Дата и час: Съб Юли 12, 2025 5:58 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Капе нафта оттук ... Вижте си авансаторите, ако не палите!!! 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
Vladim написа:
BRAVO написа:
1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата


Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни! :wink:


Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.


Нед Ное 12, 2006 8:11 pm
UNREAD_POST 
doofiat написа:
Vladim написа:
BRAVO написа:
1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата


Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни! :wink:


Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.

Следващият път преди да тръгнеш ми се обади да ти дам 100лв за нафта!Ама ще си ги сложиш някъде на скрито, да не ги харчиш!!!И да си ги ползваш САМО за нафта! :mrgreen: :36_2_49:


Нед Ное 12, 2006 8:30 pm
UNREAD_POST 
Nino написа:
doofiat написа:
Vladim написа:
BRAVO написа:
1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата


Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни! :wink:


Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.

Следващият път преди да тръгнеш ми се обади да ти дам 100лв за нафта!Ама ще си ги сложиш някъде на скрито, да не ги харчиш!!!И да си ги ползваш САМО за нафта! :mrgreen: :36_2_49:

:36_2_33:


Нед Ное 12, 2006 9:20 pm
UNREAD_POST 
doofiat написа:
:36_2_33:

Аре се видим тази седмица бе!Толкова ли не можеш се отскубна за 45 мин, да те черпя един обяд в кимизарника под Вас?! :mrgreen: :roll: :36_2_49: :36_2_33:


Нед Ное 12, 2006 9:23 pm
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 10, 2006 2:08 pm
Мнения: 19
Местоположение: Карлово
UNREAD_POST 
Аз съм един такъв колега с Punto и откакто съм регистриран тук търсех къде да споделя един от малкото проблеми на колата си. Значи не ми се е случвало досега ИЗОБЩО да не запаля просто се случва сутрин независимо от околната температура да не запаля от първия път. Вече една седмица съм с нов термостат и паля от първия път но не вяравам това да има някаква връзка така че очаквам пак да подгрявам няколко пъти и да стартирам втори и пети път докато запаля.
За пръв път чувам за авансатора дали той ме дъни сутринно време като се има в предвид че ва не запаля се случва само с първото стартиране за деня а със следващите нямам никакъв проблем?

_________________
Punto 1.7TD. 96
[:#]\__/////__/[#:]


Пон Ное 13, 2006 2:19 pm
Профил
UNREAD_POST 
Nino написа:
doofiat написа:
:36_2_33:

Аре се видим тази седмица бе!Толкова ли не можеш се отскубна за 45 мин, да те черпя един обяд в кимизарника под Вас?! :mrgreen: :roll: :36_2_49: :36_2_33:


Ами тая седмица има увеличение на "Монбат" и ще ни скъсат дупетата.
А освен това долу ги омърляха нещата и колежките пищят от тях.


Пон Ное 13, 2006 3:39 pm
UNREAD_POST 
Да ви се похваля, че от като неутрализирахме капенето на нафта от авансатора пали от раз всяка сутрин(да чукна на дърво). Много ме е яд, че където и да отидех все ми казваха, че ми бил сдухан двигателя. А сега като пали пак ли е сдухан?! Аз му викам, че колата си дърпа и не лапа масло, той ми вика ще плачеш за голям ремонт.
Пишман майстори!


Сря Ное 22, 2006 11:29 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am
Мнения: 197
UNREAD_POST 
около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше

_________________
Fiat Marea 1,9TD100


Сря Ное 22, 2006 11:48 am
Профил
UNREAD_POST 
reiban написа:
около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше


Ами въртиш ключа след като са подгрели свещите казваш едно и е запалила.


Сря Ное 22, 2006 11:55 am
UNREAD_POST 
reiban написа:
около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше


Секунда-две някъде е при мен времето. Между другото, колкото е по-судено, толкова по-бързо пали. Шашава работа. Може би си иска повечко подгряване по принцип та затуй така.


Чет Ное 23, 2006 8:52 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am
Мнения: 197
UNREAD_POST 
Между другото и аз това съм забелязал че като е по-студено пали по-бързо.

_________________
Fiat Marea 1,9TD100


Чет Ное 23, 2006 8:54 am
Профил
UNREAD_POST 
Vladim написа:
reiban написа:
около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше


Секунда-две някъде е при мен времето. Между другото, колкото е по-судено, толкова по-бързо пали. Шашава работа. Може би си иска повечко подгряване по принцип та затуй така.


Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.


Чет Ное 23, 2006 10:50 am
UNREAD_POST 
doofiat написа:
Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.


Е стига де, да не караме на по 600 000км. таралясници! Според мен в по-дългото подгряване e работата.


Последна промяна Vladim на Чет Ное 23, 2006 11:15 pm, променена общо 1 път



Чет Ное 23, 2006 10:31 pm
UNREAD_POST 
Vladim написа:
doofiat написа:
Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.


Е стига де, да не караме на по 600 000км. таралясници! Според мен в по-дългото подгряване и работата.


Но нали си има реле. То винаги изключва при достигане на нужната температура.


Чет Ное 23, 2006 10:57 pm
UNREAD_POST 
doofiat написа:
Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.


Не драги, стига с тези масла!!!! Да не е минус 15-16!!!!Този ефект за затруднено палене при топъл двигател, почти в повечето случаи говори за проблеми в ПОМПАТА! Ако не ми вярваш попитай на по-компетентни места. :roll:


Чет Ное 23, 2006 10:59 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg