 |
|
Дата и час: Съб Юли 12, 2025 10:05 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Капе нафта оттук ... Вижте си авансаторите, ако не палите!!!
Автор |
Съобщение |
doofiat
|
Vladim написа: BRAVO написа: 1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни! 
Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.
|
Нед Ное 12, 2006 8:11 pm |
|
 |
Nino
|
doofiat написа: Vladim написа: BRAVO написа: 1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни!  Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.
Следващият път преди да тръгнеш ми се обади да ти дам 100лв за нафта!Ама ще си ги сложиш някъде на скрито, да не ги харчиш!!!И да си ги ползваш САМО за нафта! :mrgreen: 
|
Нед Ное 12, 2006 8:30 pm |
|
 |
doofiat
|
Nino написа: doofiat написа: Vladim написа: BRAVO написа: 1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни!  Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем. Следващият път преди да тръгнеш ми се обади да ти дам 100лв за нафта!Ама ще си ги сложиш някъде на скрито, да не ги харчиш!!!И да си ги ползваш САМО за нафта! :mrgreen: 

|
Нед Ное 12, 2006 9:20 pm |
|
 |
Nino
|
Аре се видим тази седмица бе!Толкова ли не можеш се отскубна за 45 мин, да те черпя един обяд в кимизарника под Вас?! :mrgreen: :roll: 
|
Нед Ное 12, 2006 9:23 pm |
|
 |
gumzata
Кара детска количка
Регистриран на: Пет Ное 10, 2006 2:08 pm Мнения: 19 Местоположение: Карлово
|
Аз съм един такъв колега с Punto и откакто съм регистриран тук търсех къде да споделя един от малкото проблеми на колата си. Значи не ми се е случвало досега ИЗОБЩО да не запаля просто се случва сутрин независимо от околната температура да не запаля от първия път. Вече една седмица съм с нов термостат и паля от първия път но не вяравам това да има някаква връзка така че очаквам пак да подгрявам няколко пъти и да стартирам втори и пети път докато запаля.
За пръв път чувам за авансатора дали той ме дъни сутринно време като се има в предвид че ва не запаля се случва само с първото стартиране за деня а със следващите нямам никакъв проблем?
_________________ Punto 1.7TD. 96
[:#]\__/////__/[#:]
|
Пон Ное 13, 2006 2:19 pm |
|
 |
doofiat
|
Nino написа: Аре се видим тази седмица бе!Толкова ли не можеш се отскубна за 45 мин, да те черпя един обяд в кимизарника под Вас?! :mrgreen: :roll: 
Ами тая седмица има увеличение на "Монбат" и ще ни скъсат дупетата.
А освен това долу ги омърляха нещата и колежките пищят от тях.
|
Пон Ное 13, 2006 3:39 pm |
|
 |
doofiat
|
Да ви се похваля, че от като неутрализирахме капенето на нафта от авансатора пали от раз всяка сутрин(да чукна на дърво). Много ме е яд, че където и да отидех все ми казваха, че ми бил сдухан двигателя. А сега като пали пак ли е сдухан?! Аз му викам, че колата си дърпа и не лапа масло, той ми вика ще плачеш за голям ремонт.
Пишман майстори!
|
Сря Ное 22, 2006 11:29 am |
|
 |
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Сря Ное 22, 2006 11:48 am |
|
 |
doofiat
|
reiban написа: около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
Ами въртиш ключа след като са подгрели свещите казваш едно и е запалила.
|
Сря Ное 22, 2006 11:55 am |
|
 |
Vladim
|
reiban написа: около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
Секунда-две някъде е при мен времето. Между другото, колкото е по-судено, толкова по-бързо пали. Шашава работа. Може би си иска повечко подгряване по принцип та затуй така.
|
Чет Ное 23, 2006 8:52 am |
|
 |
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
Между другото и аз това съм забелязал че като е по-студено пали по-бързо.
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Чет Ное 23, 2006 8:54 am |
|
 |
doofiat
|
Vladim написа: reiban написа: около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше Секунда-две някъде е при мен времето. Между другото, колкото е по-судено, толкова по-бързо пали. Шашава работа. Може би си иска повечко подгряване по принцип та затуй така.
Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
|
Чет Ное 23, 2006 10:50 am |
|
 |
Vladim
|
doofiat написа: Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
Е стига де, да не караме на по 600 000км. таралясници! Според мен в по-дългото подгряване e работата.
Последна промяна Vladim на Чет Ное 23, 2006 11:15 pm, променена общо 1 път
|
Чет Ное 23, 2006 10:31 pm |
|
 |
doofiat
|
Vladim написа: doofiat написа: Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре. Е стига де, да не караме на по 600 000км. таралясници! Според мен в по-дългото подгряване и работата.
Но нали си има реле. То винаги изключва при достигане на нужната температура.
|
Чет Ное 23, 2006 10:57 pm |
|
 |
Nino
|
doofiat написа: Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
Не драги, стига с тези масла!!!! Да не е минус 15-16!!!!Този ефект за затруднено палене при топъл двигател, почти в повечето случаи говори за проблеми в ПОМПАТА! Ако не ми вярваш попитай на по-компетентни места. :roll:
|
Чет Ное 23, 2006 10:59 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |