Дата и час: Пон Май 19, 2025 11:32 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва? 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm
Мнения: 182
Мнение кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?
момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали :cry: подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?

_________________
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA


Пет Ное 03, 2006 11:15 am
Профил ICQ
Мнение 
ми аз горе дол, само дето с браво дизел и такси на работа :( повече никога в Шел, дори и тъпият им В-Повер не струва :((


Пет Ное 03, 2006 11:33 am
Мнение Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
borchev написа:
момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали :cry: подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?


А ти как разбра, че някоя свещ не е изгоряла.Според мен причините са две.. студена горивна камера /изгоряла някоя свещ/ или недостиг на гориво.Бъди сигурен, че компресията не те бърка при тези все-още неголеми студове!
Имам и Рено 1.6d което е на триста и незнам колко хиляди км, също с ниска компресия, но си пали на "ПУШКА".Провери пак свещите.Също оборотите на стартера.Ако върти вяло, няма да запалиш.


Пет Ное 03, 2006 12:03 pm
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am
Мнения: 757
Местоположение: София, кв. Овча Купел
Мнение 
Антиреклама:
Колеги дизелджии, никога не зареждайте в Шел! Не аз го казвам - опита го казва.

_________________
839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85


Пет Ное 03, 2006 12:34 pm
Профил ICQ
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
Мнение 
Аз с Уно-то го имах този проблем преди докато още се движеше.То страдаше от проблема с компресията а и му беше износена и помпата.За палене има два варианта -
единия който е много груб и не се препоръчва за малки двигатели е Етер или така наричаните старт спрей-ове.Аз така си палех бус-а преди ама той е 2.5.
другия вариант който пази и от замръзване на нафтата (това ме мъчеше при по-големите студове) е да си я мешате с бензин ама на коли с доста електроника не се препоръчва изобщо.
Иначе по повод ремонта общо взето се ограничава с нови сегменти,шлайфане на леглата на клапаните и самите клапани,ако е необходимо нови ризи (ако са по-износени отколкото трябва) и разбира се не на последно място една диагностика на стенд за налягането н помпата.Ако е ниско налягането следва и смяна на елементите на помпата (има ремонтни комплекти) и така....

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Пет Ное 03, 2006 1:12 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София 05 Сердика
Мнение 
свещи или замръзнала нафта ...

_________________
ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...


Пет Ное 03, 2006 1:39 pm
Профил
Мнение 
BRAVO написа:
свещи или замръзнала нафта ...


Баси, какъв ли ще е този сурогат с името "нафта" дето замръзва на -4, -5 градуса! :roll: :dontknow:


Пет Ное 03, 2006 1:46 pm
Мнение 
А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?


Пет Ное 03, 2006 2:55 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm
Мнения: 182
Мнение 
doofiat написа:
А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?

:yahoo 3: точно това ми обясниха и на мене че може да е причината...казаха ми че решението е:
развиват се леко 1-ва и 4-та трабичка и се върти стартера докато почне да пръска нафта и се завиват...някой ако може да доразясни аз съм адски некомпетентен :wink: нафтата ми е перфектна от лук оил имам добавка за чистене на дюзи...иначе съм с нови дюзи и 3 пъти проверени работещи свещи :wink:

_________________
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA


Пет Ное 03, 2006 3:22 pm
Профил ICQ
Мнение 
borchev написа:
doofiat написа:
А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?

:yahoo 3: точно това ми обясниха и на мене че може да е причината...казаха ми че решението е:
развиват се леко 1-ва и 4-та трабичка и се върти стартера докато почне да пръска нафта и се завиват...някой ако може да доразясни аз съм адски некомпетентен :wink: нафтата ми е перфектна от лук оил имам добавка за чистене на дюзи...иначе съм с нови дюзи и 3 пъти проверени работещи свещи :wink:


Сподели как проверяваха свещите дали работят?


Пет Ное 03, 2006 3:32 pm
Мнение 
И аз имам същия проблем с паленето от 2 месеца и майсторите вдигат ръце.
Вече просто съм убеден, че при мен не може да запали сутрин, защото смуче въздух. Като завъртя и не запали от първия път, вдигам капака и помпя с крушата, след това подгрявам и пали от раз като 3-4 секунди прекъсва т.е. изкарва въздуха. Омръзна ми да слушам как колата нямала компресия и т.н. Колата за мен си върви доста добре, но не пали. Откъде го смуче обаче? Сега имам клапанче точно след крушата т.е. нафтата не се връща в резервоара.


Пет Ное 03, 2006 3:39 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София 05 Сердика
Мнение 
когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...

_________________
ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...


Пет Ное 03, 2006 4:02 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София 05 Сердика
Мнение 
doofiat написа:
Откъде го смуче обаче?

спукан маркуч, незатегната скоба ...

_________________
ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...


Пет Ное 03, 2006 4:03 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm
Мнения: 182
Мнение 
BRAVO написа:
когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...

напротив-за 2000 килоометра грам не ми е изхарчило :wink: ...а аз нямам помпа за подкачване...как да подкача евентуално?

_________________
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA


Пет Ное 03, 2006 4:05 pm
Профил ICQ
Мнение 
borchev написа:
BRAVO написа:
когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...

напротив-за 2000 килоометра грам не ми е изхарчило :wink: ...а аз нямам помпа за подкачване...как да подкача евентуално?


Прегледай внимателно! По някой маркуч трябва да имаш. Ако нямаш, според мен може да си купиш и да си сложиш или да ти сложат в някой сервиз.


Пет Ное 03, 2006 5:21 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg