 |
|
Дата и час: Пон Май 19, 2025 11:39 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?
Автор |
Съобщение |
borchev
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm Мнения: 182
|
 кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?
момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали :cry: подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?
_________________ FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
|
Пет Ное 03, 2006 11:15 am |
|
 |
Anaboliy
|
ми аз горе дол, само дето с браво дизел и такси на работа :( повече никога в Шел, дори и тъпият им В-Повер не струва :((
|
Пет Ное 03, 2006 11:33 am |
|
 |
Nino
|
 Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
borchev написа: момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали :cry: подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?
А ти как разбра, че някоя свещ не е изгоряла.Според мен причините са две.. студена горивна камера /изгоряла някоя свещ/ или недостиг на гориво.Бъди сигурен, че компресията не те бърка при тези все-още неголеми студове!
Имам и Рено 1.6d което е на триста и незнам колко хиляди км, също с ниска компресия, но си пали на "ПУШКА".Провери пак свещите.Също оборотите на стартера.Ако върти вяло, няма да запалиш.
|
Пет Ное 03, 2006 12:03 pm |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
Антиреклама:
Колеги дизелджии, никога не зареждайте в Шел! Не аз го казвам - опита го казва.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Пет Ное 03, 2006 12:34 pm |
|
 |
zfa159
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm Мнения: 926 Местоположение: София 15 Младост
|
Аз с Уно-то го имах този проблем преди докато още се движеше.То страдаше от проблема с компресията а и му беше износена и помпата.За палене има два варианта -
единия който е много груб и не се препоръчва за малки двигатели е Етер или така наричаните старт спрей-ове.Аз така си палех бус-а преди ама той е 2.5.
другия вариант който пази и от замръзване на нафтата (това ме мъчеше при по-големите студове) е да си я мешате с бензин ама на коли с доста електроника не се препоръчва изобщо.
Иначе по повод ремонта общо взето се ограничава с нови сегменти,шлайфане на леглата на клапаните и самите клапани,ако е необходимо нови ризи (ако са по-износени отколкото трябва) и разбира се не на последно място една диагностика на стенд за налягането н помпата.Ако е ниско налягането следва и смяна на елементите на помпата (има ремонтни комплекти) и така....
_________________ Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
|
Пет Ное 03, 2006 1:12 pm |
|
 |
BRAVO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm Мнения: 133 Местоположение: София 05 Сердика
|
свещи или замръзнала нафта ...
_________________ ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
|
Пет Ное 03, 2006 1:39 pm |
|
 |
Nino
|
BRAVO написа: свещи или замръзнала нафта ...
Баси, какъв ли ще е този сурогат с името "нафта" дето замръзва на -4, -5 градуса! :roll: 
|
Пет Ное 03, 2006 1:46 pm |
|
 |
doofiat
|
А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?
|
Пет Ное 03, 2006 2:55 pm |
|
 |
borchev
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm Мнения: 182
|
doofiat написа: А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?
 точно това ми обясниха и на мене че може да е причината...казаха ми че решението е:
развиват се леко 1-ва и 4-та трабичка и се върти стартера докато почне да пръска нафта и се завиват...някой ако може да доразясни аз съм адски некомпетентен  нафтата ми е перфектна от лук оил имам добавка за чистене на дюзи...иначе съм с нови дюзи и 3 пъти проверени работещи свещи 
_________________ FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
|
Пет Ное 03, 2006 3:22 pm |
|
 |
Nino
|
borchev написа: doofiat написа: А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?  точно това ми обясниха и на мене че може да е причината...казаха ми че решението е: развиват се леко 1-ва и 4-та трабичка и се върти стартера докато почне да пръска нафта и се завиват...някой ако може да доразясни аз съм адски некомпетентен  нафтата ми е перфектна от лук оил имам добавка за чистене на дюзи...иначе съм с нови дюзи и 3 пъти проверени работещи свещи 
Сподели как проверяваха свещите дали работят?
|
Пет Ное 03, 2006 3:32 pm |
|
 |
doofiat
|
И аз имам същия проблем с паленето от 2 месеца и майсторите вдигат ръце.
Вече просто съм убеден, че при мен не може да запали сутрин, защото смуче въздух. Като завъртя и не запали от първия път, вдигам капака и помпя с крушата, след това подгрявам и пали от раз като 3-4 секунди прекъсва т.е. изкарва въздуха. Омръзна ми да слушам как колата нямала компресия и т.н. Колата за мен си върви доста добре, но не пали. Откъде го смуче обаче? Сега имам клапанче точно след крушата т.е. нафтата не се връща в резервоара.
|
Пет Ное 03, 2006 3:39 pm |
|
 |
BRAVO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm Мнения: 133 Местоположение: София 05 Сердика
|
когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...
_________________ ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
|
Пет Ное 03, 2006 4:02 pm |
|
 |
BRAVO
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm Мнения: 133 Местоположение: София 05 Сердика
|
doofiat написа: Откъде го смуче обаче?
спукан маркуч, незатегната скоба ...
_________________ ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...
|
Пет Ное 03, 2006 4:03 pm |
|
 |
borchev
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm Мнения: 182
|
BRAVO написа: когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...
напротив-за 2000 килоометра грам не ми е изхарчило  ...а аз нямам помпа за подкачване...как да подкача евентуално?
_________________ FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
|
Пет Ное 03, 2006 4:05 pm |
|
 |
doofiat
|
borchev написа: BRAVO написа: когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ... напротив-за 2000 килоометра грам не ми е изхарчило  ...а аз нямам помпа за подкачване...как да подкача евентуално?
Прегледай внимателно! По някой маркуч трябва да имаш. Ако нямаш, според мен може да си купиш и да си сложиш или да ти сложат в някой сервиз.
|
Пет Ное 03, 2006 5:21 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |