 |
|
Дата и час: Нед Юли 13, 2025 6:50 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Логан
|
Kuku написа: .................... но и много зависимост, какво точно желаеш от нея 
Е за това никога мненията не могат да бъдат обективни и точни, камо ли да се вади 100 %-в извод за качествата на един автомобил, закупен втора ръка.......много точно казано колега, обобщава всичко......
|
Вто Юни 06, 2006 4:53 pm |
|
 |
Abarth.
|
Kuku написа: Аз мое ли да се намеса у разговора, без да всявам смут, ама прочетох некои доста вредни изказвания :roll: 1-Во. Разхода на "Bravo HGT" при градско шофиране е около 13,0л./100км., а извънградско и 7,5л./100км. са му по силите, при добро желание :!: 2-Ро. За смяна на ангренажен ремък се изважда мотора, НО това е според производителя, а с малко повече напън от към главния мозик, мое всичко (масла, филтри, ролки, ремъци, свещи и т.н.) да се смени за максимум един ден, без да се изважда мотора, при това до 500лв. :arrow: Най-скъпото в такава профилактика е оптяжната ролка на нагренажния ремък ~130лв. Паразитната ролка е ~30лв. Ангренажния ремък е 50-60лв. (много важно тук е зацепването на ремъка след смяната, което става с едни джаджи, а не с белег, като на Жигули  ) Другите два ремъка са на половината на ангренажния ремък. Маслото е под 70лв. (Селения) Най-скъпите филтри са въздушния и на климатика ~70лв.. Маслен филтър - под 20лв. Горивен филтър - под 20лв. Свещите (марка и модел по книжка) са към 20-25лв. (4броя) Носачите (една отливка с шарнирите) са по 100лв. с монтаж. Накладките (наистина качествени) са 150лв. (пълен комплект) със смяната. Спирачните дискове са колкото носачите с монтаж. Амортесьорите (газови) са над 200лв. единия (Монро), без пружина и монтаж. Съединител "Valeo" е близо 400лв., английското "Delphi" е към 250лв., смяната му е около 100лв. (за последното не съм много сигурен). И т.н... 3-То. Вървенето в ниски обороти (ускорението от 0км/ч) не е от силните страни на "Bravo HGT", но наистина към 4000 оборота колата тръгва осезаемо и съответно харчи осезаемо. Демаража е голям и над 100км/ч може да се кара както на 4-та, така и на 5-та, дори при изпреварване и си личи, че в колата има сила и потенциал. (1000 оборота на 5-та = 35км/ч.) 4-то. Максималната скорост, особено с хора и багаж, трудно може да надхвърли 200км/ч, въпреки показателите на спидометъра, който (при всички коли) често лъже при такива скорости :!: (все пак 212км/ч е максималната скорост на по-силния двигател 155к.с.). 5-То. Двигателя е много разтоварен и работи много спокойно и балансирано, но за сметка на това скоростите се натоварват доста и с течение на времето стават проблемни. 6-То. Колата загрява по-бързо от нормалното, поради малкото място за охлаждане под капака и след спиране, съответно изстива по-трудно, което в някои случаи е добре. 7-Мо. Да се монтира газ на такава кола е съизмеримо с богохулство и кощунство - по-добре си купи дизел :idea: 8-Мо. За под 6000лв. хубава такава няма как да намериш :!: Вариант е да попаднеш на човек, който е на зор за пари или подобно на колегата "Zaphod" иска да я продаде бързо поради други причини, но ако ти предлагат "Bravo HGT" за 5000лв. - бягай надалече, през глава :idea: Успех и бъди сигурен, че ще останеш доволен от колата, но помни, че много зависи, какво точно желаеш от нея 
Отказа ме :mrgreen: Можеби ще е Alfa 155 2.0 
|
Вто Юни 06, 2006 5:03 pm |
|
 |
Kuku
|
Abarth. написа: Отказа ме :mrgreen: Можеби ще е Alfa 155 2.0 
Е, нямах това за цел :roll:
Всичко казано до тук е от личен опит и така, както аз съм го правил и бих го правил за колата си :!:
Ти, ако решиш, че много искаш да караш "Bravo HGT", може да минаваш и с по-евтини консумативи и да го караш по-лекичко, за да не харчи много, и общо взето да се движиш на компромиси :roll:
"Алфа 155", особено от последните двулитрови ('96-97) ще ти допадне повече, според мен :idea:
Ти си решаваш, успех 
|
Вто Юни 06, 2006 5:50 pm |
|
 |
tomazo
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 1:51 pm Мнения: 838 Местоположение: София,Люлин
|
ехеее кога написахте толкова много за ХГТ-то .
надявам се да не си се разубедил :mrgreen:
Общо взето искам само да допълня някои неща .Мойто ХГТ е с обикновена газова ,80 000 км са минати с нея !!! сменял съм,ремъци филтри ,съединител ,и амортесьори (предни) всичко си е в цените на нормалното и т.н. на фона на експлоатацията която се подлага :mrgreen:
РАЗХОД ГАС:13 в града 13,5 максимум !при мойто каране ,до морето ми дава 10 гас ако не вдигам повече от 170 .
за максималната скорост до 220 км.километража показва наравно с километража на бмв 320 ,а няколко пъти съм изпълвал километража 240 само на бензин на гас повече от 230 не може .(ако някой не вярва да заповяда да се повозиме до Пловдив)
колата си е супер,сигурно съм единствения който е сменил БМВ и се е качил на Фиат ,заслужавам медал :mrgreen:
_________________ фиатче Браво 2.0
|
Чет Авг 03, 2006 12:01 pm |
|
 |
Abarth.
|
tomazo написа: ехеее кога написахте толкова много за ХГТ-то . надявам се да не си се разубедил :mrgreen:
Общо взето искам само да допълня някои неща .Мойто ХГТ е с обикновена газова ,80 000 км са минати с нея !!! сменял съм,ремъци филтри ,съединител ,и амортесьори (предни) всичко си е в цените на нормалното и т.н. на фона на експлоатацията която се подлага :mrgreen:
РАЗХОД ГАС:13 в града 13,5 максимум !при мойто каране ,до морето ми дава 10 гас ако не вдигам повече от 170 .
за максималната скорост до 220 км.километража показва наравно с километража на бмв 320 ,а няколко пъти съм изпълвал километража 240 само на бензин на гас повече от 230 не може .(ако някой не вярва да заповяда да се повозиме до Пловдив)
колата си е супер,сигурно съм единствения който е сменил БМВ и се е качил на Фиат ,заслужавам медал :mrgreen:
По нататака ще се взима друга кола :cry:
|
Чет Авг 03, 2006 12:33 pm |
|
 |
Red Storm
|
Значи да направим сметка:читаво HGT-6000лв в най добрия случай.Обслужване,регистрация,скромна музика,евтина аларма-около 1000лв.Газов инжекцион 1200-1700лв,нека е по средата-1500лв. И какво става-8500лв за кола със среден разход 12-13/100 газ при цена 1,08 засега.Аз бих се насочил към JTD105.Зависи дали ти е за КЕФ, или за работа.Сега ще започнете да ме убеждавате, че газовия инжекцион е икономичен.На HGT едва ли.....
|
Чет Авг 03, 2006 8:58 pm |
|
 |
Nino
|
 Уф, това Браво HGT С ГАЗОВА e нещо като тигър да лови мишки...като немска овчарка в гарсониера, като МИГ 29 да пръска посевите и за комари.... още много "като" мога да дам.... що унижавате достойната кола с тази ГАЗ бе пичове!? :roll:
|
Чет Авг 03, 2006 9:41 pm |
|
 |
Red Storm
|
nino,на същото мнение съм.Ако ще "обижда" HGT с газ, по-добре JTD105.
|
Чет Авг 03, 2006 9:48 pm |
|
 |
Nino
|
matey написа: nino,на същото мнение съм.Ако ще "обижда" HGT с газ, по-добре JTD105.
За любителите на високите мощности, СЕРИОЗНИТЕ JTD-та са от 120 кс нагоре.... има ги вече БОЛ!!!! :mrgreen:
Прав си, газта на такава машинка е ОБИДА!
|
Чет Авг 03, 2006 9:58 pm |
|
 |
Abarth.
|
Ако се взима такава кола,то тя ще се доработва  Става 2.4 20V 175hp,чипира се и се возиме после :twisted: :twisted: :twisted:
|
Пет Авг 04, 2006 12:47 am |
|
 |
Ferrari
|
Nino написа: matey написа: nino,на същото мнение съм.Ако ще "обижда" HGT с газ, по-добре JTD105. За любителите на високите мощности, СЕРИОЗНИТЕ JTD-та са от 120 кс нагоре.... има ги вече БОЛ!!!! :mrgreen: Прав си, газта на такава машинка е ОБИДА!
JTD105 е просто с малко старичък софтуер. Масово се предлагат чипове за него които дигат мощността до 140 конски сили. Така че не е задължително ако искаш мощност да скачаш на мултиджета.
|
Пет Авг 04, 2006 7:43 am |
|
 |
Red Storm
|
abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
|
Пет Авг 04, 2006 9:44 am |
|
 |
Abarth.
|
matey написа: abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра  Но няма да се купува скоро друга кола :( :cry: Не изпаднаха финансите
|
Пет Авг 04, 2006 2:02 pm |
|
 |
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
Abarth. написа: matey написа: abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry. Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра  Но няма да се купува скоро друга кола :( :cry: Не изпаднаха финансите мм не ми се вярва да е толкова лесно... по лесно е да се присади направо нов мотор от ланча или стило, ама пак идва въпроса колко е оправдано откъм финансова страна!
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Пет Авг 04, 2006 2:42 pm |
|
 |
Abarth.
|
toko написа: Abarth. написа: matey написа: abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry. Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра  Но няма да се купува скоро друга кола :( :cry: Не изпаднаха финансите мм не ми се вярва да е толкова лесно... по лесно е да се присади направо нов мотор от ланча или стило, ама пак идва въпроса колко е оправдано откъм финансова страна!
Мисля,че беше колянов вал от 2.4 и още нещо ама не съм сигурен :|
|
Пет Авг 04, 2006 3:10 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |