|
|
Дата и час: Пет Ное 01, 2024 3:38 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Проблем с EGR /клапан за изгорели газове/
Автор |
Съобщение |
manot24
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 7:45 pm Мнения: 152 Местоположение: Благоевград
|
specialista написа: manot24 написа: specialista написа: И така няма как да онагледя за това ще обясня като за хора които за пръв път си вдигат капака на колата. Вдига се капака(предния),сваля се декоративния капак,в десния край на мотора е входа на смукателния колектор,непосредствено до самия вход има една клапа приличаща на гъба и е монтирана така че гъбката е от горе .В тази гъба влиза едно тънко маркуче което се вади и запушва с нещо подходящо,нит или болт с подходящ диаметър. Хубаво е да се убедим че клапата е в затворено положение.Тази гъба има под широката си част прорез така че с подходящ прибор може да се натисне надолу за да се убедим че е в долно положение.Най сигурно е като се демонтира и прецени за състоянието и.По-често се поврежда ел. механизъм на това устройство,който е монтиран зад мотора и е хванат за купето,приблизително в дясно зад ГНП.там има монтирани два ел клапана,левия управлява помпата за студен старт и докато подгрее,а десния управлява ЕГР клапана.И двете устройства работят с вакум от вакум помпата така че трябва когато се изолира да се направи така че да не влияе по никакъв начин на останалите системи ползващи вакум. За това се запушва маркучето което се вади от ЕГР. Ще ми се да съм по-цветен но за сега няма как да стане. Успех!!! Искам да попитам ако причината за неработещ ЕГР клапан е повреда в ел.механизма, който е монтиран зад мотора, той ремонтира ли се, заменя ли се? Че ми прави впечатление, че помпата за студения старт не сработва, както предишната зима. За каква помпа говориш???
За тази, която ти споменаваш, цитирам:
"По-често се поврежда ел. механизъм на това устройство,който е монтиран зад мотора и е хванат за купето,приблизително в дясно зад ГНП.там има монтирани два ел клапана,левия управлява помпата за студен старт и докато подгрее,а десния управлява ЕГР клапана.И двете устройства работят с вакум от вакум помпата така че трябва когато се изолира да се направи така че да не влияе по никакъв начин на останалите системи ползващи вакум. ...."
|
Нед Окт 05, 2008 3:04 pm |
|
|
joro_d
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am Мнения: 255 Местоположение: София 01 Средец
|
Колега manot24, колегата specialista не случайно ти задава този въпрос, аз също съм озадачен каква е тази помпа за студен старт. Сподели откъде четеш / копираш тази информация?
_________________ Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS
|
Нед Окт 05, 2008 6:33 pm |
|
|
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
а какво ще стане ако се свали клапана и му се турне една плътна гарнитура така че отворил не отворил да не влизат изгорели газове обратно в смукателния колектор,защото клапата може да е в долно положение ама дали наистина затваря.
|
Съб Окт 18, 2008 4:43 pm |
|
|
specialista
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm Мнения: 190 Местоположение: Ямбол
|
Малко съм се отнесъл и не следя темата,пропуснал съм че има въпрос към мен,за което се извинявам.
Колегата говори за някаква помпа за (студен старт).Вероятно има в предвид клапана който управлява празния ход при палене на студен мотор.Аз в поста си съм споменал единствено вакум помпа , тя прави вакум за сервото на спирачките,
и защото постоянно има вакум конструкторите са избрали този начин да управляват и клапите на ЕГР и празния ход,само че за да стигне този вакум до клапите минава през електрически клапанразпределители управлявани от ЕКУ.
От това по ясно за работата не се сещам как да се изкажа.
|
Съб Окт 18, 2008 9:05 pm |
|
|
Nero_
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:19 pm Мнения: 203 Местоположение: София 16 Студентски
|
javor68 написа: а какво ще стане ако се свали клапана и му се турне една плътна гарнитура така че отворил не отворил да не влизат изгорели газове обратно в смукателния колектор,защото клапата може да е в долно положение ама дали наистина затваря.
точно по този начин е реализирано при мен. Нямам забележими проблеми.
_________________ Fiat Bravo SX 1.9 TD 100 '99 климатроник
|
Съб Окт 18, 2008 10:47 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|