Дата и час: Пет Ное 01, 2024 3:16 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Проблем с EGR /клапан за изгорели газове/ 
Автор Съобщение
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:19 pm
Мнения: 203
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST 
не го променя

_________________
Fiat Bravo SX 1.9 TD 100 '99 климатроник


Съб Юни 14, 2008 3:01 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Вто Ное 07, 2006 2:05 am
Мнения: 11
Местоположение: Кърджали
UNREAD_POST 
Колеги оправих го до работи заради следното....Когато карам са 100-120 км. и искам рязко да изпревария ниаква кола тогава колата не върви се едно ми е спаната нито турбо нито двигателя набира основно причина да си го направия да работи...Сега си работи и всичко си е ОК незнам кво влияние има върху системите на двигателя! Карам Мареа 2.4 ТДИ комби

_________________
Dimitar Nakev


Вто Юни 17, 2008 7:50 pm
Профил ICQ YIM
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:19 pm
Мнения: 203
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST 
Колега в какъв смисъл си го оправил... отремонтирал си клапана или си го изолирал?

_________________
Fiat Bravo SX 1.9 TD 100 '99 климатроник


Вто Юни 17, 2008 9:58 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Вто Ное 07, 2006 2:05 am
Мнения: 11
Местоположение: Кърджали
UNREAD_POST 
Клапана си работеше просто го бях изолирал за известно време и не сам доволен сега си го сложих пак да си работи.....

_________________
Dimitar Nakev


Пет Юни 20, 2008 7:20 pm
Профил ICQ YIM
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 12:16 pm
Мнения: 27
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST 
Е добре де...някой би ли сподели къде точно се намира този клапан и как точно се изолира на мотор 1,9 тд100...Някой колега каза че може да приложи снимков материал....ако не е проблем да помогне със малко снимки.


Чет Юни 26, 2008 10:26 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm
Мнения: 190
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
За съжаление снимки не мога да пусна,но мога да обясня подробно за този клапан.Намира се на смукателния колектор
точно там където се свързва маркуча.Всъщност трябва да стане ясно че този клапан има две части,едната е изпълнителен механизъм и се управлява от вакум,другата е ел. и се управлява от ЕКУ.Обикновено се изключва вакума на на изпълнителния механизъм ,но има и едно условие,трябва да се убедим че клапата е изправна и не засяда именно тя.Тази клапа в покой на мотора е в затворено положение и се отваря само когато и въздейства вакум пуснат от ел.клапана.Ако е затворена спокойно може да се изключи вакума и да се запуши маркучето с нещо подходящо.
Уверявам всички че с изключване то на тази клапа не могат да си навредят или да станат свидетели на по-лош разход и
динамика.Единствено ако минават преглед евентуално някой по-модерен уред би засякал завишени емисии на нещо си.
Обикновено колегите свалят маркуча на входа на смукателния колектор за да разберат омаслен но ли е там от турбото
но едва ли някой е погледнал на вътре в колектора за да види какъв нагар се е наслоил точно до входа на ЕГР клапата.Колеги мислете когато правите нещо.При правилно изключена клапа би трябвало да се наблюдава незначително увлечение на оборотите на празен ход и по-добра(не очаквай те чудеса) динамика до към средните обороти.


Пет Юни 27, 2008 9:45 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 12:16 pm
Мнения: 27
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST 
А как по-точчно става запушванео на това маркуче...от къде идва...накъде отива и как го прекъсваш за да го запушиш.
И как можем да разберем дали този клапан, за който говориш работи?
Както и за този нагар на входа на смукателния колектор ако можеш да кажеш от какво се е получил?


Нед Юни 29, 2008 7:57 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm
Мнения: 190
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
И така няма как да онагледя за това ще обясня като за хора които за пръв път си вдигат капака на колата.
Вдига се капака(предния),сваля се декоративния капак,в десния край на мотора е входа на смукателния колектор,непосредствено до самия вход има една клапа приличаща на гъба и е монтирана така че гъбката е от горе .В тази гъба влиза едно тънко маркуче което се вади и запушва с нещо подходящо,нит или болт с подходящ диаметър.
Хубаво е да се убедим че клапата е в затворено положение.Тази гъба има под широката си част прорез така че с подходящ прибор може да се натисне надолу за да се убедим че е в долно положение.Най сигурно е като се демонтира и прецени за състоянието и.По-често се поврежда ел. механизъм на това устройство,който е монтиран зад мотора и е хванат за купето,приблизително в дясно зад ГНП.там има монтирани два ел клапана,левия управлява помпата за студен старт и докато подгрее,а десния управлява ЕГР клапана.И двете устройства работят с вакум от вакум помпата така че трябва когато се изолира да се направи така че да не влияе по никакъв начин на останалите системи ползващи вакум.
За това се запушва маркучето което се вади от ЕГР.
Ще ми се да съм по-цветен но за сега няма как да стане. Успех!!!


Пон Юни 30, 2008 12:04 am
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Юни 13, 2008 11:20 am
Мнения: 7
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST ЕГР клапан
Мене още в Италия са ми запушили вакума май. Или наште италианци в България хахаха. Няма значение живи и здрави да са. Иначе захранване получава май. Чува се че цъка нещо може и той да е. Ама така затворен си е добре тъй, че изолирайте смело и не съ бойте. 8)

_________________
Brava TD100


Вто Юли 01, 2008 10:14 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 7:45 pm
Мнения: 152
Местоположение: Благоевград
UNREAD_POST 
specialista написа:
И така няма как да онагледя за това ще обясня като за хора които за пръв път си вдигат капака на колата.
Вдига се капака(предния),сваля се декоративния капак,в десния край на мотора е входа на смукателния колектор,непосредствено до самия вход има една клапа приличаща на гъба и е монтирана така че гъбката е от горе .В тази гъба влиза едно тънко маркуче което се вади и запушва с нещо подходящо,нит или болт с подходящ диаметър.
Хубаво е да се убедим че клапата е в затворено положение.Тази гъба има под широката си част прорез така че с подходящ прибор може да се натисне надолу за да се убедим че е в долно положение.Най сигурно е като се демонтира и прецени за състоянието и.По-често се поврежда ел. механизъм на това устройство,който е монтиран зад мотора и е хванат за купето,приблизително в дясно зад ГНП.там има монтирани два ел клапана,левия управлява помпата за студен старт и докато подгрее,а десния управлява ЕГР клапана.И двете устройства работят с вакум от вакум помпата така че трябва когато се изолира да се направи така че да не влияе по никакъв начин на останалите системи ползващи вакум.
За това се запушва маркучето което се вади от ЕГР.
Ще ми се да съм по-цветен но за сега няма как да стане. Успех!!!


Искам да попитам ако причината за неработещ ЕГР клапан е повреда в ел.механизма, който е монтиран зад мотора, той ремонтира ли се, заменя ли се? Че ми прави впечатление, че помпата за студения старт не сработва, както предишната зима.


Вто Сеп 30, 2008 9:39 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am
Мнения: 255
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
Аз не бих си губил времето с почистване, ремонти на актуатори и прочее... Клапана аут и това е. Ако само му премахвате управлението - както се спомена по-горе трябва да сте сигурни че е затворен. Истината е че системата EGR намлява азотните окиси в отработените газове, но заедно с това влошава процеса на горене, вдига разхода и понижава мощността (но не максималната мощност). Ако някой рони сълзи за екологията - помислете колко много коли се движат с т.нар. чип тунинг, включително и в Европа. Почти винаги промяната на управляващата програма включва промяна в управлението на EGR-а, и дори напълно го изключва.

_________________
Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS


Вто Сеп 30, 2008 11:14 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 11:09 am
Мнения: 300
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
Намалява трънки. Над 2700 об/мин (по спомен) EGR се изключва и не работи, на празен ход също.

_________________
http://www.airforce-bg.com
---------------------------------
'99 Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD105
---------------------------------
Изображение


Сря Окт 01, 2008 10:33 am
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am
Мнения: 255
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
Airfan - явно не четеш внимателно какво съм написал. Изрично съм добавил че намалението не е на максималната мощност, а тя се постига при обороти далеч по-високи от тези, при които се отваря клапана. Известно ми е как работи управлението на системата EGR.

_________________
Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS


Сря Окт 01, 2008 12:13 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 11:09 am
Мнения: 300
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
joro_d написа:
Airfan - явно не четеш внимателно какво съм написал. Изрично съм добавил че намалението не е на максималната мощност, а тя се постига при обороти далеч по-високи от тези, при които се отваря клапана. Известно ми е как работи управлението на системата EGR.

Прощавай, не съм те разбрал добре. Но все пак максималната мощност се постига при точно определени обороти, а в случай имаме диапазон от обороти, в който EGR не работи и не създава проблеми на двигателя.

Нищо де, говорим за едно и също нещо, но по различен начин. Важното е, че се изясниха нещата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_02

_________________
http://www.airforce-bg.com
---------------------------------
'99 Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD105
---------------------------------
Изображение


Пет Окт 03, 2008 1:55 pm
Профил ICQ WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm
Мнения: 190
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
manot24 написа:
specialista написа:
И така няма как да онагледя за това ще обясня като за хора които за пръв път си вдигат капака на колата.
Вдига се капака(предния),сваля се декоративния капак,в десния край на мотора е входа на смукателния колектор,непосредствено до самия вход има една клапа приличаща на гъба и е монтирана така че гъбката е от горе .В тази гъба влиза едно тънко маркуче което се вади и запушва с нещо подходящо,нит или болт с подходящ диаметър.
Хубаво е да се убедим че клапата е в затворено положение.Тази гъба има под широката си част прорез така че с подходящ прибор може да се натисне надолу за да се убедим че е в долно положение.Най сигурно е като се демонтира и прецени за състоянието и.По-често се поврежда ел. механизъм на това устройство,който е монтиран зад мотора и е хванат за купето,приблизително в дясно зад ГНП.там има монтирани два ел клапана,левия управлява помпата за студен старт и докато подгрее,а десния управлява ЕГР клапана.И двете устройства работят с вакум от вакум помпата така че трябва когато се изолира да се направи така че да не влияе по никакъв начин на останалите системи ползващи вакум.
За това се запушва маркучето което се вади от ЕГР.
Ще ми се да съм по-цветен но за сега няма как да стане. Успех!!!


Искам да попитам ако причината за неработещ ЕГР клапан е повреда в ел.механизма, който е монтиран зад мотора, той ремонтира ли се, заменя ли се? Че ми прави впечатление, че помпата за студения старт не сработва, както предишната зима.


За каква помпа говориш???


Пет Окт 03, 2008 1:56 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg