Дата и час: Вто Май 20, 2025 6:50 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Мареа тд100 проблем с паленето 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am
Мнения: 86
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST Мареа тд100 проблем с паленето
Здравейте колеги.Имам следния проблем - по принцип колата пали веднага,но първите 5-10 секунди прекъсва та пушек се вдига.сменил съм дюзи помпата е ремонтирана .забелязвам че когато стисна крушата за ръчно подкачване само веднъж колата пали без да прекъсва,не го ли направя ужас.между другото в маркуча между крушата и филтъра сутрин винаги има въздух и не мога да разбера откъде идва,15 пъти сменям маркучи скоби и тем подобни.сложих сега и едно клапанче и пак същото.Дайте някаква идея щото ме пощури тая колавъздух ли смуче помпата ли не държи налягане вече не знам,а и нямам идея кой може да помогне,ходил съм при 15 майстори и все тая.решил съм да сменя целия горивопровод,но ще изчакам вие да кажете нещо.Благодаря


Пет Яну 18, 2008 12:39 pm
Профил
UNREAD_POST 
Авансатора на помпата проверен ли е? Има ли теч на нафта около/от него? Помпата Лукас или Бош е?


Пет Яну 18, 2008 12:50 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am
Мнения: 86
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
помпата е лукас,авансатора трябва да е наред сменян е от предния собственик,няма течове около него сменял съм о - пръстените ,интересното е че паленето се влияе от напомпване на крушата


Пет Яну 18, 2008 1:49 pm
Профил
UNREAD_POST 
Колега и аз съм с Лукас ГНП .Погледни си крушата дали сълзи или около нея . А щом като пали без проблем сутрин при помпане на крушата то може би клапанчето в нея да е дало фира .Огледай я крушата за теч или сълзене . Не давам гаранции . Накарай някой сутрин да ти запали колата и стой отзад ,ако мирише на не изгоряла нафта то да знаеш ще може някоя подгяващите свещи да е заминала . Поне така беше при един колега .


Пет Яну 18, 2008 9:11 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am
Мнения: 86
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
крушата е нова и свещите са здрави мерени са,наистина мирише на неизгоряла нафта но то е нормално след като прекъсва тя не пали всичките цилиндри.


Съб Яну 19, 2008 12:49 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Съб Яну 19, 2008 1:25 pm
Мнения: 13
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
Здравей, аз имах подобен проблем. Запалваше и работеше малко след което спираше и много трудно палеше. Майстора ми натисна ръчната помпа няколко пъти и тя не се върна. Опитах да запали и тя отново не се върна. Оказа се, че цедките отзад на поплавъка в резервоара са запушени. Отворихме го и извадихме от двете цедки около чаена чаша кал и други подобни гадости. След като измихме колата запали от първия път и работеше нормално! Поплавъка е на винт!


Съб Яну 19, 2008 11:28 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Съб Яну 19, 2008 1:25 pm
Мнения: 13
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
Не е по темата, ама знаеш ли дали редовен проблем е при мареата да пука глава. Купих си скоро 1,9 тд и се оказа че е със спукана глава до дюзите. Гарнитурата беше здрава и се оказа само, че гори антифриз и това е проблема. Мерси предварително


Съб Яну 19, 2008 11:31 pm
Профил
UNREAD_POST 
Да виж и това е вариант . Провери си цедките в сондата на резервоара както е казал колегата . Имаше качен снимков материал как точно става операцията . Но това с миризмата на не добре изгорена нафта мисля , че не би трябвало да е от сондата . Дано все пак се окаже от там проблема . Пиши как си отстранил проблема .


Нед Яну 20, 2008 1:18 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am
Мнения: 86
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
днес преработих горивния филтър,в смисъл елиминирах подгряването,сложих временно филтърче,то обаче продължи да се пълни с въздух,продължавам назад към сондата,там има щуцери с О пръстени сега ще сменя и тях,накрая сменям целия горивопровод и.. край,надявам се.


Пон Фев 04, 2008 8:35 pm
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm
Мнения: 37
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
колегии имам сащия проблем.
Колата е браво тд100 проблема се изразява само сутрин слет доста опити да запали когато запали се чува голямо чукане и пуши много
понякога препалва и гасне. пробвах като изключа кабела на парвата дюза се появява същото чукане. и си мисля да не е от нея някои
знаели какво съпротивление трябва да дава. свещите ги проверих както и дюзите не знам на каде да продължа без тестер
а в Бургас трудно се намира добър диагностик на фиат.


Съб Фев 09, 2008 9:10 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am
Мнения: 86
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
това колега ми прилича на авансатор,голямото чукане идва от него,пробвай да му откачиш едното кабелче и виж дали нещо ще се промени,по принцип като е откачен авансатора чука здраво щото подава максимален аванс.ако е той работата се касае за повечко пари.


Нед Фев 10, 2008 6:01 pm
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm
Мнения: 37
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
колега кое е авансатора и каде се намира(не съм запознат с компонентите на тази помпа) ако е това което е на помпата от долната страна
мисля че от там ми просалзява нафта за6тото е омазнено.
И проблема ако е от този авансатор няма ли да се изразява постояно не само сутрин.


Нед Фев 10, 2008 7:48 pm
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm
Мнения: 37
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
сега разгледах из форума за този авансатор и се оказа че аз го смених преди една седмица защото ми протече от кабелчетата
и като помисля малко проблемите започнаха от тогава :( а го купих чисто нов 200лв. и маи сам се прецакал има ли някаква настроика след като
го сменя :shock: или още 200 назад :(


Нед Фев 10, 2008 11:36 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
delyan_delev написа:
сега разгледах из форума за този авансатор и се оказа че аз го смених преди една седмица защото ми протече от кабелчетата
и като помисля малко проблемите започнаха от тогава :( а го купих чисто нов 200лв. и маи сам се прецакал има ли някаква настроика след като
го сменя :shock: или още 200 назад :(


Проблема който имаш може да бъде от клапана -авансатор или от дюзата на 1-ви цилиндър!
Ако е дюзата, тя излиза и на какъвто и да е кодочетец, а ако е клапана, то там настройка при смяната не е необходима, освен дето е трябвало да го вземеш с гаранция!!!

_________________
FIAT-SPORT


Пон Фев 11, 2008 9:13 am
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am
Мнения: 86
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
на този авансатор има два о пръстена отдолу тях смени ли,виж да не смуче въздух от там и прегледай маркучетата около него,а сигурно ли е че той е за тази кола.


Пон Фев 11, 2008 10:59 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg