Автор |
Съобщение |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
 Мареа тд100 проблем с паленето
Здравейте колеги.Имам следния проблем - по принцип колата пали веднага,но първите 5-10 секунди прекъсва та пушек се вдига.сменил съм дюзи помпата е ремонтирана .забелязвам че когато стисна крушата за ръчно подкачване само веднъж колата пали без да прекъсва,не го ли направя ужас.между другото в маркуча между крушата и филтъра сутрин винаги има въздух и не мога да разбера откъде идва,15 пъти сменям маркучи скоби и тем подобни.сложих сега и едно клапанче и пак същото.Дайте някаква идея щото ме пощури тая колавъздух ли смуче помпата ли не държи налягане вече не знам,а и нямам идея кой може да помогне,ходил съм при 15 майстори и все тая.решил съм да сменя целия горивопровод,но ще изчакам вие да кажете нещо.Благодаря
|
Пет Яну 18, 2008 12:39 pm |
|
 |
Rokambol
|
Авансатора на помпата проверен ли е? Има ли теч на нафта около/от него? Помпата Лукас или Бош е?
|
Пет Яну 18, 2008 12:50 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
помпата е лукас,авансатора трябва да е наред сменян е от предния собственик,няма течове около него сменял съм о - пръстените ,интересното е че паленето се влияе от напомпване на крушата
|
Пет Яну 18, 2008 1:49 pm |
|
 |
arsenov
|
Колега и аз съм с Лукас ГНП .Погледни си крушата дали сълзи или около нея . А щом като пали без проблем сутрин при помпане на крушата то може би клапанчето в нея да е дало фира .Огледай я крушата за теч или сълзене . Не давам гаранции . Накарай някой сутрин да ти запали колата и стой отзад ,ако мирише на не изгоряла нафта то да знаеш ще може някоя подгяващите свещи да е заминала . Поне така беше при един колега .
|
Пет Яну 18, 2008 9:11 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
крушата е нова и свещите са здрави мерени са,наистина мирише на неизгоряла нафта но то е нормално след като прекъсва тя не пали всичките цилиндри.
|
Съб Яну 19, 2008 12:49 pm |
|
 |
valic
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Яну 19, 2008 1:25 pm Мнения: 13 Местоположение: София 07 Слатина
|
Здравей, аз имах подобен проблем. Запалваше и работеше малко след което спираше и много трудно палеше. Майстора ми натисна ръчната помпа няколко пъти и тя не се върна. Опитах да запали и тя отново не се върна. Оказа се, че цедките отзад на поплавъка в резервоара са запушени. Отворихме го и извадихме от двете цедки около чаена чаша кал и други подобни гадости. След като измихме колата запали от първия път и работеше нормално! Поплавъка е на винт!
|
Съб Яну 19, 2008 11:28 pm |
|
 |
valic
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Яну 19, 2008 1:25 pm Мнения: 13 Местоположение: София 07 Слатина
|
Не е по темата, ама знаеш ли дали редовен проблем е при мареата да пука глава. Купих си скоро 1,9 тд и се оказа че е със спукана глава до дюзите. Гарнитурата беше здрава и се оказа само, че гори антифриз и това е проблема. Мерси предварително
|
Съб Яну 19, 2008 11:31 pm |
|
 |
arsenov
|
Да виж и това е вариант . Провери си цедките в сондата на резервоара както е казал колегата . Имаше качен снимков материал как точно става операцията . Но това с миризмата на не добре изгорена нафта мисля , че не би трябвало да е от сондата . Дано все пак се окаже от там проблема . Пиши как си отстранил проблема .
|
Нед Яну 20, 2008 1:18 am |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
днес преработих горивния филтър,в смисъл елиминирах подгряването,сложих временно филтърче,то обаче продължи да се пълни с въздух,продължавам назад към сондата,там има щуцери с О пръстени сега ще сменя и тях,накрая сменям целия горивопровод и.. край,надявам се.
|
Пон Фев 04, 2008 8:35 pm |
|
 |
delyan_delev
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm Мнения: 37 Местоположение: Бургас
|
колегии имам сащия проблем.
Колата е браво тд100 проблема се изразява само сутрин слет доста опити да запали когато запали се чува голямо чукане и пуши много
понякога препалва и гасне. пробвах като изключа кабела на парвата дюза се появява същото чукане. и си мисля да не е от нея някои
знаели какво съпротивление трябва да дава. свещите ги проверих както и дюзите не знам на каде да продължа без тестер
а в Бургас трудно се намира добър диагностик на фиат.
|
Съб Фев 09, 2008 9:10 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
това колега ми прилича на авансатор,голямото чукане идва от него,пробвай да му откачиш едното кабелче и виж дали нещо ще се промени,по принцип като е откачен авансатора чука здраво щото подава максимален аванс.ако е той работата се касае за повечко пари.
|
Нед Фев 10, 2008 6:01 pm |
|
 |
delyan_delev
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm Мнения: 37 Местоположение: Бургас
|
колега кое е авансатора и каде се намира(не съм запознат с компонентите на тази помпа) ако е това което е на помпата от долната страна
мисля че от там ми просалзява нафта за6тото е омазнено.
И проблема ако е от този авансатор няма ли да се изразява постояно не само сутрин.
|
Нед Фев 10, 2008 7:48 pm |
|
 |
delyan_delev
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm Мнения: 37 Местоположение: Бургас
|
сега разгледах из форума за този авансатор и се оказа че аз го смених преди една седмица защото ми протече от кабелчетата
и като помисля малко проблемите започнаха от тогава :( а го купих чисто нов 200лв. и маи сам се прецакал има ли някаква настроика след като
го сменя  или още 200 назад :(
|
Нед Фев 10, 2008 11:36 pm |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
delyan_delev написа: сега разгледах из форума за този авансатор и се оказа че аз го смених преди една седмица защото ми протече от кабелчетата и като помисля малко проблемите започнаха от тогава :( а го купих чисто нов 200лв. и маи сам се прецакал има ли някаква настроика след като го сменя  или още 200 назад :(
Проблема който имаш може да бъде от клапана -авансатор или от дюзата на 1-ви цилиндър!
Ако е дюзата, тя излиза и на какъвто и да е кодочетец, а ако е клапана, то там настройка при смяната не е необходима, освен дето е трябвало да го вземеш с гаранция!!!
_________________ FIAT-SPORT
|
Пон Фев 11, 2008 9:13 am |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
на този авансатор има два о пръстена отдолу тях смени ли,виж да не смуче въздух от там и прегледай маркучетата около него,а сигурно ли е че той е за тази кола.
|
Пон Фев 11, 2008 10:59 am |
|
|