Дата и час: Вто Май 20, 2025 8:28 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Fiat Marea JTD или TD 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Яну 23, 2008 3:43 pm
Мнения: 2
Местоположение: Перник
UNREAD_POST Fiat Marea JTD или TD
здравеите,искам да ви попитам кои двигател е по добър, жтд или тд ????? и 1,9 или 2,4

_________________
street's 21


Последна промяна streetr на Сря Яну 23, 2008 3:54 pm, променена общо 1 път



Сря Яну 23, 2008 3:45 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST Re: fiat marea
streetr написа:
здравеите,искам да ви попитам кои двигател е по добър, жтд или тд ????? и 1,9 или 2,5


Естествено, че JTD. Разликата между common-rail дизела и обикновения дизел с механични разпръсквачи е огромна. Вече въпрос на личен избор е дали ще вземеш 4 или 5 цилиндровия двигател.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Сря Яну 23, 2008 3:48 pm
Профил ICQ YIM

Регистриран на: Сря Яну 23, 2008 3:43 pm
Мнения: 2
Местоположение: Перник
UNREAD_POST 
е между 1,9 и 2,4 кои е по добър 2,4 е по тежак от 1,9 и някои казват че окачването се прецаква по бързо, а пък 2,4 е с по голяама кубатура и двигателя има по дълаг живот

_________________
street's 21


Сря Яну 23, 2008 3:57 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Като надеждност са добри и двата. Личен избор е дали мощността да е 105 или 130 коня. Разхода при големия мотор е по-голям.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Сря Яну 23, 2008 4:25 pm
Профил ICQ YIM
UNREAD_POST 
Оправих неясното заглавие и пращам темата в раздел Дизели, където й е мястото.

Поздрави и добре дошъл :cool:


Сря Яну 23, 2008 10:18 pm
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 18, 2007 8:36 pm
Мнения: 44
Местоположение: Карлово
UNREAD_POST 
карборатор или инжекцион,това е въпроса. JTD е отговора :cool:

_________________
BRAVA 1.9JTD


Чет Яну 24, 2008 9:04 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 10, 2005 11:23 pm
Мнения: 202
Местоположение: Белене
UNREAD_POST 
Според мен е по-добре да правиш предно окачване през 2 години от колкото ремонт на ДВГ, макар и веднъж. Макар че пак е субективно де, просто статистически погледнато по-голения ДВГ издържа по-дълго на по-големи натоварвания и вероятността да е "издухан" е по-малка, а и е факт че у Бг. големите дизели не се търсят, което ги прави атрактивни като цена и има по-голям избор от сравнително запазени екземпляри. От друга страна разсъждавай и така: за да си купи западняка голям дизелов мотор, вероятно е човек който пътува на дълги разстояния и вероятно по-състоятелен, а такива не се циганят за подръжката и плащат само и само колата да им е сигурна, за дизела са важни 2 неща: редовна смяна на маслото и да не е прегряван, което пак ни връща при категорията която си подържа колата /но такава кола е вероятно да е на голям пробег също, което не е проблем при подържания голям мотор/
До тук казаното са лични разсъждения, и затова си взех 2.4 JTD, не ангажирам никого с мнението си!

_________________
Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e. 88`


Чет Яну 24, 2008 9:38 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед
Аватар

Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 11:51 pm
Мнения: 28
Местоположение: Пловдив Област
UNREAD_POST 
Crusader написа:
Според мен е по-добре да правиш предно окачване през 2 години от колкото ремонт на ДВГ, макар и веднъж. Макар че пак е субективно де, просто статистически погледнато по-голения ДВГ издържа по-дълго на по-големи натоварвания и вероятността да е "издухан" е по-малка, а и е факт че у Бг. големите дизели не се търсят, което ги прави атрактивни като цена и има по-голям избор от сравнително запазени екземпляри. От друга страна разсъждавай и така: за да си купи западняка голям дизелов мотор, вероятно е човек който пътува на дълги разстояния и вероятно по-състоятелен, а такива не се циганят за подръжката и плащат само и само колата да им е сигурна, за дизела са важни 2 неща: редовна смяна на маслото и да не е прегряван, което пак ни връща при категорията която си подържа колата /но такава кола е вероятно да е на голям пробег също, което не е проблем при подържания голям мотор/
До тук казаното са лични разсъждения, и затова си взех 2.4 JTD, не ангажирам никого с мнението си!

Много е прав колегата :cool:


Пет Яну 25, 2008 2:22 am
Профил
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 07, 2007 1:31 pm
Мнения: 53
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
Crusader написа:
Според мен е по-добре да правиш предно окачване през 2 години от колкото ремонт на ДВГ, макар и веднъж. Макар че пак е субективно де, просто статистически погледнато по-голения ДВГ издържа по-дълго на по-големи натоварвания и вероятността да е "издухан" е по-малка, а и е факт че у Бг. големите дизели не се търсят, което ги прави атрактивни като цена и има по-голям избор от сравнително запазени екземпляри. От друга страна разсъждавай и така: за да си купи западняка голям дизелов мотор, вероятно е човек който пътува на дълги разстояния и вероятно по-състоятелен, а такива не се циганят за подръжката и плащат само и само колата да им е сигурна, за дизела са важни 2 неща: редовна смяна на маслото и да не е прегряван, което пак ни връща при категорията която си подържа колата /но такава кола е вероятно да е на голям пробег също, което не е проблем при подържания голям мотор/
До тук казаното са лични разсъждения, и затова си взех 2.4 JTD, не ангажирам никого с мнението си!


Има я и обратната гледна точка - който купува големия дизелов мотор, си търси кола, която да може да юрка повече и е възможно моторът да е издухан. Освен това 2.4 харчи забележимо повече от 1.9. Също така 1.9 може да се намери по-нов, защото е произвеждан до феврури 2003-а, а 2.4 е спрян януари 2001-а. От друга страна, колите с 1.9 мотор е по-вероятно да са били фирмени - било таксита, било сервизни или товарни (особено комбитата) и съответно да са разпукани от каране. Освен това 2.4 в общия случай идва с повече екстри - 1.9 се предлага с ниво на оборудване SX (базово), ELX и HLX (топ), а 2.4 - с ниво ELX и HLX. Но и това зависи от страната - примерно в Холандия 1.9 HLX не е бил предлаган, а 2.4 се е предлагал само в HLX изпълнение :-). По мое лично наблюдение 2.4 по-трудно се намират на пазара, аз също исках да си купя такава, но не намерих нито една подходяща и накрая си взех 1.9. Попадна ми една с HLX изпълнение на прилична цена и понеже държах повече на екстрите, отколкото на мощността, а и ми беше писнало да обикалям и да търся, я купих. Говоря за коли с JTD мотор, с TD има доста по-голямо предлагане и от двата вида.
Моята препоръка е JTD мотор, а за кубатурата вече всеки сам си решава - ако търсиш екстри, мощност и ускорение - тогава 2.4, ако искаш колата да е по-икономична - 1.9. Но при всички положения колата трябва да се закара на доверен и кадърен майстор да я види.

_________________
Fiat Marea Weekend 105 JTD HLX


Нед Яну 27, 2008 11:09 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Съб Яну 05, 2008 11:29 am
Мнения: 10
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
по добре жтд пък и таиа 5 целиндровата е с по скъпа подружка 5-тата дуза и стружа 500 лв както иска6 така ме разбираи пък и жтд вурви като бензин


Пон Яну 28, 2008 5:28 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg