 |
|
Дата и час: Вто Май 20, 2025 8:15 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
streetr
Регистриран на: Сря Яну 23, 2008 3:43 pm Мнения: 2 Местоположение: Перник
|
 Fiat Marea JTD или TD
здравеите,искам да ви попитам кои двигател е по добър, жтд или тд ????? и 1,9 или 2,4
_________________ street's 21
Последна промяна streetr на Сря Яну 23, 2008 3:54 pm, променена общо 1 път
|
Сря Яну 23, 2008 3:45 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
 Re: fiat marea
streetr написа: здравеите,искам да ви попитам кои двигател е по добър, жтд или тд ????? и 1,9 или 2,5
Естествено, че JTD. Разликата между common-rail дизела и обикновения дизел с механични разпръсквачи е огромна. Вече въпрос на личен избор е дали ще вземеш 4 или 5 цилиндровия двигател.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Яну 23, 2008 3:48 pm |
|
 |
streetr
Регистриран на: Сря Яну 23, 2008 3:43 pm Мнения: 2 Местоположение: Перник
|
е между 1,9 и 2,4 кои е по добър 2,4 е по тежак от 1,9 и някои казват че окачването се прецаква по бързо, а пък 2,4 е с по голяама кубатура и двигателя има по дълаг живот
_________________ street's 21
|
Сря Яну 23, 2008 3:57 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Като надеждност са добри и двата. Личен избор е дали мощността да е 105 или 130 коня. Разхода при големия мотор е по-голям.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Яну 23, 2008 4:25 pm |
|
 |
Paparac
|
Оправих неясното заглавие и пращам темата в раздел Дизели, където й е мястото.
Поздрави и добре дошъл 
|
Сря Яну 23, 2008 10:18 pm |
|
 |
2she
Кара балканче
Регистриран на: Вто Сеп 18, 2007 8:36 pm Мнения: 44 Местоположение: Карлово
|
карборатор или инжекцион,това е въпроса. JTD е отговора 
_________________ BRAVA 1.9JTD
|
Чет Яну 24, 2008 9:04 pm |
|
 |
Crusader
Кара кола
Регистриран на: Чет Ное 10, 2005 11:23 pm Мнения: 202 Местоположение: Белене
|
Според мен е по-добре да правиш предно окачване през 2 години от колкото ремонт на ДВГ, макар и веднъж. Макар че пак е субективно де, просто статистически погледнато по-голения ДВГ издържа по-дълго на по-големи натоварвания и вероятността да е "издухан" е по-малка, а и е факт че у Бг. големите дизели не се търсят, което ги прави атрактивни като цена и има по-голям избор от сравнително запазени екземпляри. От друга страна разсъждавай и така: за да си купи западняка голям дизелов мотор, вероятно е човек който пътува на дълги разстояния и вероятно по-състоятелен, а такива не се циганят за подръжката и плащат само и само колата да им е сигурна, за дизела са важни 2 неща: редовна смяна на маслото и да не е прегряван, което пак ни връща при категорията която си подържа колата /но такава кола е вероятно да е на голям пробег също, което не е проблем при подържания голям мотор/
До тук казаното са лични разсъждения, и затова си взех 2.4 JTD, не ангажирам никого с мнението си!
_________________ Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e. 88`
|
Чет Яну 24, 2008 9:38 pm |
|
 |
sick_fuck
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Авг 24, 2007 11:51 pm Мнения: 28 Местоположение: Пловдив Област
|
Crusader написа: Според мен е по-добре да правиш предно окачване през 2 години от колкото ремонт на ДВГ, макар и веднъж. Макар че пак е субективно де, просто статистически погледнато по-голения ДВГ издържа по-дълго на по-големи натоварвания и вероятността да е "издухан" е по-малка, а и е факт че у Бг. големите дизели не се търсят, което ги прави атрактивни като цена и има по-голям избор от сравнително запазени екземпляри. От друга страна разсъждавай и така: за да си купи западняка голям дизелов мотор, вероятно е човек който пътува на дълги разстояния и вероятно по-състоятелен, а такива не се циганят за подръжката и плащат само и само колата да им е сигурна, за дизела са важни 2 неща: редовна смяна на маслото и да не е прегряван, което пак ни връща при категорията която си подържа колата /но такава кола е вероятно да е на голям пробег също, което не е проблем при подържания голям мотор/ До тук казаното са лични разсъждения, и затова си взех 2.4 JTD, не ангажирам никого с мнението си!
Много е прав колегата 
|
Пет Яну 25, 2008 2:22 am |
|
 |
yerdna
Кара Симсонка
Регистриран на: Съб Апр 07, 2007 1:31 pm Мнения: 53 Местоположение: София 01 Средец
|
Crusader написа: Според мен е по-добре да правиш предно окачване през 2 години от колкото ремонт на ДВГ, макар и веднъж. Макар че пак е субективно де, просто статистически погледнато по-голения ДВГ издържа по-дълго на по-големи натоварвания и вероятността да е "издухан" е по-малка, а и е факт че у Бг. големите дизели не се търсят, което ги прави атрактивни като цена и има по-голям избор от сравнително запазени екземпляри. От друга страна разсъждавай и така: за да си купи западняка голям дизелов мотор, вероятно е човек който пътува на дълги разстояния и вероятно по-състоятелен, а такива не се циганят за подръжката и плащат само и само колата да им е сигурна, за дизела са важни 2 неща: редовна смяна на маслото и да не е прегряван, което пак ни връща при категорията която си подържа колата /но такава кола е вероятно да е на голям пробег също, което не е проблем при подържания голям мотор/ До тук казаното са лични разсъждения, и затова си взех 2.4 JTD, не ангажирам никого с мнението си!
Има я и обратната гледна точка - който купува големия дизелов мотор, си търси кола, която да може да юрка повече и е възможно моторът да е издухан. Освен това 2.4 харчи забележимо повече от 1.9. Също така 1.9 може да се намери по-нов, защото е произвеждан до феврури 2003-а, а 2.4 е спрян януари 2001-а. От друга страна, колите с 1.9 мотор е по-вероятно да са били фирмени - било таксита, било сервизни или товарни (особено комбитата) и съответно да са разпукани от каране. Освен това 2.4 в общия случай идва с повече екстри - 1.9 се предлага с ниво на оборудване SX (базово), ELX и HLX (топ), а 2.4 - с ниво ELX и HLX. Но и това зависи от страната - примерно в Холандия 1.9 HLX не е бил предлаган, а 2.4 се е предлагал само в HLX изпълнение :-). По мое лично наблюдение 2.4 по-трудно се намират на пазара, аз също исках да си купя такава, но не намерих нито една подходяща и накрая си взех 1.9. Попадна ми една с HLX изпълнение на прилична цена и понеже държах повече на екстрите, отколкото на мощността, а и ми беше писнало да обикалям и да търся, я купих. Говоря за коли с JTD мотор, с TD има доста по-голямо предлагане и от двата вида.
Моята препоръка е JTD мотор, а за кубатурата вече всеки сам си решава - ако търсиш екстри, мощност и ускорение - тогава 2.4, ако искаш колата да е по-икономична - 1.9. Но при всички положения колата трябва да се закара на доверен и кадърен майстор да я види.
_________________ Fiat Marea Weekend 105 JTD HLX
|
Нед Яну 27, 2008 11:09 pm |
|
 |
pacimirev
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Яну 05, 2008 11:29 am Мнения: 10 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
по добре жтд пък и таиа 5 целиндровата е с по скъпа подружка 5-тата дуза и стружа 500 лв както иска6 така ме разбираи пък и жтд вурви като бензин
|
Пон Яну 28, 2008 5:28 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |