 |
|
Дата и час: Вто Юни 17, 2025 3:41 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
bravo td 100 sx: може ли да се тунингова двигателя?
Автор |
Съобщение |
BEX---GT---TDi
|
то много оффтопик стана ама виждам, че сте се цаговорили за това да та ви попитам. на мен пък ми казаха, че катто паля със СЕРВИЗНИЯ КЛЮЧ и по този начин си ресетираш компа. има ли нещо вярно, ако няма, с какво е по-различен сервизния ключ :roll: :?:
|
Пет Ное 10, 2006 8:35 pm |
|
 |
Vladim
|
Nino написа: Схемата е супер, но само да не изпаднат колегите в заблуждение,че компютърът управлява нещо друго в нафтовата помпа освен клапана за гориво на помпата....имобилайзерът /FIAT CODE/. "ON-OFF".
Ммда... ето да не стане грешка прилагам и схема на JTD мотора. Открийте разликите! 
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Съб Ное 11, 2006 9:51 pm |
|
 |
Pecho
Фиат маниак
Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 4:11 pm Мнения: 674 Местоположение: София, Илинден
|
BEX---GT---TDi написа: то много оффтопик стана ама виждам, че сте се цаговорили за това да та ви попитам. на мен пък ми казаха, че катто паля със СЕРВИЗНИЯ КЛЮЧ и по този начин си ресетираш компа. има ли нещо вярно, ако няма, с какво е по-различен сервизния ключ :roll: :?:
Червеният (или кафяв) ключ стартира режима на обучение на нов (син) ключ. Сам можеш да си обясниш защо не трябва да се кара с него.
_________________ FIAT Brava 1.8 16V ELX
|
Съб Ное 11, 2006 11:55 pm |
|
 |
BEX---GT---TDi
|
мерси за отговора 
|
Нед Ное 12, 2006 1:15 am |
|
 |
ilkor
|
Процедурата за добавяне на нов ключ се стартира с една определна последователност от действия която едва ли случайно може да бъде налучкана при ползването на червения ключ за палене на колата. Предполагам че това предупреждение е свързано чисто с механичното износване на ключовете. Аз имам един син и един червен ключ.Синия с който карам е толкова износен че от него едва ли ще може да се направи читаво копие докато червеният ми е като нов ...
|
Нед Ное 12, 2006 11:49 am |
|
 |
simps
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm Мнения: 145 Местоположение: София 07 Слатина
|
колеги, благодаря за инфото!
значи за моята по-проста фиатка този компютър е само проблем, даващ възможност за разваляне на имобилайзера или смущения в контрола на подгряващите свещи, щото всичко останало ми е механично. Жалко, че не може да се махне :-)
междо другото, след като си смених онази, гадната трета свещ, колата все едно се отпуши! само не ми е ясно как това може да и влияе на вървежа
_________________ Bravo SX TD100, 1997
|
Сря Ное 15, 2006 4:38 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |