Дата и час: Вто Май 20, 2025 1:15 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва? 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
подкачваш с въртене на стартера - преди това вдигаш маркучето, което влиза в помпата и въртиш докато почне да излиза нафта, след това вдигаш там където излиза от помпата и пак въртиш докато изкара нафта ...

_________________
ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...


Пет Ное 03, 2006 5:48 pm
Профил
UNREAD_POST 
borchev написа:
BRAVO написа:
когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...

напротив-за 2000 килоометра грам не ми е изхарчило :wink: ...а аз нямам помпа за подкачване...как да подкача евентуално?


Колега, Nino ти написа няколко пъти за свещите. Глас в пустиня.
Ако не си ги проверил, а не даваш такива признаци да си, каква нафта, каква компресия какви 200 лв ?!?
Това е първото нещо за нафтова печка!


Пет Ное 03, 2006 6:06 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm
Мнения: 182
UNREAD_POST 
мойте са си наред :cry:

_________________
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA


Пет Ное 03, 2006 6:25 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am
Мнения: 320
UNREAD_POST 
:shock:


Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 5:21 pm, променена общо 1 път



Пет Ное 03, 2006 7:05 pm
Профил
UNREAD_POST 
morg написа:
borchev написа:
мойте са си наред :cry:


И аз така вярвах до днес- няколко пъти писах за проблеми с паленето сутрин и онзи ден я закарах за диагностика на дюзи. Намериха ми и изгоряла свещ! Аз бях уверен, че нямам защото ги сменях през лятото а и лампата не мига като за изгоряла свещ както правеше преди - шока е, че сегашния майстор ми каза, че свещите са ми оригиналните и изобщо не са сменяни! След малко ще ходя да я вземам и до няколко дни ще пиша лични впечатления. Но при всички лучаи прегледай свещите и то при човек на който имаш доверие.

Интересно ми е как може да се заблуди компа, че свещите са наред след като има изгоряла....


И аз се чудя за какво е този куп с електроника в релето но факт е че ако има 1 изгоряла свещ, ламБата не реагира.
Като се откачат всичките, вече има адекватна индикация.
Така поне е при темпра/типо. Всички свещи са на шина, в паралел.
В мерене на една по една е истината.
При Мерцедеса всяка от свещите е с отделен кабел към релето и предполагам че няма такава информационна мъгла.


Пет Ное 03, 2006 10:04 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Авг 19, 2006 8:44 pm
Мнения: 114
Местоположение: Шумен
UNREAD_POST re
Цитат:
мойте са си наред


Как разбра,че са наред?? Най-истински се проверяват,като се свалят захранваш ги на акумулатора,и гледаш дали зачервяват и по-точно къде.От старите ми коли имам 5-6 свещи които с уред са здрави,но на акумулатора зачервяват в задният край а не на върха.Така,че съвета ми е ако не си ги свалял..... :idea:

_________________
Fiat Bravo 1.9 JTD


Пет Ное 03, 2006 11:20 pm
Профил
UNREAD_POST Re: re
gmg_service написа:
Цитат:
мойте са си наред


Как разбра,че са наред?? Най-истински се проверяват,като се свалят захранваш ги на акумулатора,и гледаш дали зачервяват и по-точно къде.От старите ми коли имам 5-6 свещи които с уред са здрави,но на акумулатора зачервяват в задният край а не на върха.Така,че съвета ми е ако не си ги свалял..... :idea:


Борчев, прав е колегата, аз също исках да те наведа на тази идея и давайки повече информация да се опитаме ти помогнем.Казваш /пишеш/, че не разбираш много от коли, а в същото време категорично правиш диагностика /цитата ти по-горе/ и ни пращаш да търсим проблемите вместо теб.
Пак повтарям, отговори на въпроса ми..... "КАК ТИ ПРОВЕРЯВАХА СВЕЩИТЕ" ????????Свалиха ли ги, подаваха ли отделно захранване на всяка свещ, тя еднакво ли се зачерви като останалите.Защото има уж еднакви свещи /като резба и размери, но с различно работно напрежение и време за достигане на съответната температура.И тъй като ментетата са много... правило е ВИНАГИ когато не си сигурен да се купува и сменя КОМПЛЕКТ!!!!Нищо, че не са изгорели всички.Ти сменял ли си свещите, ако ДА, комплект ли си сменял или само изгорялата свещ.
Отговори на въпросите ми за да ти помогнем максимално бързо и да не ползваш скъпите таксита! :mrgreen:


Последна промяна Nino на Пет Ное 03, 2006 11:52 pm, променена общо 1 път



Пет Ное 03, 2006 11:51 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm
Мнения: 182
UNREAD_POST 
ами в 2 сервиза ми казаха че са добре свещите...как мога сам да ги видя дали са добре-каде трябва да подам 12в??

_________________
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA


Пет Ное 03, 2006 11:52 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
borchev написа:
ами в 2 сервиза ми казаха че са добре свещите...как мога сам да ги видя дали са добре-каде трябва да подам 12в??


Уф, човеко, започва да става весело.... ама как те убедиха, че свещите са добре....СВАЛИХА ЛИ ГИ .... или те изгониха от сервиза и ти докато чакаше , СВАЛЯШЕ и гледаше дългите бедра на касиерката??!!!Свещите може да провериш като ги свалиш и опреш корпуса на минуса, а централния електрод на плюса... ако след няколко секунди се нажежи до червено и започне да пуши, значи е добре... ако ли не.. НЕ Е ДОБРЕ! Ако не си свалял свещ не го прави, после при качването да не развалиш резбата, а може да пукнеш и главата.Иди на сервиз.Сега разбра ли ме?


Съб Ное 04, 2006 12:00 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 7:45 pm
Мнения: 152
Местоположение: Благоевград
UNREAD_POST Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
borchev написа:
момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали :cry: подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?


Хайде и аз да се включа!
Понеже не споменаваш как изобщо подкарваш колата искам да попитам дали като я бутнеш и пали? Дали работи след това нормално...дали тресе, дали гасне или просто проблема е докато запали.
Нещо, което не се спомена от колегите, горивния филтър и евентуално насъбралата се вода вледствие на конденза от резервоара, който се получава при ниски температури. За свещите все си мисля че дори и една или две да са изгоряли, пак ще запали в случай, че имаш добро и продължително въртене от стартера. От един път всички свещи да изгорят, много малко вероятно. Друго, което ще изтъкна като причина е магнит-винтила на горивната помпа, който когато е развален или не стига до него напрежение, не може да се отвори за да пропусне горивото.
Това е за сега като идеи от мен.
Дано се реши проблема!
Успех!


Съб Ное 04, 2006 12:22 am
Профил
UNREAD_POST Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
manot24 написа:
Хайде и аз да се включа!
Понеже не споменаваш как изобщо подкарваш колата искам да попитам дали като я бутнеш и пали? Дали работи след това нормално...дали тресе, дали гасне или просто проблема е докато запали.
Нещо, което не се спомена от колегите, горивния филтър и евентуално насъбралата се вода вледствие на конденза от резервоара, който се получава при ниски температури. За свещите все си мисля че дори и една или две да са изгоряли, пак ще запали в случай, че имаш добро и продължително въртене от стартера. От един път всички свещи да изгорят, много малко вероятно. Друго, което ще изтъкна като причина е магнит-винтила на горивната помпа, който когато е развален или не стига до него напрежение, не може да се отвори за да пропусне горивото.
Това е за сега като идеи от мен.
Дано се реши проблема!
Успех!


Споменавато е колега, споменавато е, и то НЕЕДНОКРАТНО, но стига да има кой да чете.Щото май ние можем само да пишем/говорим/, но не да четем /слушаме/.... Споменавано е и то точно днес в подобни постове.. малко труд се изисква да се намери съответното четиво и ако още нещо не е ясно след прочит, тогава да се пише... ама нейсе!


Съб Ное 04, 2006 12:36 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 17, 2005 6:02 pm
Мнения: 182
UNREAD_POST Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
проблема е докато запали-оттам няма проблем-след това работи на 600 оборота и като минат 1-2 мн качва на 750 оборота....преди 1000км смених горивния филтър и мисля че от лук ойл няма да събере толко вода...а магнит винтил-незнам какво е?!?!? но като я дръпна пали от четвърт :?

_________________
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA


Съб Ное 04, 2006 12:41 am
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Фев 26, 2006 12:08 am
Мнения: 18
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Да не забравяме , че една подгряваща свещ освен напълно прекъснала може и да е отслабнала , те. да нагрява бавно
и да не достига необходимите градуси . Това лесно се проверява , като се постави свеща на минуса на акумулатора
и с дебел проводник и се подаде плюс . Трябва да хвърля хубави искраи и проводника да се опитва да се залепи
за електрода , ако искрите са слаби свеща е за смяна . Ако имате под ръка нова свещ за еталон веднага ще усетите
разликата . Същото може да направите и без да сваляте свещите , но трябва да ги разкачите от общата шина , стига да имате достъп до тях , защото на мойта Мареа са се постарли да ги скрият много добре.


Съб Ное 04, 2006 1:16 am
Профил
UNREAD_POST 
Колеги всички казвате да се свалят и пробват на акумулатора,а дали не трябва да ги намажем с масло или друго нещо защото според мене вероятноста да се прецака свеща след тази операция е доста голяма-ко ще кажете вие :D ?И моята бангия е същата,подгрявам(свещите съм ги свалял поне 5 пъти,щото при мене е много лесно,и съм ги подлагал на тази операция и всичките си светят яко до една)въртя-виу виу виу запалва(ужасно претръскване)и гасне-и така 4-5 пъти докато поеме!Типични признаци за изгоряла свещ ще кажете-ама не са :mrgreen:!Според мене или някоя за ми пика без простамол(маи така се пишеше хехе)или нещо по горивото ми е сбъркано!Жалкото е ,че специалисти по дизеловите двигатели-няма-накарат те да смениш всичко и накрая се окаже съвсем друго-ако въобще го хванат!!!Таке е с дизела-докъто е наред е песен,но прецака ли се нещо(особенно зимата)взема ти се огъня!затова предлагам да направим клуб Дизел,че цяла зима има да си приказваме хехехеех


Съб Ное 04, 2006 10:45 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
puntotras написа:
Таке е с дизела-докъто е наред е песен,но прецака ли се нещо(особенно зимата)взема ти се огъня!

нищо фатално не може да му се прецака на дизела... една хубава свещ е сигурно 15-20лв,сменят се всичките и това е. Разпръсквач на дюза също не е много скъп ако се наложи смяна, центровка на помпа също ... това като се направи един път и само караш после :wink:

_________________
ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...


Съб Ное 04, 2006 11:06 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg