 |
|
Дата и час: Вто Юни 17, 2025 8:21 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но...
Автор |
Съобщение |
doofiat
|
 Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, но...
Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе.
Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване.
Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема?
Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.
|
Нед Окт 22, 2006 10:22 pm |
|
 |
Nino
|
 Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
doofiat написа: Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе. Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване. Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема? Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него.
Eй Кашпировски кажи бе не се спотайвай, пезевенк с пезевенк!
Безплатен съвет:
Новото SUZUKI SWIFT наи'ш как ша ти ГИЛА!  :mrgreen:
За к'во ти е тоя рейс Бравата? :roll:
Последна промяна Nino на Нед Окт 22, 2006 10:38 pm, променена общо 1 път
|
Нед Окт 22, 2006 10:36 pm |
|
 |
puntotras
|
 ко стана сега,че не разбрахме-е това е станало и при тебе-закарай го и на 2то место да го погледнат ио после кажи
|
Нед Окт 22, 2006 10:37 pm |
|
 |
doofiat
|
 Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
Nino написа: doofiat написа: Казах, че ще ходя в Пловдив на диагностика на помпа "Лукас" и ето какво излезе. Пича от сервиза ми каза,че проблемът ми е някаква разпределите (не съм сигурен за името й - ако някой знае как се казва нека ме поправи) помпа, която се намирала в самата ГНП "Лукас". Че въпросната помпа имала цедка, която може би се е запушила, както и някакви пластмасови лопатки, които може би са се износили. Казаха ми също,че имало леко закъснение в подаване то на нафтата при палене и именно то се дължало на тези лопадки. Докато реша проблема ме посъветваха да помпя с крушата. Питах майстора колко ще ми струва подмяната на тази разпределителна помпа, а той ми каза, че не знае какво ще излезе. Питах колко струва тази помпа, но и това не пожела да ми каже. Каза ми само, че за труд ще ми вземе около 100 лева. Като срок за изпълнение ми каза, че поне два дни ще са нужни колата да стои при него - имало много за разглобяване. Та въпросът ми е възможно ли е според вас в това да е проблема? Има и още един майстор, който прояви желание да потърси причина за непаленето. Тая седмица ще му я закарам и на него. Eй Кашпировски кажи бе не се спотайвай, пезевенк с пезевенк! Безплатен съвет: Новото SUZUKI SWIFT наи'ш как ша ти ГИЛА!  :mrgreen: За к'во ти е тоя рейс Бравата? :roll:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Знаи'ш ли как бяга Сузито - малииииии, ама пусто кат го фърлиш зад един ТИР, му са чуди ко да го прай половин час :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
А рейса неска и в петъка му зех душътъ - 140-160 км/ч фърка фърка, нищу,чи нипали :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
Нед Окт 22, 2006 10:47 pm |
|
 |
Nino
|
 Re: Дизелака се мъчи с паленето сутрин-отговор от Пловдив, н
doofiat написа: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Знаи'ш ли как бяга Сузито - малииииии, ама пусто кат го фърлиш зад един ТИР, му са чуди ко да го прай половин час :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: А рейса неска и в петъка му зех душътъ - 140-160 км/ч фърка фърка, нищу,чи нипали :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
С риск да ЗАОФТОПИЧИМ темата ша ти сподела, че не си прав.Новото,1.3/16V e около 95 коня и много "ЗМЕЙ ТИДИТА ша му дишат прахта.За новото ти обаждам. :mrgreen:
|
Нед Окт 22, 2006 10:53 pm |
|
 |
Vladim
|
Добре де... аз все си мисля, че, ако двата клапана, които пречат горивото да се връща обратно и системата да "гълта" въздух са наред би трябвало да няма проблем. Т.е. да не помпаш ръчно всяка сутрин!?
|
Пон Окт 23, 2006 10:25 am |
|
 |
doofiat
|
Vladim написа: Добре де... аз все си мисля, че, ако двата клапана, които пречат горивото да се връща обратно и системата да "гълта" въздух са наред би трябвало да няма проблем. Т.е. да не помпаш ръчно всяка сутрин!?
Ами и аз си мисля това постоянно и ще взема най-накрая да ги сменя. Аз постоянно обяснявам, че може да е от клапанчето и никой невдява и ми казва други неща.
|
Пон Окт 23, 2006 11:21 am |
|
 |
ivo iliev
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Фев 11, 2006 6:04 pm Мнения: 17 Местоположение: София 07 Слатина
|
Здравеите,имам същият проблем с мареа 1.9тд. Къде се намират тези клапанчета,че ми взеха здравето :evil: При мен колата пали,но десетина пъти,после набира въздух и трябва да помпам :?
|
Пон Окт 23, 2006 5:37 pm |
|
 |
Vladim
|
ivo iliev написа: Здравеите,имам същият проблем с мареа 1.9тд. Къде се намират тези клапанчета,че ми взеха здравето :evil: При мен колата пали,но десетина пъти,после набира въздух и трябва да помпам :?
Намират се зад двигателя, от лявата страна на нафтовия филтър гледайки отпред назад!  На маркуча са, от двете страни на така наречената черна гумена круша. Мязат на големи гайки от алуминий. :mrgreen: И при мен с появи тоз проблем. Преди седмица така помпах, вчера пак... не, че е голяма работа, ама, като може и без това действие! 
|
Пон Окт 23, 2006 6:12 pm |
|
 |
do4ko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 6:17 pm Мнения: 81 Местоположение: Стара Загора
|
мога да ви дам само един съвет пробваите след като колата е работила 5 минути да я угасите и веднага без да подгрявате да завартите ако запали значи като стои определено време и пада горивото това моге да се дължи и на възвратния клапан на шприц помпата те са два клапана
|
Пон Окт 23, 2006 7:55 pm |
|
 |
Tornado
|
На позиция едно и две ли са
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Пон Окт 23, 2006 8:25 pm |
|
 |
do4ko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 6:17 pm Мнения: 81 Местоположение: Стара Загора
|
принципно не се вижда добре но тези клапани са на подкачващата помпа проследи горивопровода преди ГНП някаде се намира тази помпа и клапаните са в нея от там по принцип се обездушава системата там трябва да помпиш при теб може и да е в стоиката на самия филтър
|
Пон Окт 23, 2006 10:41 pm |
|
 |
do4ko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 6:17 pm Мнения: 81 Местоположение: Стара Загора
|
сега като го разгледах пак маи наистина са там ама са вътре в помпичката ако това гуменото е помпичка де
|
Пон Окт 23, 2006 10:42 pm |
|
 |
do4ko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 6:17 pm Мнения: 81 Местоположение: Стара Загора
|
принципа на работа е горе долу следния преди да стиснеш клапаните са затворени като стиснеш клапа 2 се затваря а клапа 1 се отваря и помпата се изпразва като пуснеш клапа 1 се затваря и от клапа 2 помпата се пални с гориво общо взето нещо такова
|
Пон Окт 23, 2006 10:47 pm |
|
 |
Vladim
|
Tornado написа: На позиция едно и две ли са
Да, но, като гледам при теб са обикновенни скоби. :| Може да се окаже, че при мен има нещо по-различно, знам ли...
|
Вто Окт 24, 2006 12:14 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |