 |
|
Дата и час: Вто Юли 08, 2025 12:22 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Ротационен двигател с мощност 2000 к.с.
Автор |
Съобщение |
Sko
|
 Ротационен двигател с мощност 2000 к.с.
:arrow:
Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 4:33 pm, променена общо 2 пъти
|
Съб Сеп 30, 2006 11:43 am |
|
 |
Sven
|
Уау! 
|
Съб Сеп 30, 2006 2:21 pm |
|
 |
Sandeto
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm Мнения: 335 Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
|
Sven написа: Уау! 

_________________ Tipo 1.4 DGT, '89, karb
|
Пон Окт 02, 2006 8:31 pm |
|
 |
lllubo
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Апр 19, 2006 10:00 am Мнения: 145 Местоположение: София
|
кога ли ще го вкарат в някоя кола?
_________________ Audi 1.8S
|
Вто Окт 03, 2006 11:01 am |
|
 |
Sandeto
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm Мнения: 335 Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
|
lllubo написа: кога ли ще го вкарат в някоя кола?
Не знам кога, само че аз от вчера не мога да спра да мисля за т'ва... доста хитра идея... направо не ми дава мира! Свалих си всички възможни материали по темата от http://www.angellabsllc.com/resourse.html и ги гледах десетки пъти...
Първото което ме впечатли, е че няма нужда от клапани, респективно разпределителни валове... Направо ме потресе колко лесно и просто става всмукването и изпускането на горивната смес и изгорелите газове;
Второ - няма триене м/у "буталата" и "ризата", респективно няма нужда от солидно охлаждане... Също е направо страхотно това, че не се налага да има триене; те просто си обикалят по кръгова траектория и мисля, че със съвремнните технологии е елементарно да се постигне точност от порядъка на микрони за да се осигури максимално плътно прилягане без да се получава триене;
Трето - ротационния принцип съхранява инерцията, не се налагат паразитни движения за изхвърляне на изгорелите газове, а всичко си се напасва идеално - всмукване/изпускане...
Не знам как сте вие, ама аз честно направо не си намирам място... толкова е елементарно, че ти се приисква да си го измайсториш в гаража :-) Майтапя се...

_________________ Tipo 1.4 DGT, '89, karb
Последна промяна Sandeto на Вто Окт 03, 2006 4:29 pm, променена общо 1 път
|
Вто Окт 03, 2006 4:24 pm |
|
 |
rustson
Фиат фанатик
Регистриран на: Сря Май 03, 2006 3:48 pm Мнения: 844 Местоположение: София
|
Sandeto написа: lllubo написа: кога ли ще го вкарат в някоя кола? Не знам кога, само че аз от вчера не мога да спра да мисля за т'ва... доста хитра идея... направо не ми дава мира! Свалих си всички възможни материали по темата от http://www.angellabsllc.com/resourse.html и ги гледах десетки пъти... Първото което ме впечатли, е че няма нужда от клапани, респективно разпределителни валове... Направо ме потресе колко лесно и просто става всмукването и изпускането на горивната смес и изгорелите газове; Второ - няма триене м/у "буталата" и "ризата", респективно няма нужда от солидно охлаждане... Също е направо страхотно това, че не се налага да има триене; те просто си обикалят по кръгова траектория и мисля, че със съвремнните технологии е елементарно да се постигне точност от порядъка на микрони за да се осигури максимално плътно прилягане без да се получава триене; Трето - ротационния принцип съхранява инерцията, не се налагат паразитни движения за изхвърляне на изгорелите газове, а всичко си се напасва идеално - всмукване/изпускане... Не знам как сте вие, ама аз честно направо не си намирам място... толкова е елементарно, че ти се приисква да си го измайсториш в гаража :-) Майтапя се... 
Абсолютно по същия начин се чуствам и аз от както го прочетох!!!! Ами време беше да се измисли нещо радикално! както се казва във филмчето идеологията на днешния двигател не се е променила от 100 години!!!! а защо не .....?
_________________ Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
бръм -м
|
Вто Окт 03, 2006 4:27 pm |
|
 |
Sandeto
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm Мнения: 335 Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
|
Тоз пичага дето приказва на изложението ако не лъже... вика, че двигател с размера на консерва за кучешка храна дава мощност от 200 до 500 конски сили и с един галон дизелово гориво можело да се изминат 150 мили... С малко сметки, излиза че разхода е 1,36л/100км дизел!!! 
_________________ Tipo 1.4 DGT, '89, karb
|
Вто Окт 03, 2006 6:11 pm |
|
 |
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
уф, звучи прекалено хубаво, за да е истина..
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Сря Окт 04, 2006 10:17 am |
|
 |
Iwan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Яну 14, 2006 1:06 am Мнения: 181 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
А според мен това си е чиста измама поне като гледам схемата де.
|
Сря Окт 04, 2006 7:16 pm |
|
 |
ilkor
|
Това е 100% измама.
В противен случай отдавна щяха да бъдат "приютени" под крилото на някой от големите в бранша чиито двигатели стават "излишни"
А и не съм чул все още да е измислен перпетум мобиле ... този разход само по някое надолнище може да го направи кола тежаща почти 1 тон ...
|
Сря Окт 04, 2006 8:57 pm |
|
 |
Sandeto
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm Мнения: 335 Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
|
Не казвам, че не е измама... не твърдя също така, че и тези цифри с разхода са верни... но идея има!!! Все пак почти два дена умувам и за сега не съм се сетил за нещо, което да е измама в концепцията... Друг въпрос са вече сметките, КПД, надеждност и т.н...
_________________ Tipo 1.4 DGT, '89, karb
|
Сря Окт 04, 2006 9:32 pm |
|
 |
charlie
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm Мнения: 679 Местоположение: Кюстендил
|
замисляли ли сте колко е КПДто на съвременните двигатели с вътрешно горене 
_________________ Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)
|
Сря Окт 04, 2006 9:57 pm |
|
 |
Sko
|
:arrow:
Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 4:34 pm, променена общо 1 път
|
Чет Окт 05, 2006 12:05 am |
|
 |
kiro_of_the_day
|
charlie написа: замисляли ли сте колко е КПДто на съвременните двигатели с вътрешно горене 
Доколкото си спомням на бензиновите беше 27-28 а на дизеловите 35-36 - оттам и по-ниския разход при
дизеловите! Но защо ли ми се струва, че това е поредното перпетум-мобиле!?
|
Чет Окт 05, 2006 10:28 am |
|
 |
morg
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am Мнения: 320
|
Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 7:43 pm, променена общо 1 път
|
Чет Окт 05, 2006 11:52 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |