И така, току що се връщам от автосалона и мога да споделя впечетления: (ще се опитам да съм максимално кратък и полезен

)
1. Външен вид: няма следи от удар или конструктивно изменение по цялата кола; леки драскотини в средата на предния капак, но според мен е само по лака, видими са след мнооооого взиране от различни ъгли; задна пласмасова лайсна - лека драскотина незабелижима от 2 м., същото е и с дясната в задния край след вратата...Аз лично не бих се замислял за тези "кусури", така че според мен не се броят...; Под - в перфектно състояние, или поне нищо видимо...Гуми: широки, в добро състояние, на алуминиеви джанти - предна лява джанта леко ударена по ръба..., другите са отлични;
2. Интериор : всички пластмасови части са здрави, без дълбоки или каквито и да е драскотини; таван - чист и без белези ( малък белег най-вероятно от цигара, в ляв горен ъгъл до стъклото ), под, лайсни, колани, централно табло, скоростен лост, ръчна спирачка, волан, жабка - всичко е като ново; седалки - едва забележимо износване на предна лява част на шофьорската седалка, другите са като нови; багажник - чист, като нов - резервна гума и аксесоари налице...Педали: износен педал на съединителя - горе в ляво...., другите са поносимо износени...или по-скоро запазени; Врати - чисти и здрави кори, електрониките работят на 100%, леко се отварят и затвярят, няма провисване...
3. Двигател: нито следа от масло в антифриза, чист и без никакви следи от течове..., масло - за смяна, мазнее, но не ми допадна на цвят. След запалването, работи тихо и без никакви прекъсвания или притеснения, никакъв "странен" шум или пушене...Сложих си длантта на ауспуха, не се омазни, нито се опуши много (все пак има катализатор). Работи перфектно на тихи обороти.
Тест драйва:
0. Палене - перфектно, никакъв проблем със стартера или акумулатора (лампичката на еърбега изгасва след около 2 сек, а лампичка за инжекциона не видях или просто не свети);
1. Никакво чукане или свистене в скоростната кутия - скоростите се сменят лесно и ..нормално. Задната се сменя с пръстенче, това ме учуди, защото Мареята не е така :-);
2. При рязко натискане на газта, двигателят леко глъхне, но след това си качва 6000 оборота...(може би е нормално);
3. Потягляне плавно - съединителят е чудесен;
4. Форсиране на първа скорост - до 60 км./ч. при около 6000 оборота;
5. Спирачки - в идеално състояние (задните дискове са леко ръждасали, но колата не е карана отдавна, явно не я и пробват много;-) )
6. Волана е чудесен, сервото си работи супер (сменяна е помпата,можело да се даде старата-оригинална);
7, Никакъв шум в предното или задното окачване, никакъво "биене" във волана, или пък "носене" в някоя посока...(пробвах я на прав, сух участък, за около 1 км. - добър асфалт) Преди да я прибера в автосалона, нарочно се пробвах в няколко дупки извън асфалта с малка скорост разбира се и не чух никакво потракване или удар в амортисьор или пружина...
Друго: електрониките вътре работят: мигачи, чистачки (опа забравих да пробвам задната :( сори ); светлини - външни и в купето и в багажника; светлините по таблото също работят (споменах ти за лампичката на инжекциона), километраж, скоростомер, оборотомер, всичко е ок (незнам дали е на 51 000 км, като гледам съединителя, но чистотата на салона, говори и за малко ползване..незнам...). Продавача твърди, че колата не е карана близо година...спомена, че искаш да я замениш с твоя фиат и, че ще ти праща още снимки...изглежда свестен тип...жена му била бременна в 8 месец, затова на обявата в нета пишело "спешно"...за цената не съм се пазарил ( в къщата е обявана 14 000 лв. ), но определено няма за какво да се хванеш..колата е нов внос, продават с фактура, а ти си я регистрираш...
За сега това е, дано да съм бил полезен....
Надявам се да ме държиш в течение и ако идваш насам да я вземаш да се обадиш
Пожелавам ти успех !
Между другото: автокъщата се намира на 200 м. от отбивката за Владиславово по посока Аксаково, което не съответства на мястото посочено на картата в mobile.bg, малко по-далечко оттам е
