Дата и час: Чет Юли 17, 2025 9:04 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
чип тунинг на газ 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm
Мнения: 149
Местоположение: Русе
Мнение чип тунинг на газ
здр колеги искам да попитам дали някои е правил нещо такова или дали може да изкаже адекватно мнение по темата.
става на въпрос да се препрограмира чипчето с цел да се оптимизира работата на газ не търся от колата спортни способности а по скоро по нисък разход.
обсъждахме с колеги тази тема на нашата традициона среща на клуба всяка сряда и имаше различни мнения по темата та си викам да чуя и вашите какво ще ме посъветвате.
основната цел е да се постигне ефекта на адванс процесора и д аможе да се коригира ъгъла на предварение!!!
възможно ли е според вас това и ако да къде и на каква цена?
благодаря предварително на всички които ще се напънат да ми отговорят по темата! :D

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!


Пет Авг 25, 2006 9:52 am
Профил
Мнение 
Ако си с обикновена уредба това е невъзможно. В тоя случай си игнорирал компютъра на инжекциона и каквито и да били пипания по софтуера му няма да дадат отражение....Всъшност единствено би могло да се мисли за някаква корекция на запалването, ако то се управлява от него.

Ако си с газов инжекцион, там вече може да се пипат бая параметри, някои инжекциони дори имат "екстрата" да си избираш стила на каране директно от купето и още куп други неща.


Пет Авг 25, 2006 10:09 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm
Мнения: 149
Местоположение: Русе
Мнение ие
колега не знам защо си мислиш че е изолиран компа? :shock:

_________________
Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!


Пет Авг 25, 2006 1:39 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Юли 20, 2005 11:48 am
Мнения: 315
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Еку то и според мен въобще ама въобще не се елиминира.кой тогава ще подава искрата или регулира оборотите когато е топла или студена. просто в някой случеи когато си на газ се лъже/ емулира / еку то .като например емулатор на дюзите и на ламбдата.другия начин да спестиш гориво е да си сложиш ламбда газ контрол разхода пада с около 1-1.5л/100 защото тогава устройството комуникира с екуто а него лъже и той вече определя оптималната смес.друтото наистина е газовия инжекцион но като прочетох за плевенския се отказах защото невиждам смисъл от толкова пари и разход почти като моя.

_________________
BRAVA 1,6 16V ELX-


Пет Авг 25, 2006 3:20 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
Мнение Re: ие
idm написа:
колега не знам защо си мислиш че е изолиран компа? :shock:


Тук не става въпрос да си изолирал компютъра, ами просто той не може да въздейства върху количеството гориво (в случая газ), което влиза ... Освен това не забравяй, че го лъжем с разни допълнителни устройва като симулатори на лабда сонда и дюзи и т.н. При нашия случай комтютъра управлява моторчето за въздуха, но не може да регулира притока на гориво. Можем да разчитаме само изпарителя да "дозира" количеството газ.

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Пет Авг 25, 2006 8:49 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm
Мнения: 163
Местоположение: Стара Загора
Мнение 
Това се разискваше доста.И повечето от хората са доволни от употребата му.http://jethro.viket.net/bgver.html

_________________
125s/1600ccm/100ps


Съб Авг 26, 2006 2:02 pm
Профил WWW
Мнение Re: ие
brat_John написа:
idm написа:
колега не знам защо си мислиш че е изолиран компа? :shock:


Тук не става въпрос да си изолирал компютъра, ами просто той не може да въздейства върху количеството гориво (в случая газ), което влиза ... Освен това не забравяй, че го лъжем с разни допълнителни устройва като симулатори на лабда сонда и дюзи и т.н. При нашия случай комтютъра управлява моторчето за въздуха, но не може да регулира притока на гориво. Можем да разчитаме само изпарителя да "дозира" количеството газ.


Точно това имах предвид и аз!


Вто Авг 29, 2006 5:26 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg