Дата и час: Пон Юли 07, 2025 10:12 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Типо 1.4, 14/100 градско - нормално ли е? 
Автор Съобщение
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm
Мнения: 206
Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
UNREAD_POST Re: Типо 1.4, 14/100 градско - нормално ли е?
kiro_of_the_day написа:
peter написа:
Според мен тройника е като ограничител за максималните обороти. Следователно трябва винаги да е на MAX :twisted:


:shock: :shock: Извинявай колега, ама по-голяма глупост за газова уредба не бях чувал!

Моля колегата Kiro_of_the_day да прочете следната тема, ЦЯЛАТА:
viewtopic.php?t=6858

Мисля че там колегата Johnfound е обяснил и доказал доста полезни неща. Аз прегледах сметките които той е направил и съм напълно съгласен с тях и съответните изводи. Моля прочети и провери формулите които той е извел и тогава давай категорични мнения като горното.

Засегнах се от тона ти.

_________________
Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения.
(Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).


Съб Авг 05, 2006 9:48 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST Re: Типо 1.4, 14/100 градско - нормално ли е?
peter написа:
Мисля че там колегата Johnfound е обяснил и доказал доста полезни неща. Аз прегледах сметките които той е направил и съм напълно съгласен с тях и съответните изводи. Моля прочети и провери формулите които той е извел и тогава давай категорични мнения като горното.

Засегнах се от тона ти.

Извинявам се искрено за тона - понякога съм неоправдано краен и забравям правилото
"брой до пет и тогава говори"!
От друга страна - аз на изчисления, формули и математика - не вярвам въобще.
То математически е доказано, че и хеликоптерите е невъзможно да се издигат във въздуха...
Ако и пусна въздух колкото може да поеме и и отвъртя газта от тройника докрай - направо
да си закачам цистерна с газ за ремарке...


Нед Авг 06, 2006 10:29 am
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm
Мнения: 206
Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
UNREAD_POST Re: Типо 1.4, 14/100 градско - нормално ли е?
kiro_of_the_day написа:
Ако и пусна въздух колкото може да поеме и и отвъртя газта от тройника докрай - направо
да си закачам цистерна с газ за ремарке...

Не зная при теб как е. Аз съм с електрически изпарител BRC Techno, който има два винта - един месингов голям за регулиране обогатеността на сместа при празен ход и един малък, скрит в една дупка, за обогатеността на сместа при по-високи обороти. Ако чрез тези 2 винта се нагласи подаването на газ за различните режими на работа на двигателя, предназначението на тройника наистина става както го е описал Johnfound.
Ако не вярваш мога да ти покажа на моето Типо - тройника (при мен е "двойник") съм го отвил на максимум, а с регулиране на описаните по-горе два винта в момента съм постигнал разход около 11/100 градско, а колата изобщо не е спъната. Усеща се че не е като на бензин но въпреки всичко добре понавървява. Само на високи обороти малко "увяхва" - над 5000 се усеща че ускорението започва да пада.
Чел съм малко по въпроса за устройството на карбураторите тип Weber и принципа на работа на изпарителя с тези 2 винта съвпада едно към едно с принципите на работа на карбуратора и затова мисля, че съм на правилния път.
Освен това на практика го доказах.

Иначе в началото и аз само въртях от тройника/двойника за да си нагласям газовото, но все нещо ме глождеше, че не пипам където трябва.
Разгледай си добре изпарителя и виж дали до винта за оборотите на празния ход няма една дупка в която е скрит втори винт. При мен втория винт се върти с шестограм. Мисля че в България повечето газаджии просто не разбират от регулиране на газови уредби и затова е широко разпространено мнението че газовата се регулира само от тройника/двойника.
Не давам 100% гаранция че моето мнение е вярно, но за себе си съм сигурен.

_________________
Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения.
(Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).


Вто Авг 08, 2006 10:50 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
И при мен е "двойник", но аз съм с вакуумен изпарител на Волтран и на него има само винт за регулиране на
празният ход. Другото -. от "двойника".


Вто Авг 08, 2006 10:58 am
UNREAD_POST 
при мен е същото но е ел. изпарител

бях с отчаял с този разход 15-16/100,ама при мен се оказа от задкурмилното устройство :mrgreen: ,вчера го засеках разхода

20лв,газта я сипах на 1.04 и минах 175 километра


Вто Авг 08, 2006 11:30 am
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm
Мнения: 206
Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
UNREAD_POST 
kiro_of_the_day написа:
И при мен е "двойник", но аз съм с вакуумен изпарител на Волтран и на него има само винт за регулиране на
празният ход. Другото -. от "двойника".

Признавам си - не разбирам от вакуумни изпарители, но ако наистина няма някакъв начин за регулиране на вакуума и разхода ти е висок, тогава може би ще ти е по-изгодно да преминеш на електрически изпарител.
Пак да кажа - не разбирам от вакуумни изпарители, но ти ако можеш разгледай добре твоя, може би все пак има някакъв винт или някакъв друг начин за регулиране на сместа при работни обороти на двигателя. Ако няма, това означава, че вакуумните са по-несъвършени от електрическите изпарители.

_________________
Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения.
(Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).


Вто Авг 08, 2006 11:40 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
или си знаеш само твоя изпарител

на повечето е с 1 винт


Вто Авг 08, 2006 2:02 pm
UNREAD_POST 
Как да разбера дали изпарителя ми е вакуумен или електрически :oops:


Вто Авг 08, 2006 3:40 pm
UNREAD_POST 
Abarth. написа:
Как да разбера дали изпарителя ми е вакуумен или електрически :oops:

Би трябвало в електрическия да влизат и жици освен тръби.


Вто Авг 08, 2006 3:45 pm
UNREAD_POST 
вакоумния има тънък маркуч към него и кабел за обогатяването(седи посредата на изпарителят),ел изпарителят няма маркуч а само 2 кабела за бобината

но ти си моно и трябва да ти е ел.изпарител за да може да си минаваш на газ/безин без да чакаш да свърши газта в изпарителят


Вто Авг 08, 2006 10:42 pm
UNREAD_POST 
pugsy написа:
вакоумния има тънък маркуч към него и кабел за обогатяването(седи посредата на изпарителят),ел изпарителят няма маркуч а само 2 кабела за бобината

но ти си моно и трябва да ти е ел.изпарител за да може да си минаваш на газ/безин без да чакаш да свърши газта в изпарителят

Минава ми автоматично като изфорсирам на 2200rpm и с копче си минавам на бензин когато искам :) Би трябвало да е ел.изпарител... за 450лв :evil:


Вто Авг 08, 2006 11:21 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm
Мнения: 206
Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
UNREAD_POST 
pugsy написа:
или си знаеш само твоя изпарител

на повечето е с 1 винт

Моя изпарител е BRC Techno. Нямам сигурни данни доколко е разпространен в страната, но предполагам че е масово използван от миналата година насам, защото представителите на BRC за България го внасят мисля вече повече от година.

_________________
Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения.
(Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).


Сря Авг 09, 2006 1:28 pm
Профил ICQ WWW
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
От развиването от тройника се получи така, че снощи на извънградско я докарах на 10/100 Русе - Търново - Русе :evil: :twisted: Вярно, че понастъпъвах 110 - 120, и на връщане бяхме 4 души с багаж и Беленския баир го изкарах със 100 на 4-та заради товара, ама много си е ..... Така, че това за развиването на тройника на макс не знам как е при карбураторите, но при моноинжекция бърка дълбото в джоба :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Сря Авг 09, 2006 7:05 pm
Профил ICQ
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm
Мнения: 206
Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
UNREAD_POST 
brat_John написа:
От развиването от тройника се получи така, че снощи на извънградско я докарах на 10/100 Русе - Търново - Русе :evil: :twisted: Вярно, че понастъпъвах 110 - 120, и на връщане бяхме 4 души с багаж и Беленския баир го изкарах със 100 на 4-та заради товара, ама много си е ..... Така, че това за развиването на тройника на макс не знам как е при карбураторите, но при моноинжекция бърка дълбото в джоба :twisted: :twisted: :twisted:

А ти освен че си развил тройника, нещо друго не промени ли? Все пак аз говоря за регулиране на втория винт и т.н. а не само "развиваш тройника и вичко е ОК". При мен е развит на максимум, но съм пипал и по винтовете на изпарителя - 2 броя, ако не си чел цялата тема до момента.

_________________
Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения.
(Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).


Чет Авг 10, 2006 5:15 pm
Профил ICQ WWW
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
peter написа:
А ти освен че си развил тройника, нещо друго не промени ли? Все пак аз говоря за регулиране на втория винт и т.н. а не само "развиваш тройника и вичко е ОК". При мен е развит на максимум, но съм пипал и по винтовете на изпарителя - 2 броя, ако не си чел цялата тема до момента.


Знаех си, че това ще попиташ - но не съм... При мен изпарителя е сложен за акумулатора и точно мястото за шестограма се пада по на ниско и е много неудобно. Но на мен мисълта ми е друга, че в случая ми се струва, че аналогията с кранчето за моноинжекцията май е по в сила...

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Чет Авг 10, 2006 6:26 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg