 |
|
Дата и час: Вто Май 20, 2025 12:16 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
daley
Кара Симсонка
Регистриран на: Съб Мар 18, 2006 10:45 am Мнения: 52 Местоположение: Варна 03 Младост
|
 Съвет за избор на АГУ
Не знам дали темата е точно за тук или за съседния раздел, но все пак е консултация и затова реших да е тук. Та въпроса ми е каква газова да избера за Брава 1.6. Предложиха ми Ловато или БРС. Освен това няма да ми е ненужен и съвет къде във Варна да направя тази операция. Попитах за бутилка на мястото на резервната гума, но ми казаха че цената скача с 50 лева. Попитах и за емулатор на ламда сондата, но ми казаха че няма такова нещо. Само някакво реле се слагало което изключвало сондата и дюзите. Аз не разбирам и за това търся съвет от тези, които поне са наясно с нещата. Също така бихте ли ме посъветвали колко литрова бутилка да избера и къде да ми сложат гърловината за пълненето.
|
Съб Юли 29, 2006 8:48 pm |
|
 |
everton
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Май 18, 2005 9:22 pm Мнения: 371 Местоположение: Пловдив
|
относно избора на марката - опитай с търсачката на форума. все пак аз съм за БРЦ. ако зареждането ще ти е от вън най добре да е на бронята и да не ти дупчат ламарините. за бутилката според мен не си струва да слагаш такава на мястото на резервната, има едни по 25 литра - велико търновски и събират към 22 -21 литра. недостатъка е че често ще посещаваш газстанциите. може и 35 литрова.
_________________ UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

|
Нед Юли 30, 2006 12:26 am |
|
 |
ФЕРАРИСТ
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 4:40 pm Мнения: 290 Местоположение: Стара Загора, София
|
Аз също не издържам на тоя бенз и утре ще ходя в офиса на Ловато в СФ да видя как ще се разберем.......
_________________
ЗАПИШИ СЕ В КАРТИНГ ШАМПИОНАТА НА КЛУБ Ф1 !!!!
|
Нед Юли 30, 2006 7:31 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
С цените които дават там може и да не се разбереш...
_________________ N.Y. State of Mind
|
Пон Юли 31, 2006 8:58 am |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
 Re: Съвет за избор на АГУ
daley написа: Не знам дали темата е точно за тук или за съседния раздел, но все пак е консултация и затова реших да е тук. Та въпроса ми е каква газова да избера за Брава 1.6. Предложиха ми Ловато или БРС. Освен това няма да ми е ненужен и съвет къде във Варна да направя тази операция. Попитах за бутилка на мястото на резервната гума, но ми казаха че цената скача с 50 лева. Попитах и за емулатор на ламда сондата, но ми казаха че няма такова нещо. Само някакво реле се слагало което изключвало сондата и дюзите. Аз не разбирам и за това търся съвет от тези, които поне са наясно с нещата. Също така бихте ли ме посъветвали колко литрова бутилка да избера и къде да ми сложат гърловината за пълненето.
За марката няма значение, поне според мен. Ами за мястото къде да ти я монтират - колегите от Варна да ти дадат съвет. Чувал съм добри думи за сервиза във Велико Търново /потърси на лична колегата 'брат Джон' от форума/. Бутилка на мястото на рез. гума има смисъл май само при комби или хечбек /за да можеш да ползваш обема като паднат седалките, ако въобще го ползваш за товарене .../ За емулатори на дюза и ланда сонда - кажи каква е колата - какъв е двигатела и ще ти отговорим, но според мен - моноинжекзия - задължителен на ламдата и незадължителен на дюзата; пълна инжекция - задължителен и на двете. Колко литра? - според обема на багажника - но мисля 30-35 е оптимално. 'Зареждачката' - варианти - хиляди но наистина не на ламарина, ако преди това не тия е направил тенекеджия, койтио да обработи както трябва мястото на срязване. Не я слагай странично, долу на бронята - в сухо време не се замисляш, ама като дойде киша и кал ... няма да можеш да я намериш от налепените боклуци по нея ... според мен мястото зависи от конкретния модел на колата - но общо място е отзад на бронята ... но казвам пак изпълнения всякви - най-сложното ми подсазаха на една сбирка в Русе - намира се гърловина от резервоар на същия модел кола и се изрязва с парче от ламарината, след това на противоположния калник се вгражда тази нова гърловина в която се слага зареждачката ...
Поздрави
Ивайло
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пон Юли 31, 2006 9:33 am |
|
 |
idm
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Авг 27, 2005 8:16 pm Мнения: 149 Местоположение: Русе
|
 здр
здр колега,
предполага че си с мотор 1,6 16V поне аз си мисля че няма друг мотор 1,6 за Брава.
моят съвет е да си сложиш задължително емулатори на ланда сондата и на инжекторите без много да слушаш какво ти говорят разни маистори. казвам ти го от опит понеже сега в момента аз страдам от такива болести.
започват да се трупат много грешки а ЕКУто помни като слон и след известно време минава в някакъв авариен режим и започва да прави висок разход слаба динамика и.............
не даи си боже да се получи някоя детонация и почват проблемите..........
съветвам те първо да си провериш свещите и кабелите също защото на газ е от голямо значение всичко да е ок
_________________ Lancia Delta II 1.6 16V / 98г.
Garelli 150 T-Rex Freelander/италиянка на две колела с японска душа!
|
Пон Юли 31, 2006 10:23 am |
|
 |
daley
Кара Симсонка
Регистриран на: Съб Мар 18, 2006 10:45 am Мнения: 52 Местоположение: Варна 03 Младост
|
 Re: Съвет за избор на АГУ
ivo написа: За марката няма значение, поне според мен. Ами за мястото къде да ти я монтират - колегите от Варна да ти дадат съвет. Чувал съм добри думи за сервиза във Велико Търново /потърси на лична колегата 'брат Джон' от форума/. Бутилка на мястото на рез. гума има смисъл май само при комби или хечбек /за да можеш да ползваш обема като паднат седалките, ако въобще го ползваш за товарене .../ За емулатори на дюза и ланда сонда - кажи каква е колата - какъв е двигатела и ще ти отговорим, но според мен - моноинжекзия - задължителен на ламдата и незадължителен на дюзата; пълна инжекция - задължителен и на двете. Колко литра? - според обема на багажника - но мисля 30-35 е оптимално. 'Зареждачката' - варианти - хиляди но наистина не на ламарина, ако преди това не тия е направил тенекеджия, койтио да обработи както трябва мястото на срязване. Не я слагай странично, долу на бронята - в сухо време не се замисляш, ама като дойде киша и кал ... няма да можеш да я намериш от налепените боклуци по нея ... според мен мястото зависи от конкретния модел на колата - но общо място е отзад на бронята ... но казвам пак изпълнения всякви - най-сложното ми подсазаха на една сбирка в Русе - намира се гърловина от резервоар на същия модел кола и се изрязва с парче от ламарината, след това на противоположния калник се вгражда тази нова гърловина в която се слага зареждачката ...
Поздрави Ивайло
Колата е Фиат Брава 1.6 16V хечбек пълна инжекция. Хареса ми идеята за втори капак за зареждане на другия калник, но е доста трудоемко и няма да се възползвам от тази идея. Днес като поогледах колата видях дупката за теглича на бронята и почти реших да е там. Предполагам че ще дойде малка и ще трябва да се разшири. Пак ще си помисля и знае ли човек какво ще измисли. А ако се сложи в багажника гърловината за зареждане, дали ще има неприятни миризми? Хайде колеги от Варна, дайте съвет къде да отида да ми сложат АГУ.
|
Пон Юли 31, 2006 9:34 pm |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
 Re: Съвет за избор на АГУ
daley написа: Колата е Фиат Брава 1.6 16V хечбек пълна инжекция. Хареса ми идеята за втори капак за зареждане на другия калник, но е доста трудоемко и няма да се възползвам от тази идея. Днес като поогледах колата видях дупката за теглича на бронята и почти реших да е там. Предполагам че ще дойде малка и ще трябва да се разшири. Пак ще си помисля и знае ли човек какво ще измисли. А ако се сложи в багажника гърловината за зареждане, дали ще има неприятни миризми? Хайде колеги от Варна, дайте съвет къде да отида да ми сложат АГУ.
Ами ако бях с такава кола щях да:
1. Ако имам финанси: газов инжекцион с ламда контрол
2. С малко финанси: Електрически изпарител с симулатори на ламдата и инжекторите и качествено изгаботен клапан за предпазване от детонации.
По другите въпроси зареждане - задължителноо външно /има наредба за това, която не се знае кога ще им скимне да заяждат - ченгетата/, може би монтирано точно там в мястоото на теглича ....
Бутилка или на резервната гума, но дад си намериш калъф за гумата или в багажника странично до калника
Поздрави
Ивайло
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пон Юли 31, 2006 11:25 pm |
|
 |
daley
Кара Симсонка
Регистриран на: Съб Мар 18, 2006 10:45 am Мнения: 52 Местоположение: Варна 03 Младост
|
Ами нямам възможност за газов инжекцион, та за това минавам на по-евтиния вариант. Варианта за гърловина отзад на бронята ме притеснява, че при евентуален удар, дали няма да стане някаква беля.
|
Вто Авг 01, 2006 5:11 am |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
daley написа: Ами нямам възможност за газов инжекцион, та за това минавам на по-евтиния вариант. Варианта за гърловина отзад на бронята ме притеснява, че при евентуален удар, дали няма да стане някаква беля.
Точно толкова е опасно колото и на всяко друго място ... На бутилката има клапан, предпазващ от изтичане на каз с дебит над определено ниво ...
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Вто Авг 01, 2006 12:47 pm |
|
 |
daley
Кара Симсонка
Регистриран на: Съб Мар 18, 2006 10:45 am Мнения: 52 Местоположение: Варна 03 Младост
|
Благодаря за изчерпателните и полезни за мен отговори!
|
Вто Авг 01, 2006 2:44 pm |
|
 |
daley
Кара Симсонка
Регистриран на: Съб Мар 18, 2006 10:45 am Мнения: 52 Местоположение: Варна 03 Младост
|
Достатъчно ли е само емулатор на дюзите или трябва да има такъв и на ламда сондата? От значение ли е ако бутилката е втора употреба? Избора ми ще е между стандартна 30 литрова нова бутилка и 14 цолова втора употерба. Някакви съвети?
|
Сря Авг 02, 2006 2:35 pm |
|
 |
peter
Член на клуба
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm Мнения: 206 Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
|
daley написа: Достатъчно ли е само емулатор на дюзите или трябва да има такъв и на ламда сондата? От значение ли е ако бутилката е втора употреба? Избора ми ще е между стандартна 30 литрова нова бутилка и 14 цолова втора употерба. Някакви съвети?
Аз лично съм скептичен относно бутилка втора употреба. За колко ще я вземеш? за 30 лева? Заслужава ли си - по добре нова, с гаранция за 50 лева. За 20 лева разлика аз не бих си правил експерименти със сигурността.
_________________ Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения. (Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).
|
Сря Авг 02, 2006 2:53 pm |
|
 |
daley
Кара Симсонка
Регистриран на: Съб Мар 18, 2006 10:45 am Мнения: 52 Местоположение: Варна 03 Младост
|
peter написа: Аз лично съм скептичен относно бутилка втора употреба. За колко ще я вземеш? за 30 лева? Заслужава ли си - по добре нова, с гаранция за 50 лева. За 20 лева разлика аз не бих си правил експерименти със сигурността.
Ами кръглата бутилка втора ръка е на цената на стандартната. Ако е нова 50-80 лева допълнително.
|
Сря Авг 02, 2006 8:18 pm |
|
 |
peter
Член на клуба
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm Мнения: 206 Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
|
daley написа: peter написа: Аз лично съм скептичен относно бутилка втора употреба. За колко ще я вземеш? за 30 лева? Заслужава ли си - по добре нова, с гаранция за 50 лева. За 20 лева разлика аз не бих си правил експерименти със сигурността. Ами кръглата бутилка втора ръка е на цената на стандартната. Ако е нова 50-80 лева допълнително.
Съгласен съм. За моята газова трябваше да доплатя 50 лева за 14 инчова тороидна бутилка "Атика" на мястото на резервната гума. И все пак си мисля че 50-80 лева не са чак толкова много. Може би си струва да се отделят за нещо което го купуваш с гаранция 1 година и си сигурен за произхода му. За бутилката втора употреба има много неизвестни - как се е грижил за нея предишния собственик, дали не е удряна, дали пък не е от катастрофирал автомобил, дали .... .... ....
Аз лично предпочитам да играя на сигурно когато разликата в цената не е голяма. Все пак всеки си преценя според финансовите възможности.
_________________ Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения. (Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).
|
Чет Авг 03, 2006 11:21 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |