 |
|
Дата и час: Сря Юни 18, 2025 1:14 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Bravo 1.8 16V и Coupe 1.8 16V
Автор |
Съобщение |
ivo098
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm Мнения: 431 Местоположение: София 19 Люлин
|
 Bravo 1.8 16V и Coupe 1.8 16V
това два различни мотора ли си или просто на бравото е дефорсиран, малко ми е съмнително по едно и също време фиат да разработи два различни 1.8 16V мотора...
|
Пет Апр 15, 2005 12:35 am |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
 Re: Bravo 1.8 16V и Coupe 1.8 16V
lulinsquad написа: това два различни мотора ли си или просто на бравото е дефорсиран, малко ми е съмнително по едно и също време фиат да разработи два различни 1.8 16V мотора...
различни тикви имат :roll:
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Пет Апр 15, 2005 2:34 am |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
......И на "тиквата" на COUPE-то има един клапан /вьлшебен/, който променя фазите на всмукване и мотора след 1800об. става неузнаваем!!!
_________________ FIAT-SPORT
|
Пет Апр 15, 2005 3:30 pm |
|
 |
me_to_u
|
hit-ko написа: ......И на "тиквата" на COUPE-то има един клапан /вьлшебен/, който променя фазите на всмукване и мотора след 1800об. става неузнаваем!!!
Той hit-ko го е казал, променливи фази на газоразпределение е магията, в случая на смукателните клапани. Извършва се от хидравличен вариатор както е известен-
Taка двигателя получава 90 процента от максималния си въртящ момент между 2000 и 6000 оборота, предимствата са ясни. Дето го кръщават из другите фирми VVT(VTEC,i-VTEC), VVL, VTI-i(VVTL-i), VANOS, VCT, Variocam, AVCS, VVC и всички други такива. Идеята също е ясна предполагам. Всичко друго е едно към едно по мотора.
|
Пет Апр 15, 2005 4:47 pm |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
me_to_u написа: hit-ko написа: ......И на "тиквата" на COUPE-то има един клапан /вьлшебен/, който променя фазите на всмукване и мотора след 1800об. става неузнаваем!!!  Той hit-ko го е казал, променливи фази на газоразпределение е магията, в случая на смукателните клапани. Извършва се от хидравличен вариатор както е известен-  Taка двигателя получава 90 процента от максималния си въртящ момент между 2000 и 6000 оборота, предимствата са ясни. Дето го кръщават из другите фирми VVT(VTEC,i-VTEC), VVL, VTI-i(VVTL-i), VANOS, VCT, Variocam, AVCS, VVC и всички други такива. Идеята също е ясна предполагам. Всичко друго е едно към едно по мотора.
Точно тва му е кофти на мотора,че системата е много кофти проектирана и като се преебе почва двигателя да мели като мелачка на ниски обороти....
Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е..
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Пет Апр 15, 2005 4:53 pm |
|
 |
me_to_u
|
Цитат: Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е..
Ама значи мнението ти е за двигателя или за системата. :roll: За системата съм съгласен, проблема е известен отдавна, конструкторска грешка при първите версии. При гаранционните коли с такъв мотор, смяната на вариатора е без пари. Фиат отдавна са пуснали нова версия от същия, който има доживотна гаранция, че проблем няма да възникне. Проблема се състои както Selqatin отбеляза в тракане на празен ход като дизел. Ако обаче двигателя е несполучлив, защо глупаците от Фиат продължават да го вграждат в новите модели, дори, които предстои да излязат на пазара... :roll: Пък и почти всички съвременни бензинови двигатели ползват система за промяна фазите на газоразпределение. Ако мислиш, че резервна част за иначе безупречен двигател го прави гаден, ок...
|
Пет Апр 15, 2005 5:06 pm |
|
 |
ivo098
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm Мнения: 431 Местоположение: София 19 Люлин
|
тцтц язък, тамън си викам да станем 130 кончета, щот мислех, че е някаква по-незначителна разликата....
|
Пет Апр 15, 2005 9:15 pm |
|
 |
me_to_u
|
Е, човек, незначителна разлика 10 киловата не прави!  Ами мятай още 15 коня в колата и ей ти ги  Шегичка! :lol:
|
Пет Апр 15, 2005 9:23 pm |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
Mомчета,мотора е супер-страхотна еластичност за тази кубатура.А вариатора на всмукателния вал е "бял кахьр". За сьжаление сьс всяка новост, с всяко авангардно решение е така! FIAT отново беше прьв с и естествено или трябваше да обере овациите или да чака друг да го тества и тогава да го внедри /както са повечето от фирмите/ Но в случай,Че вариатора откаже-200лв. е нов, а в случай че не ви се сменя , зацепвате всм. вал 2 зьба в аванс и двигателя става сьщия звяр, с незначителни различия на празен ход, ама кой ти кара на празен ход???
_________________ FIAT-SPORT
|
Пет Апр 15, 2005 11:31 pm |
|
 |
me_to_u
|
Цитат: ама кой ти кара на празен ход
 Именно! Това имах и аз в предвид, поради подобни дреболии(според мен де) се трупа лоша слава. Факт е, че това е един от най-сполучливите двигатели на Фиат, и да се осере веднага за такъв "дефект" е равностойно да се каже, че 20 клапановия турбо двигател например е боклук, заради ужасно често срещания проблем с пукане на изпускателния колектор. Примери много, така беше и с C20XE на Опел, но самия двигател излезе повече от "железен". Между другото вариатора, последна версия на Фиат струва дори по-малко от 200 лв с доставка от Италия... :roll: Ама това си е мое мнение.
|
Съб Апр 16, 2005 12:32 am |
|
 |
Selqatin
Фиат маниак
Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am Мнения: 667 Местоположение: Божурище
|
me_to_u написа: Цитат: Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е.. Ама значи мнението ти е за двигателя или за системата. :roll: За системата съм съгласен, проблема е известен отдавна, конструкторска грешка при първите версии. При гаранционните коли с такъв мотор, смяната на вариатора е без пари. Фиат отдавна са пуснали нова версия от същия, който има доживотна гаранция, че проблем няма да възникне. Проблема се състои както Selqatin отбеляза в тракане на празен ход като дизел. Ако обаче двигателя е несполучлив, защо глупаците от Фиат продължават да го вграждат в новите модели, дори, които предстои да излязат на пазара... :roll: Пък и почти всички съвременни бензинови двигатели ползват система за промяна фазите на газоразпределение. Ако мислиш, че резервна част за иначе безупречен двигател го прави гаден, ок...
Значи тея дефекти ги дава двигателя на барчета и купе,в новото пунто 2 доколкото знам ХГТ 1,8 двигателя няма такива дефекти....
Иначе според мен най-доброто двигателче на фиат е 2,0 16в турбо,ама тва е друга тема...
_________________ _______________________________________
0885261834
|
Съб Апр 16, 2005 3:46 am |
|
 |
me_to_u
|
Аха, това е работата, в първите двигатели с внедрена система за промяна на фазите е имало такъв проблем, който в последствие е решен. Затова и ми се стори странно, че отхвърли двигателя като несполучлив...Както и да е, това е твоето мнение.
|
Съб Апр 16, 2005 4:54 pm |
|
 |
ivo098
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm Мнения: 431 Местоположение: София 19 Люлин
|
абе хора, това мойто браво колко е нормално да дава на 1/4 миля според вас???
|
Пон Апр 18, 2005 1:45 am |
|
 |
me_to_u
|
lulinsquad написа: това два различни мотора ли си или просто на бравото е дефорсиран, малко ми е съмнително по едно и също време фиат да разработи два различни 1.8 16V мотора... lulinsquad написа: абе хора, това мойто браво колко е нормално да дава на 1/4 миля според вас???
Човек, много общо имат двете мнения...Хайде да не правим такъв як офтопик :!:
|
Пон Апр 18, 2005 9:14 am |
|
 |
lulinsquad_
|
ми реших, че няма смисъл да пускам цяла нова тема за такава дреболия..., ма както кажете...
|
Пон Апр 18, 2005 2:13 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |