Дата и час: Сря Юни 18, 2025 1:14 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Bravo 1.8 16V и Coupe 1.8 16V 
Автор Съобщение
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST Bravo 1.8 16V и Coupe 1.8 16V
това два различни мотора ли си или просто на бравото е дефорсиран, малко ми е съмнително по едно и също време фиат да разработи два различни 1.8 16V мотора...


Пет Апр 15, 2005 12:35 am
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST Re: Bravo 1.8 16V и Coupe 1.8 16V
lulinsquad написа:
това два различни мотора ли си или просто на бравото е дефорсиран, малко ми е съмнително по едно и също време фиат да разработи два различни 1.8 16V мотора...

различни тикви имат :roll:

_________________
_______________________________________
0885261834


Пет Апр 15, 2005 2:34 am
Профил ICQ WWW
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
......И на "тиквата" на COUPE-то има един клапан /вьлшебен/, който променя фазите на всмукване и мотора след 1800об. става неузнаваем!!!

_________________
FIAT-SPORT


Пет Апр 15, 2005 3:30 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
hit-ko написа:
......И на "тиквата" на COUPE-то има един клапан /вьлшебен/, който променя фазите на всмукване и мотора след 1800об. става неузнаваем!!!


Изображение
Той hit-ko го е казал, променливи фази на газоразпределение е магията, в случая на смукателните клапани. Извършва се от хидравличен вариатор както е известен-
Изображение
Taка двигателя получава 90 процента от максималния си въртящ момент между 2000 и 6000 оборота, предимствата са ясни. Дето го кръщават из другите фирми VVT(VTEC,i-VTEC), VVL, VTI-i(VVTL-i), VANOS, VCT, Variocam, AVCS, VVC и всички други такива. Идеята също е ясна предполагам. Всичко друго е едно към едно по мотора.


Пет Апр 15, 2005 4:47 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
me_to_u написа:
hit-ko написа:
......И на "тиквата" на COUPE-то има един клапан /вьлшебен/, който променя фазите на всмукване и мотора след 1800об. става неузнаваем!!!


Изображение
Той hit-ko го е казал, променливи фази на газоразпределение е магията, в случая на смукателните клапани. Извършва се от хидравличен вариатор както е известен-
Изображение
Taка двигателя получава 90 процента от максималния си въртящ момент между 2000 и 6000 оборота, предимствата са ясни. Дето го кръщават из другите фирми VVT(VTEC,i-VTEC), VVL, VTI-i(VVTL-i), VANOS, VCT, Variocam, AVCS, VVC и всички други такива. Идеята също е ясна предполагам. Всичко друго е едно към едно по мотора.

Точно тва му е кофти на мотора,че системата е много кофти проектирана и като се преебе почва двигателя да мели като мелачка на ниски обороти....
Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е..

_________________
_______________________________________
0885261834


Пет Апр 15, 2005 4:53 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Цитат:
Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е..


Ама значи мнението ти е за двигателя или за системата. :roll: За системата съм съгласен, проблема е известен отдавна, конструкторска грешка при първите версии. При гаранционните коли с такъв мотор, смяната на вариатора е без пари. Фиат отдавна са пуснали нова версия от същия, който има доживотна гаранция, че проблем няма да възникне. Проблема се състои както Selqatin отбеляза в тракане на празен ход като дизел. Ако обаче двигателя е несполучлив, защо глупаците от Фиат продължават да го вграждат в новите модели, дори, които предстои да излязат на пазара... :roll: Пък и почти всички съвременни бензинови двигатели ползват система за промяна фазите на газоразпределение. Ако мислиш, че резервна част за иначе безупречен двигател го прави гаден, ок...


Пет Апр 15, 2005 5:06 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
тцтц язък, тамън си викам да станем 130 кончета, щот мислех, че е някаква по-незначителна разликата....


Пет Апр 15, 2005 9:15 pm
Профил
UNREAD_POST 
Е, човек, незначителна разлика 10 киловата не прави! :wink: Ами мятай още 15 коня в колата и ей ти ги :D Шегичка! :lol:


Пет Апр 15, 2005 9:23 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
Mомчета,мотора е супер-страхотна еластичност за тази кубатура.А вариатора на всмукателния вал е "бял кахьр". За сьжаление сьс всяка новост, с всяко авангардно решение е така! FIAT отново беше прьв с и естествено или трябваше да обере овациите или да чака друг да го тества и тогава да го внедри /както са повечето от фирмите/ Но в случай,Че вариатора откаже-200лв. е нов, а в случай че не ви се сменя , зацепвате всм. вал 2 зьба в аванс и двигателя става сьщия звяр, с незначителни различия на празен ход, ама кой ти кара на празен ход???

_________________
FIAT-SPORT


Пет Апр 15, 2005 11:31 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
Цитат:
ама кой ти кара на празен ход

:D Именно! Това имах и аз в предвид, поради подобни дреболии(според мен де) се трупа лоша слава. Факт е, че това е един от най-сполучливите двигатели на Фиат, и да се осере веднага за такъв "дефект" е равностойно да се каже, че 20 клапановия турбо двигател например е боклук, заради ужасно често срещания проблем с пукане на изпускателния колектор. Примери много, така беше и с C20XE на Опел, но самия двигател излезе повече от "железен". Между другото вариатора, последна версия на Фиат струва дори по-малко от 200 лв с доставка от Италия... :roll: Ама това си е мое мнение.


Съб Апр 16, 2005 12:32 am
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST 
me_to_u написа:
Цитат:
Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е..


Ама значи мнението ти е за двигателя или за системата. :roll: За системата съм съгласен, проблема е известен отдавна, конструкторска грешка при първите версии. При гаранционните коли с такъв мотор, смяната на вариатора е без пари. Фиат отдавна са пуснали нова версия от същия, който има доживотна гаранция, че проблем няма да възникне. Проблема се състои както Selqatin отбеляза в тракане на празен ход като дизел. Ако обаче двигателя е несполучлив, защо глупаците от Фиат продължават да го вграждат в новите модели, дори, които предстои да излязат на пазара... :roll: Пък и почти всички съвременни бензинови двигатели ползват система за промяна фазите на газоразпределение. Ако мислиш, че резервна част за иначе безупречен двигател го прави гаден, ок...

Значи тея дефекти ги дава двигателя на барчета и купе,в новото пунто 2 доколкото знам ХГТ 1,8 двигателя няма такива дефекти....
Иначе според мен най-доброто двигателче на фиат е 2,0 16в турбо,ама тва е друга тема...

_________________
_______________________________________
0885261834


Съб Апр 16, 2005 3:46 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Аха, това е работата, в първите двигатели с внедрена система за промяна на фазите е имало такъв проблем, който в последствие е решен. Затова и ми се стори странно, че отхвърли двигателя като несполучлив...Както и да е, това е твоето мнение.


Съб Апр 16, 2005 4:54 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 02, 2005 7:52 pm
Мнения: 431
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
абе хора, това мойто браво колко е нормално да дава на 1/4 миля според вас???


Пон Апр 18, 2005 1:45 am
Профил
UNREAD_POST 
lulinsquad написа:
това два различни мотора ли си или просто на бравото е дефорсиран, малко ми е съмнително по едно и също време фиат да разработи два различни 1.8 16V мотора...




lulinsquad написа:
абе хора, това мойто браво колко е нормално да дава на 1/4 миля според вас???


Човек, много общо имат двете мнения...Хайде да не правим такъв як офтопик :!:


Пон Апр 18, 2005 9:14 am
UNREAD_POST 
ми реших, че няма смисъл да пускам цяла нова тема за такава дреболия..., ма както кажете...


Пон Апр 18, 2005 2:13 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg