Дата и час: Съб Юни 21, 2025 11:09 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Момчета, Типото гасне от раз където му скимне? 
Автор Съобщение
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm
Мнения: 298
Местоположение: София
UNREAD_POST Момчета, Типото гасне от раз където му скимне?
Момци, изведнъж в типото се появи странен проблем.
При двигателния отсек, до чистачките, има едно пластмасово капаче. За него са захванто вакумни маркучета. Под капака има няколко клеми, комутаторна плочка, и три бушона. Най-близо до купето е 60 амперов туч, после по посока към двигаеля е 5 амперов и накрая 25 амперов, Този последния от време на време изгаря, и колата губи тока към свещите иначе всичко друго си бачка. Като изчакам около 30 мимути, или като преспи колата, слагам новия бушон и тя тръгва, след извесно време, без никаква закономерност си гасне и гори бушона.

Интересува ме живо коя верига пази тоя бушон, за да не ми разказват приказки в сервиза?

_________________
Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp


Пон Юли 10, 2006 9:42 am
Профил
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Хъм хич не се ориентирах за къде иде реч с тея бушони.И на 2-те Типо-та не съм виждал такова нещо.Отвън никъде нямат бушони освен един як за алтернатора и нищо друго.
Ако можеш щракни една снимка да го видя и ще поразровя из дебелите буквари да видим какво ще изкочи за това чудо.
Успех!

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Вто Юли 11, 2006 11:17 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm
Мнения: 298
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Тo e на такова място че и аз не знам как да го опиша, тъпото е че нямам как да го щракна.
Като стоиш пред двигателя, фронтално срещу теб на стената на двигателния отсек, малко всмукателните колектори, има едина пластмасо капак, завит с три болта, върху който са закрепени ваккумни тръбички, а веднага в дясно е казанчето с хидравличната течност.
Под пластмасата има според мен комутаторната плочка, споменатият от тебе як бушон за алтернатора предполагам - 60 А, и два по малки, 5 и 25 А. На мен ми гори 25 А и след като изгори, няма ток на свещите, установено е опитно.

_________________
Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp


Сря Юли 12, 2006 9:10 am
Профил
UNREAD_POST 
Там са 2 релета и май 2 или 4 бушона. Мисля че там е и МАР сензора (вакуумния маркуч влиза в него). Релетата са за две неща. Едното реле е за горивната помпа, а другото за дузите. Мисля, че това за дузите пази и нисковолтовата част на запалителната система. Ще пусна след малко схема на 1.8 ако намеря.


Сря Юли 12, 2006 9:26 am
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm
Мнения: 298
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Благодаря предварително ...
Аз търсих схема, но не намерих а и нямах много време.

_________________
Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp


Чет Юли 13, 2006 10:55 am
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm
Мнения: 298
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Колеги, както можеше и да се очаква, проблема е комплексен.
На тоя бушон е вързана сложна верига, която къса тока за горивната помпа, компютъра и бобините.
Тъй, преди малко се обадих в любимия ми сервиз, Итал сервиз, казаха ми обаче че ефекта не може да се прояви. Одинствения силен консуматор е бензиновата помпа, обаче, който може да даде такова мощно късо.

Та, изправен съм пред дилемата ... как да се мятам на нова помпа като не са 100 % сигурни, а и аз карам главно на газ.
Или да шунтираме помпата, и да я паля само на газ и да видим дали проблема пак ще се прояви?
НАправо - шах.

_________________
Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp


Чет Юли 13, 2006 3:51 pm
Профил
UNREAD_POST 
А може и да е някой кабел, който да се е протрил и да дава на късо при клатене. Най-добре да почнеш от кабела за помпата, че е най-дълъг


Чет Юли 13, 2006 3:54 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm
Мнения: 298
Местоположение: София
UNREAD_POST 
така, продължавам сагата ....
Вчера, след като пичовете от сервиза я преслушваха колата, казаха че сигурно помпата е тръгнала да си ходи, и от малкото бензин в резервоара, когато нещо се начорчи колата на някъде и тя остава на сухо, напряга се и избушва бушона. И верно е като си помисляяв какви ситуации гасне винаги има някакъв момент, резки спирачки, маневри при разни големи бабуни ...
Понеже не ми взимат и един лев в сервиза, щото явно и нищо не са свършили, аз доволно отидох до бензиностанцията и налях 15 литра, с тия вътре към 20 станаха ... Качвам се, взимам жената и айде на кръчма.
В 23 30 тръгвам от мястото, преминавам през едни големи бабуни и неравности като цялата кола е ту на долу ту нагоре и гадта отново изгасна. Изперках от яд, просто.

Тая сутрин си я прибрах, и право на газаджиите.
Сложихме едно реле, като мина на газ и помпата се изключва.
Ясно ми е че помпата е тръгнала, но искам да намаля възможността да изгаря бушона.
Та сега съм в период на тестване.

Важното в случая е следното - помпата не е на отделно бушонче, ако го гръмнеш, няма компютър, съответно и няма искра на свещите, следователно и на газ не може да се запали ... Така че некви мерки трябва да се взимат, аз вече си нося определен набор от бушончета, е така за резерва .. :о)

_________________
Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp


Пет Юли 14, 2006 4:23 pm
Профил
UNREAD_POST 
AlBundy написа:
А може и да е някой кабел, който да се е протрил и да дава на късо при клатене. Най-добре да почнеш от кабела за помпата, че е най-дълъг

:!:


Съб Юли 15, 2006 12:05 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg