Автор |
Съобщение |
Sko
|
 Странно поведение на Fiat Code (т.е. не работи)
:arrow:
Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 3:28 pm, променена общо 1 път
|
Пон Юли 03, 2006 10:43 pm |
|
 |
Pecho
Фиат маниак
Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 4:11 pm Мнения: 674 Местоположение: София, Илинден
|
 Re: Странно поведение на Fiat Code (т.е. не работи)
Sko написа: ...Чуденка 1: Светенето на лампата показателно ли е, че кода нещо не работи?...
На тази чуденка съм склонен да отговоря с “май не съвсем”. Например, ако съм изгасил двигателя, но колата се движи по инерция и отново запаля (със стартера), лампата остава да свети, а двигателят си работи и колата си върви...
Иначе нормално, ако бързо завъртя (т.е. не изчакам изгасването на лампата Code) - не пали.
_________________ FIAT Brava 1.8 16V ELX
|
Пон Юли 03, 2006 11:02 pm |
|
 |
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
Имаш ли друг ключ?
...явно четеца не може да разчете кода... или нещо е станало с ключа и кода в него.
_________________ FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
|
Пон Юли 03, 2006 11:21 pm |
|
 |
zfa159
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm Мнения: 926 Местоположение: София 15 Младост
|
Колегата с Браво-то цял ден си играхме да го запалим понеже бута ключа свети Code и а да изгасне ама не гасне и като се опита да завърти не тръгваше стартера.Явно има някаква защитка при неразпознаване на кода да не пали изобщо.Така пробва няколко пъти да завърти веднага без да чака и към 30-тия път си запали безгрижно ама лампата остнана да си свети.После загаси и изчака да си изгасне лампата и си запали и няма грижи.Има нещо куцо в цялата тази система с код-а според мен.
_________________ Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
|
Пон Юли 03, 2006 11:32 pm |
|
 |
kluchar
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am Мнения: 2021 Местоположение: София 10
|
 CODE
[code]ВНИМАВАЙ С КЛЮЧОВЕТЕ И КОДА .
По принцип от фирмата казват че нетрябва да се чака но май е по добре да се изчака
При мен понякога като съм завъртял веднага и не гасне CODE но колата си пали и върви .
Това е с правен ключ а с оригинала дали го прави несъм пробвал.
ПАЗЕТЕ СИ ключовете .1 бр 70лв с CODE А обикновен 5 -6 лв .
Може да се провери ключа как е на машината за кодиране .
_________________ За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/ и FIAT http://fiat.comnet.bg/ Купе http://www.polak.ch/coupemanual/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
|
Пон Юли 03, 2006 11:36 pm |
|
 |
f1c
Регистриран на: Вто Юли 04, 2006 1:30 am Мнения: 3 Местоположение: София 02 Красно Село
|
Имото може да се изключи и да не дава повече проблеми.
Не на всички фиатове,но на повечето може.
0888 703306
|
Вто Юли 04, 2006 1:56 am |
|
 |
Sko
|
:arrow:
Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 3:28 pm, променена общо 1 път
|
Вто Юли 04, 2006 8:43 pm |
|
 |
kluchar
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am Мнения: 2021 Местоположение: София 10
|
 код
Не правете такива опити щом има код А ключа е без код имате определен брой опити .
Иначе ново ECU или ремонт .
Просто се заключва ECU.
_________________ За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/ и FIAT http://fiat.comnet.bg/ Купе http://www.polak.ch/coupemanual/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
|
Вто Юли 04, 2006 10:12 pm |
|
 |
nParMaTuK
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 27, 2006 8:47 pm Мнения: 118 Местоположение: София
|
Момчета аз да си кажа шот доста време ходих по мъките с тоя код.Начи 1-во не палете с червения ключ шото с него както каза някой имате към 10 опита и блокира централата на на имобилаизера (на мене от там ми тръгнаха проблемите) червения ключ е само за некви спешни случаи иначе се използва за обучаване на нови ключове като загубите сините.Иначе някои ако си блокира централата и няма синята карта с кода за отблокиране става сложно и най-лесния вариант е да се препрограмира ЕКУ-то и да се махне имобилайзера щото другите варианти са скъпи и неефективни(не се знае кога пак ше блокира)....
_________________
|
Сря Юли 05, 2006 8:56 pm |
|
 |
Sko
|
:arrow:
Последна промяна Sko на Пон Мар 26, 2007 4:08 pm, променена общо 1 път
|
Чет Юли 06, 2006 12:04 am |
|
 |
mirolock
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Апр 20, 2006 7:06 pm Мнения: 24 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Преди да предприемеш каквото и да е с тази кола трябва да и направиш диагностика .
След направата на преглед на колата може да се реши точно какво трябва да се свърши.
Ако нямаш човек с диагностика се обади, срещу мен работи едно момче което разполага с нужната техника, а отностно изключването или препрограмирането на имото няма проблем, винаги когато решиш мога да го направя.
Но все пак е хубаво да се разбере от къде идва проблема с не паленето на колата.
Миро
_________________ Авто ключар - ключалки,ключове и имобилайзери
920-06-91 / 0888-638-574
|
Чет Юли 06, 2006 9:24 am |
|
 |
perlsite
Фиат маниак
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am Мнения: 712 Местоположение: София
|
На мен ми се е случвало да завъртя директно ключа (правен/син) до края (контакт и палене) при което разбира се все още не е изгаснал "Code" (все още кода не е прочетен) и двигателя прави жалък опит да запали, след което разбира се проваля. Странното е, че в такъв случай съм връщал ключа изчаквал съм секунда-две, давам контакт и дори след няколко секунди колата отново не пали ("Code" не изгасва), но когато освободя от контакт и изчакам 10-20 секунди и спазя процедурата (давам контакт и изчаквам да минат тестовете, респективно да изключи "Code") всичко пали.
Очевидно има някаква допълнителна защита при опит за "злоупотреба" със "Code"
А относни червения ключ наистина има разлика, но е факт, че има колеги които имат само червения ключ за палене и го ползват в продължение на години, така, че не вярвам да има определен брой паления с него... (то дори звучи нелепо), но на всякъде съм чел, че не се препоръчва да се ползва в ежедневието.
Моето лично мнение е, че производителя не препоръчва използването му, не защото ще стане нещо на колата, а просто защото може да се изгуби и след това няма как да се обучват нови ключове /поне няма да е евтино . :twisted: /
_________________ FIAT Marea
|
Чет Юли 06, 2006 9:48 pm |
|
 |
mirolock
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Апр 20, 2006 7:06 pm Мнения: 24 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Отностно червения ключ наистина няма 100% сигурност дали при ежедневна употреба поврежда нещо или напротив.Но все пак е хубаво да се знае че при всяко завъртане той отключва или заключва имото за програмиране, от това съдя че в даден момент може и да се бъгне.Поради тази причина предлагам на хората които имат само и единствено червения ключ да си направят резервен син или да си изключат тотално имото.Така ще си спестят наприятностите да се чудят как да решават този проблем в наподходящо време на неподходящо място.
А и в последно време цените за услугите падат.
Миро
_________________ Авто ключар - ключалки,ключове и имобилайзери
920-06-91 / 0888-638-574
|
Чет Юли 06, 2006 10:45 pm |
|
 |
nParMaTuK
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 27, 2006 8:47 pm Мнения: 118 Местоположение: София
|
Sko написа: nParMaTuK написа: не палете с червения ключ шото с него както каза някой имате към 10 опита и блокира централата на на имобилаизера Това определено ми звучи много странно - защо да дават с колата ключ, който прецаква колата? С извадена ампула приемам, но с всичко точно няма логика :roll:
Ми незнам обясниха ми че изтрива инфото на централата на имобилайзера и за да го опраиш трябва да вкараш кода от картата която трябва по принцип да ти дадат като си купуваш колата и т.н. и тва го казвам от личен опит , но който не вярва нека пробва(демек да покара с червения ключ)  И отделно казах че той е за обучаване на други ключове(като дадеш на контакт с червения ключ и изгасне код махаш го и слагаш новия ключ палиш с него и вече и той е обучен)
_________________
|
Пон Юли 10, 2006 1:31 am |
|
 |
Sko
|
:arrow:
|
Пон Юли 10, 2006 6:34 pm |
|
|