 |
|
Дата и час: Сря Юли 09, 2025 4:29 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Изпарител- BRC или LOVATO?
Автор |
Съобщение |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
 Изпарител- BRC или LOVATO?
Та значи първо:с едни газаджии говорих, слагали за 430лв. Ловато(италианско с плочка) и аз питам дали може изпарителят да е брц?И получавам отговор:"Ми то брц-то повече харчи, за по-големи кубатури е и при 1.6 ще харчи повече.Та въпросът ми е:Вярно ли е това или не?
И второ:изпарител BRC или LOVATO да си сложа?
_________________ N.Y. State of Mind
|
Сря Юни 21, 2006 3:01 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
П.С.
Не знам защо темата излезе 2 пъти, някой от модераторите да изтрие едната :?
_________________ N.Y. State of Mind
|
Сря Юни 21, 2006 3:18 pm |
|
 |
Abarth.
|
sachma написа: Та значи първо:с едни газаджии говорих, слагали за 430лв. Ловато(италианско с плочка) и аз питам дали може изпарителят да е брц?И получавам отговор:"Ми то брц-то повече харчи, за по-големи кубатури е и при 1.6 ще харчи повече.Та въпросът ми е:Вярно ли е това или не? И второ:изпарител BRC или LOVATO да си сложа?
Аз съм с Lovato изпарител и съм доволен от вървеж и разход  Разбирасе не върви като на бензин,но върви доста прилично  а и с 10лв минавам 100км (типо 1.6DOHC)  А това което са ти казали са пълни глупости :? Няма изпарители за големи кубатури и за малки кубатури...Отиди при по свестни газаджии е съветът ми 
Последна промяна Abarth. на Сря Юни 21, 2006 4:18 pm, променена общо 1 път
|
Сря Юни 21, 2006 4:16 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Ама LOVATO италиански или турски по лиценз на LOVATO?А някой ми каза че вече и в Хърватско го правили...Ти къде си слага газовата и преди колко време?
_________________ N.Y. State of Mind
|
Сря Юни 21, 2006 4:18 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
абе не е баш да няма изпарители за големи и малки мотори. има проблем ако сложиш недостатъчно мощен изпарител да храни голям двигател, обаче обратното го няма-т.е. колкото и голям изпарител да ти сложат все тая. въпроса е да не идва малък. аз съм със 100кв на 1,6 темпра. брц е ми изпарител като изпарител, върви и не харчи много. но не знам защо мене по ме кефи брц, честно да ти кажа разлика няма да усетиш, то е изпарител няма да става дюза на реактивен самолет я
|
Сря Юни 21, 2006 5:14 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Не разбирам много от газови уредби, та затова питам...та значи и за мойто Типо 1.6 100кв. изпарител брц, така ли?А какъв разход ти идва от твоята брц?
_________________ N.Y. State of Mind
|
Сря Юни 21, 2006 5:47 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
И колко пара ти излезе 
_________________ N.Y. State of Mind
|
Сря Юни 21, 2006 6:10 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Обикновено изпарителите са 2 или 3 групи. За мотори до 70-80 kW, 100-110kW и над 120kW избираш си според мощността на двигателя. Дали Ловато или БРЦ трудно е да се каже, че едната е по-добра от другата. Лично аз съм с БРЦ и съм доволен, но същото ще ти го каже човек и с Ловато. Въпроса вече опира до това колко пари можеш да отделиш.
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Сря Юни 21, 2006 6:31 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
не си ме разбрал, 100кв значи, че може да захрани кола до 100 киловата, моята е 77 коня. имах предвид, че по-голям не е проблем, не значи че ще харчи повече в никакъв случай. на мен не знам точно колко ми харчи колата, не се интересувам чак дотолкова точно, но съм адски доволен от разхода и ми идва почти на 1:1 ако се движа с автобус в града/и то сам/, така че хич и не й правя сметка. аз бях с волтран, ама му беше дошло времето за смяна на мембрани и понеже не се справих с един много ръзждясал болт си купих нов-стар брц. той отвътре дори си беше бял-т.е. едва ли има и повече от 2-3-4000 км. просто перфектен изпарител за 30 кинта/електрически/.
|
Сря Юни 21, 2006 7:13 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Абе аз си мислех за друго, дали няма да ми излезе по-евтино да взема някоя бутилка на старо някоя куча марка и да сложа хубав изпарител и плочки и там каквото още трябва и да ми дойде малко по-евтино...То евтиното скъпо излиза, ама...а и дали майсторите ще се навият така, дали ще я сложат като хората...Има едни в княжево един приятел си слага при тях та те ми искат430лв. за газова ловато(италианско) и те ми казаха че брц уж повече харчело на 1.6 мотори.Май ще бягам от тези "майстори".
_________________ N.Y. State of Mind
|
Чет Юни 22, 2006 9:55 am |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
абе не им слушай глупостите харчила повече- изпарителя върши една и съща работа, всяка марка върши едно и също въпроса е мембраните да са нови/и гумичките вътре/, другото е едно желязо с дупки и нищо повече. то не се амортизира, амортизират се мембраните и обогатителя евентуално/ако го позлваш/. един изпарител нов струва 140-150 лв, едни мембрани са до 25 лв. аз не виждам смисъл да се купи нов изпарител, просто си вземи стар и му смени мембраните. ако не си виждал отвътре представлява точно едни дупчици, които се запушват отвреме навреме от едни лостчета с гумички накрая  та така ако не искаш да си даваш парите напразно си купи 2 ръка изпарител. за бутилката не знам какво да ти кажа, ние имаме газови устройства по колите от 1990 год., още в дч нямаше газ станция та ходихме до варна да зареждаме и си донесохме уредбата от русия. бутилката от тогава досега си действа без да е създала грижи. другата ни уредба на 2рата кола я взехме около 93-94 год. от вмз сопот- и тя до ден днешен е на кола и не е правила проблем. единственото, което може да й стане на бутилката е да почне да заяжда съчмата и да не иска да затваря, но това се оправя сравнително лесно, пък и има допълнителни клапани за подсигуряване. все пак ако я провериш преди да я купиш ще й знаеш състоянието. другото по колата са клапани ако е карбуратор са 2, ако е с ел помпа е 1. клапан ти препоръчвам да си купиш нов, не е скъп, а пък правят мизерии като одъртеят.
|
Чет Юни 22, 2006 1:35 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Ами аз горе-долу вече съм се ориентирал към уредба, единственото нещо което ме спира(засега) е че бившата служебна темпра която карах също беше на газ и вътре смърдеше не се дишаше. Та не искам така да стане и с мойто Типо-няма да карам с противогаз я!Та затова рових из форума за свестни газаджии и звъннах на няколко и тея като ми казаха така...не знам.А иначе на теб миришр ли ти на газ в колата от газовата?
_________________ N.Y. State of Mind
|
Чет Юни 22, 2006 1:41 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
sachma написа: Ами аз горе-долу вече съм се ориентирал към уредба, единственото нещо което ме спира(засега) е че бившата служебна темпра която карах също беше на газ и вътре смърдеше не се дишаше. Та не искам така да стане и с мойто Типо-няма да карам с противогаз я!Та затова рових из форума за свестни газаджии и звъннах на няколко и тея като ми казаха така...не знам.А иначе на теб миришр ли ти на газ в колата от газовата?
ако всичко е направено като хората и няма пропуски, няма да мирише
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Чет Юни 22, 2006 1:54 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
абе на всичко друго може да мирише ама на авто газ не:) моята пълначка е изкарана навън и като зареждат нищо не влиза в колата, пък моята е комби смятай няма ли усетя ако изпуска. просто на вашата служебна темпра й изпуска отнякъде. ама то лесно се оправя и евтино. аз имам проблем-не знам защо не ми затваря точно тази съчма на бутилката и остава да затвори тази на пълначката. обаче пълначката е вирната леко нагоре и шибаните педераси по газ станциите като ми свият капачката и като валне вземе, че ми намокри единствената работеща съчма за затваряне и пропуска по малко. след 2-3 капки масло вече 2 месеца не изпуска:) ее и вече си пазя капачките. според мен си вземи 2 употреба и бутилка и изпарител, бутилката може да се провери знам че ги надуват тестват ала бала пък за изпарителя ти казах. ще ти стъпи около140-200 лв всичко, зависи каква бутилка и т.н. и за монтаж вече не знам колко.
|
Чет Юни 22, 2006 1:55 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Ами това че ми казвате че не трябва да мирише по принцип е така, ама старата Темпра като се качиш и като запалиш колата и те е страх да скръцнеш със зъби, та камо ли да запалиш цигара например!Къде смях, къде не-миришеше ужасно и майстори се чудиха и се маеха и трака и не можаха да я оправят!
_________________ N.Y. State of Mind
|
Чет Юни 22, 2006 2:54 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |