 |
|
Дата и час: Пет Юни 20, 2025 3:05 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
Embezzler
Регистриран на: Вто Юни 13, 2006 11:05 am Мнения: 3
|
 Съвет за Bravo TD75
Здравейте!
Има голяма вероятност да се присъединя към общността на притежателите на Fiat и се обръщам към вас за съвет. Предлагат ми Bravo 98г. с по-маломощния дизелов мотор. Колата е запазена и има всичко, което бих желал от един автомобил - климатик, ел. пакет, 15" джанти, ABS, Airbag. Цената е 5500, като половината сума мога да я изплатя на разсрочено плащане за 6 месеца. Като цяло офертата е супер примамлива, но за съжаление нямам много информация за този мотор. Разбрах, че по спецификации не е по-икономичен от по-мощния си еквивалент и според catalog.auto.ru е най-мудния двигател, който се вгражда във Fiat-ите от това поколение. Търсих доста във форума и изчетох всички теми свързани с дизелите на Bravo/a и не можах да добия точна представа с какво е конструктивно по-различен от TD100(освен с липсата на intercooler). Също така искам да помоля собствениците на Fiat с TD75 да споделят впечатленията си от него - как е като издръжливост, динамика, поддръжка. Благодаря ви предварително.
_________________ Cisco Certified Network Pimp
|
Вто Юни 13, 2006 11:33 am |
|
 |
doofiat
|
Аз мога да се включа за ТД 100 така,че колегите да споделят за ТД 75
|
Вто Юни 13, 2006 11:42 am |
|
 |
Sve
Кара балканче
Регистриран на: Сря Ное 23, 2005 12:18 pm Мнения: 44 Местоположение: София 05 Сердика
|
Предполагам, че аз съм един от малкото тук които караме TD75 (може и да греша). Разликата е, че моята е Marea - вероятно доста по-тежка от Bravo-то. Първоначално и аз имах съмнения относно мощността на колата и дали тези 75 са достатъчни за 1200кг. Сега мога да кажа, че съм си съвсем доволен. Колата според мен е доста пъргава при старт и ниски скорости, което е идеално за града. На дълъг път рядко вдигам над 140, но тях си ги поддържа без проблем. 160 също са ОК, но оборотите скачат доста. Разбира се при тази скорост разхода скача доста. Колата е най-икономична при около 2100 оборота, това са 90км/ч на 5-та. Тогава разхода е около 5.4/100.
Единственото нещо което мога да спомена като недостатък е, че при изпреварване е малко тромава, но не толкова, че да ме накара да се разделя с нея  . Не зная какво е положението при пуснат климатик защото моята няма.
Това е което мога да кажа. Aко те интересува нещо конкретно - питай.
_________________ FIAT Marea 1.9TD/75
|
Вто Юни 13, 2006 12:44 pm |
|
 |
Embezzler
Регистриран на: Вто Юни 13, 2006 11:05 am Мнения: 3
|
Bravo-to e 1120кг. Не е много по-леко от Marea-та. Би трябвало да е сходна динамиката и разхода  Обаче чак в събота ще мога да направя test drive на въпросното Bravo.
_________________ Cisco Certified Network Pimp
|
Вто Юни 13, 2006 1:08 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
Embezzler написа: Bravo-to e 1120кг. Не е много по-леко от Marea-та. Би трябвало да е сходна динамиката и разхода  Обаче чак в събота ще мога да направя test drive на въпросното Bravo.
сигурен съм, че ще ти хареса 
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Вто Юни 13, 2006 1:58 pm |
|
 |
doofiat
|
Само да ти каза, че ако пътуваш доста и с повече от 2-ма души, ще ти е кофти при бързо изпреварване. Тя може и да си вдига километрите,ама като я няма голямата тяга, която да ти улесни изпреварването, просто не знам. Аз преди тая Брава, бях с едно Сузуки Суифт на 4 години. Казвам ти човече като тръгна да изпреварвам по пътищата родни и като сме четирима в колата и малко багаж, направо душицата му излизаше. Иначе 150-160 максимум си вдига. Аз редовно пътувам я до Ямбол, я до Русе и го ненавиждах това пътуване. Сега с Бравата ти е удоволствие, но не знам как е ТД 75. Помисли върху този въпрос. 
|
Вто Юни 13, 2006 3:21 pm |
|
 |
rustson
Фиат фанатик
Регистриран на: Сря Май 03, 2006 3:48 pm Мнения: 844 Местоположение: София
|
ммммдаа абсолютно ... много е хубаво да имаш кончета на разположение и не е за подценяване при покупката , щото за тези пари и малко отгоре можеш да си вземеш и по пъргаво.. но ти си знаеш!
Само да споделя тая събота и неделя направих курс София - Пловдив -(хаинбоаз)- Русе - София (на климатик) и за 800 км ми глътна 43л. и беше страхотно удоволствие (шофирането де)!
_________________ Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
бръм -м
|
Вто Юни 13, 2006 3:46 pm |
|
 |
Tornado
|
Добре де някой да сподели каква е конструктивната разлика между двата мотора 1,9 ТД75 и 1,9 ТД100 че да е по слаб единия от другия.Как е постигнато това с по къс или дълъг ход на бутало или с компресия,а може и интеркулера а как мислите.
|
Сря Юни 14, 2006 6:13 pm |
|
 |
Embezzler
Регистриран на: Вто Юни 13, 2006 11:05 am Мнения: 3
|
Здравейте отново,
току що изтествах Bravo-то, за което става дума в темата. Да си призная не съм очарован. Първо ми направи впечатление малко шумната работа на мотора - обаче отвътре не се усещаше толкова. Затворих си очите за това, защото нямам преки впечатления от работата на тези дизели. После седнах да го покарам. Тук забелязах, че нещо и куца на колата - прекалено бавно ускоряваше. Карах след това Toyota Carina E 2.0D без турбо - 74 коня - много по-добре ускорява( а е със 100кг. по-тежка). Също така времето за реакция на двигателя след натискането на педала също беше сравнително голямо. Когато отворих капака и развъртях капачката на маслото, от там излизаха пръски и духаше въздушна струя. Другото, което ми направи недобро впечатление е многото пушек от ауспуха при по-рязко подаване на газ. При задържане на около 2000 оборота нямаше пушене. Какво бихте ме посъветвали след нещата, които описах? 
_________________ Cisco Certified Network Pimp
|
Съб Юни 17, 2006 5:43 pm |
|
 |
Abarth.
|
Embezzler написа: Здравейте отново, току що изтествах Bravo-то, за което става дума в темата. Да си призная не съм очарован. Първо ми направи впечатление малко шумната работа на мотора - обаче отвътре не се усещаше толкова. Затворих си очите за това, защото нямам преки впечатления от работата на тези дизели. После седнах да го покарам. Тук забелязах, че нещо и куца на колата - прекалено бавно ускоряваше. Карах след това Toyota Carina E 2.0D без турбо - 74 коня - много по-добре ускорява( а е със 100кг. по-тежка). Също така времето за реакция на двигателя след натискането на педала също беше сравнително голямо. Когато отворих капака и развъртях капачката на маслото, от там излизаха пръски и духаше въздушна струя. Другото, което ми направи недобро впечатление е многото пушек от ауспуха при по-рязко подаване на газ. При задържане на около 2000 оборота нямаше пушене. Какво бихте ме посъветвали след нещата, които описах? 
Да се насочиш към TD100 или JTD 105 (ако имаш пари това е колата ти),но и TD100 не е лош мотор 
|
Съб Юни 17, 2006 8:15 pm |
|
 |
Vladim
|
Abarth. написа: Да се насочиш към TD100 или JTD 105 (ако имаш пари това е колата ти),но и TD100 не е лош мотор 
А за пушека при по-високо обороти не се кахъри-на всички ни излиза! 
|
Нед Юни 18, 2006 1:10 am |
|
 |
doofiat
|
|
Нед Юни 18, 2006 10:02 pm |
|
 |
rustson
Фиат фанатик
Регистриран на: Сря Май 03, 2006 3:48 pm Мнения: 844 Местоположение: София
|
Абсолютно съм съгласен за ТУРБОТО!!! 
_________________ Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
бръм -м
|
Пон Юни 19, 2006 8:19 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |