 |
|
Дата и час: Пон Юли 14, 2025 2:24 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Метанова уредба за Bravo 1.8 16V 96 г.
Автор |
Съобщение |
filiar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 3:48 am Мнения: 99 Местоположение: София 20 Връбница
|
 Метанова уредба за Bravo 1.8 16V 96 г.
Здравейте,
Туку що се сдобих с колицата и ще съм ви благодарен, ако помогнете да и сложа метан.
Попитах в един магазин на Ботев за цената на уредбите и ми казаха, че тя зависи от това, дали колекторите са метални или пластмасови. Ако е първия случай се правел точков инжекцион и майка си и баща си - около 2-3000 лв. Иначе се връзвало около 1200 - 1300 лв с работата, нова бутилка 60 литра с всичките му джаджи - ламбда контрол, аванс процесор и т.н..
Имам няколко въпроса?
-Някой слагал ли е метан на такъв двигател и как се държи (динамика и най-вече разход)?
-Знаете ли какви са ми колекторите и как да го проверя?
-Къде и за колко мога да си сложа метан, но при проверени майстори. (идеята ми е за 1 бутилка 50 - 60 литра.)
Благодаря предварително колеги!!!
|
Чет Юни 08, 2006 7:07 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
за колекторите - отваряш капака и ги виждаш
от въздушния филтър към двигателя гледаш
4 тръби са
мисля, че са метални
на по-късен етап ги заменят с пластмасови
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Пет Юни 09, 2006 9:24 am |
|
 |
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
на мен ми се струва че концепцията на двг-ля е като на 20кл.... т.е. и при двата споменати случаи имаш пластмаса! при металните колектори има втулки точно преди главата.
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Пет Юни 09, 2006 10:51 am |
|
 |
mitkomar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 11:54 am Мнения: 106 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Метални са ти колекторите.
На мен ми чудно къде ще я сложиш тази 50-60 литрова бутилка?
_________________ Fiat Bravo 1.8 16 V
|
Нед Юни 11, 2006 3:38 pm |
|
 |
Abarth.
|
Метана е много тежък и страшно много "спъва" колата :( Ако бях на твое място бих си сложил газов инжекцион  Същия разход като на бензин и СЪЩОТО ВЪРВЕНЕ 
|
Нед Юни 11, 2006 4:32 pm |
|
 |
filiar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 3:48 am Мнения: 99 Местоположение: София 20 Връбница
|
Сложих метана!!!
Ето малко подробности:
Една 45 - литрова бутилка. Побира около 7 килограма метан, което е равностойността на 13-14 литра бензин. Оттук всеки си прави сметката за колко ще му стигнат. Бутилката НЕ тежи 200 килограма, а само 45.
Цена за удоволствието 1360 лв.
Това е за сега ще дам повече инфо, като покарам!
|
Пет Юни 16, 2006 6:48 pm |
|
 |
filiar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 3:48 am Мнения: 99 Местоположение: София 20 Връбница
|
Леле, щях да забравя да питам. Някойда е слагал авансов вариатор на такъв мотор, като моя. Тия дето ми слагаха метана не успяха да пуснат вариатора и ме пратиха в друг сервиз, там се мъчиха но пак същия проблем. Мига диодчето на вариатора, което означава, че не постъпва подходящ сигнал за моментните обороти (мисля, че от датчика на Хол трябва да се вземат). На края ми казаха, че за моя двигател нямало подходящ вариатор, това по каталога на BRC.
Помагайте, щото специално за метан знам, че вариатора е страшно важен и сваля разхода поне с 20%.
|
Пет Юни 16, 2006 6:54 pm |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
с колко бобини си ,за важно да,помага да не си преговиш изпускателните клапани
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Пет Юни 16, 2006 10:07 pm |
|
 |
filiar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 3:48 am Мнения: 99 Местоположение: София 20 Връбница
|
dan4o написа: с колко бобини си ,за важно да,помага да не си преговиш изпускателните клапани
Здравей, точно мислех да те питам за твойта разработка.
А за въпроса - има бобина на всеки цилиндър.
Остави ми телефон и ако мислиш, че ще тръгне вариатора и утре си свободен ще ти звънна.
|
Съб Юни 17, 2006 12:18 am |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
в момента не мога да ти помогна,ама след месец може да имам нещо по въпроса,при тебе 6 градуса + предварението на бензин е добреи ефекта е мн. добре
ако намериш готово нещо и успеят да го подкарат,взимай
за сега това
чао и безаварийна
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Съб Юни 17, 2006 1:01 pm |
|
 |
filiar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 3:48 am Мнения: 99 Местоположение: София 20 Връбница
|
Благодаря, за инфото. Ако не съм взел до тогава ще чакам да кажеш, щом си готов с разработката.
|
Съб Юни 17, 2006 1:48 pm |
|
 |
Abarth.
|
А как си с вървенето след слагането на метана? 
|
Съб Юни 17, 2006 2:48 pm |
|
 |
filiar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 3:48 am Мнения: 99 Местоположение: София 20 Връбница
|
Abarth. написа: А как си с вървенето след слагането на метана? 
Ми ще те излъжа, ако кажа, че е като на А-98. Има едно ЛЕКО замисляне при подаване на газ, но и това се надявам да се премахне, като ми сложат авансовия вариатор. Загуба на мощност не се усеща. Баирите си ги яде за закуска. Значи, ако ти служи за сравнение, да кажем, че е почти, като да караш на A-92
|
Съб Юни 17, 2006 7:31 pm |
|
 |
filiar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 3:48 am Мнения: 99 Местоположение: София 20 Връбница
|
Сложиха вариатора. Оказа се, че за мойто Браво трябвало да се програмира, като на Ланча (Дедра, ако не се лъжа). Обадили се чак до Италия за да го разберат. След слагането се появи обаче, малко дразнещ проблем. При даване на контакт, след нормалните 5-6 секунди, в които бензиновата помпа подкачва и след това чуква клапана, ако оставиш така ключа започва едо непрестанно рестартиране на бензиновата помпа и чукане на клапан с интервал от около секунда. Ако се шунтира вариатора работата се нормализира. Мисля, че не е болка за умиране.
За да направят настройка на газанализатор трябва да се минат минимум 600 км. за да се разработи редуктора и мембраните му. В момента при мои настройки със зареждане от 6.7 кг. метан максимално съм минавал 110 км. градско.
_________________ Bravo 1,8 GT 16V - 96 г. - Метан
www.foot-stat.com
Българският портал за футболна статистика и прогнози.
|
Пон Юни 26, 2006 12:31 am |
|
 |
filiar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 3:48 am Мнения: 99 Местоположение: София 20 Връбница
|
Колеги бях обещал да давам отзиви за метана. Днес ходих до Боровец. Беше ми първо излизане извънградско и доста се зарадвах от разхода.  . Значи с мойте вдигащи разхода гуми 205/60/15, които не стига, че са достатъчно широки, но и са доста над стандартния диаметър, тоест дават отклонение на километропоказателя, пък и отделно товарят двигателя, а и без настройка на уредбата ми даде 3.70 лв./100 км  . Това всичко при положение, че на връщане около половината път карах в една колона със скорост 30-40 км./ч.
За процентното отклонение на показанията мога да съдя по разликата м/у разстоянието от карулката на околовръстното до Боровец, на табелата го дават 64 км., а аз го засякох 54 км. До колко е точно обозначението на табелката не знам.
На тръгване заредих от бензиностанция "Темпо" в Дружба и на връщане пак там.
_________________ Bravo 1,8 GT 16V - 96 г. - Метан
www.foot-stat.com
Българският портал за футболна статистика и прогнози.
|
Чет Юни 29, 2006 10:50 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |