 |
|
Дата и час: Съб Юли 12, 2025 2:12 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Sven
|
Каквато и газова да сложиш на тази кола, ще я съсипеш.Не прави тази грешка, не става въпрос само за мощноста ,почват жестоки ремонти а такава кола подръжката е скъпа, много скъпа.
|
Пет Юни 02, 2006 3:57 pm |
|
 |
pugsy
|
стига бе къде къде на по хубави и с по големи двигатели коли се слага газова та на хгт имало проблем
на бившият ми "шеф" беше хгт 155hp с газов инжекцион и нямаше никакви проблеми тази кола,вървеше много и никой не я жалеше то и за това и правихме основен ремонт на няма 200к километра
|
Пет Юни 02, 2006 4:01 pm |
|
 |
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
моята практика:
преди хгт - карах темпра 20 I.E. - 113 конск.
сложих и нормална газова още като я купих и за 3 години каране и се еба мамата с извинение от тази газова.
накрая излезе повече пари от да си я бях карал на бензин - заради ремонтите и заради зимата  , знаете какъв им става разхода студени и още повече като не се кара практически на бензин.
за газов инжекцион не казвам нищо - не съм имал - тогава беше много скъп.
но фактите са си факти - ако не се кара на бензин - всичко се запушва с времето, на бензин започва да харчи бая, започват разни финни неща да се скапват, ако нее загряла при превключване на газ и там харчи бая и така нататъка.
читавата газова си има свойте минуси и своите плюсове.
но ФИАТ БРАВО ХГТ по мое мнение нее кола за газ.
най малкото италянката е с характер и със сигурност ще се разсърди от една такава интервенция, а само собствениците на италианки знаят те на какво са способни като си решът.
моя съвет - НЕДЕЙ С ГАЗ, няма да е същата. покарай я малко така и после решавай дали искаш да осакатяваш петака
или си вземи ГТ с газ и си пей - и то много върви. само прагове за хгт му шляпаш и същата  с барабани отзад де 
|
Пет Юни 02, 2006 4:25 pm |
|
 |
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
за pugsy:
"стига бе къде къде на по хубави и с по големи двигатели коли се слага газова та на хгт имало проблем"
слага се да, ама само в България 
|
Пет Юни 02, 2006 4:27 pm |
|
 |
Abarth.
|
С газовия инжекцион не мисля,че ше скапа "петака"  И какво по точно ти скапва колата,като се пали на бензин и се кара на бензин докато загрее и след това се минава на газ :? При тази цена на бензина просто няма начин да се кара на бензин :cry: Не мисля,че един газов инжекцион ще "спъне" колата :|
|
Пет Юни 02, 2006 4:41 pm |
|
 |
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
ще я спъне и още как :(
това, че се пали на бензин нищо не означава.
виж сега аз какво ще ти кажа, ама това ми е лично мнение де.
колата пали на бензин и прехварля на газ като темп. на двигателя /т.е в изпарителя/стане повече от 15 градуса - при такава започва да се изпарява газта. това обаче нее работната темп на двигатела, на газ двигатела се изхабява тройно по - бързо, а докато стигне работна темп. петорно заради смазочните характ. на газта.
проблема е, че лятото почти веднага включва на газ, а зимата като включи двигателя съвсем нее готов за това.
заради карането с малко бензин в резервоара голяма част от буклуците влизат в системата - резултата - запушване на инжектори и скапване на помпа на инжекц. и още един куп дребни гадове - неща с които ХГТ е пълно/електроники/ , да не говориме за объркването на компютъра.
още за компа - за пълноценното изгаряне на горивовъздушната смес подаването на искра за газ/бензин е с различно предварение - това го определя пак електрониката в ХГТ - резултата е, че колата нее пълноценна и в двата варианта, или е пълноценна само в единия, а в другия вървенето е абсолютен компромис.
т.е. в распространинея вариянт колата "върви" само на газ, кара се само на газ и цялата бензинова система отива на кино за определен период.
почти три пъти по бързо се скапва и аспуховата система при работа на газ - гние по бързо заради влажността на изгорелите газове.
проблемите в изпарителя /мембрана/от некачествената газ по газостанциите започват още напървата година, а некачествена газ има много повече от некачествен бензин.
и това е което се сещам за сега а ме мързии и да пиша вече
сигурно има и още
извод - ако ще слагаш газ, по добре да нее на ХГТ - колкото по "вървежен е един двигател" - толкова по капризен е.
петака е жестока резачка и газта само ще го скопи.
е товае ае успехи.
|
Пет Юни 02, 2006 5:37 pm |
|
 |
Ferrari
|
krum_ktk написа: колата пали на бензин и прехварля на газ като темп. на двигателя /т.е в изпарителя/стане повече от 15 градуса - при такава започва да се изпарява газта. това обаче нее работната темп на двигатела, на газ двигатела се изхабява тройно по - бързо, а докато стигне работна темп. петорно заради смазочните характ. на газта. проблема е, че лятото почти веднага включва на газ, а зимата като включи двигателя съвсем нее готов за това.
Това не мога да го разбера.
|
Пет Юни 02, 2006 5:52 pm |
|
 |
kiro_of_the_day
|
krum_ktk написа: ...на газ двигатела се изхабява тройно по - бързо, а докато стигне работна темп. петорно заради смазочните характ. на газта...
Аман от глупости, митове и легенди! Измивам си ръцете...
|
Пет Юни 02, 2006 5:57 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
според мен това за корозията и запушването на инжекционната система може много лесно да се избегне
кара се с поне наполовина пълен резервоар - и без това разхода на бензин е съвсем малък
качествен бензин, с почистващи свойсвта - примерно V-Power (макар че не съм сигурен в свойствата му)
да се пали на бензин и да се кара да речем веднъж в седмицата 5-10 км на бензин
това е същото като да караш на бензин колата си, но рядко
ни мисля че ще е проблем
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Пет Юни 02, 2006 6:36 pm |
|
 |
Abarth.
|
sev написа: според мен това за корозията и запушването на инжекционната система може много лесно да се избегне кара се с поне наполовина пълен резервоар - и без това разхода на бензин е съвсем малък качествен бензин, с почистващи свойсвта - примерно V-Power (макар че не съм сигурен в свойствата му) да се пали на бензин и да се кара да речем веднъж в седмицата 5-10 км на бензин това е същото като да караш на бензин колата си, но рядко ни мисля че ще е проблем
Аз типото го паля на бензин,чакам да вдигне 2 чертички на температурата и тогава минавам на газ,като 1 ден в седмицата карам на бензин  Това за газовата на ХГТ просто го подхвърлих да ви чуя мненията  Насочил съм се или към ХГТ или към Алфа 155 2.0TS 
|
Пет Юни 02, 2006 8:40 pm |
|
 |
Mescalin
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Мар 06, 2006 12:38 pm Мнения: 195 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
Всички вие бяхте жертва на скрита камера .... 
|
Съб Юни 03, 2006 9:58 pm |
|
 |
ochinko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Мар 28, 2006 4:01 pm Мнения: 64 Местоположение: София 02 Красно Село
|
Mitko написа: Abarth. написа: А също ме интерсува как се разбира с газ този мотор? Абе всичко казвайте за колата  Сакън не думай. Това е ерес. Ако искаш да караш на газ не се втурвай на HGT. Може да се сложи газ но в моите очи това изглежда като онази S-класа V12 която спря на газостанция в Несебър.
В mobile.bg имаше обява за Порше с газова. Ако не е била майтап, направо избива рибата. 
|
Съб Юни 03, 2006 10:47 pm |
|
 |
zgabrovski
|
Колеги бая спор завихрихте, бая мнения изказахте... Сега аз ще споделя опит и практика:
1. За газовия инжекцион - обръща на газ при температура от 70 градуса а не 15 - поне моето BRC е така. Поради тази причина всяка сутрин минавам около километър сега лятото, и около 2.5-3 зимата на бензин. Така отпада варианта да се прецака от това че е само на газ.
2. Това за смазочните свойства на бензина и газта - колеги това важеше едно време при жикулитата с оловен бензин. Там бензина имаше смазващи свойства.Откакто сме на безоловен, няма такъв филм че на газ двигателя се скапва повече - дори напротив, маслото се сменя на 30% по-голям пробег от на бензин, на газ е 100 пъти по-добре за двигателя.
3. За запалването - при инжекционите си има корекция и на запалването ( вграден аванс-процесор). За обинковените уредби се слага JetSpark или нещо подобно - ефект поне при мене има.
4. За вървежа - с газов инжекцион е 100% като на бензин - разлика НЯМА!
5. За монтажа - абсолютно 100% подкрепям че при кола пълна инжекция е по-добре инжекцион и че наистина в някои случаи с обикновена уредба може да си отровиш живота. Пример - един гърмеж който скапва дебитомера и после - навсички е ясно!
6. Да се твърди че в нашето съвремие, в което всичко е с процесори и еку-та (газовите инжекциони), следят се всички параметри (ламбди, температури и прочие), сместа се дозира прецизно, че това е проблем е меко казано несериозно.
Всъщност право на всеки е да избира дали себестойността на 100 километра ще му е 6-7 лв или 12-13 лв си е лично негов избор. Поне така мисля аз!
И накрая - колеги при моя газаджия, когато ми слагаше инжекциона, имаше чистак - бърсак нова Тойота Авенсис за монтаж на инжекцион, е не е порше ама все пак е кола за 45000 лева...
|
Нед Юни 04, 2006 12:58 am |
|
 |
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
хм, интересно тогава защо ли не си ги произвеждат колите направо на газ масово, ми ни се налага да си ги слагаме сами
сега да бъдем логични - аз също ако имах браво/брава/мареа или каквото и да е подобно там 1.4, 1.6 1.8 и разни други подобни двигатели, със сигурност щях да заложа на газов инжекцион.
говориме за ХГТ, разликата в двигателя на тази кола и останалите гореспоменати нее само в броя на цилиндрите и кубичните см.  ами още в доста неща
темата е за ХГТ нали, нее за газ срещу бензин по принцип - има сии друг раздел за което
щом ще даваш пари за ХГТ - карай го на бензин, за това е направена, другото е компромис, това си е моето мнение де - никой не задължавам с него, просто колегата пита.
само тука в BG си слагаме газ на 12 таци мерцедеси и поршета, иначе е нормално кота си земеш спортак да му предвидиш и харча
айде лек ден 
|
Пон Юни 05, 2006 12:40 pm |
|
 |
Kuku
|
Аз мое ли да се намеса у разговора, без да всявам смут, ама прочетох некои доста вредни изказвания :roll:
1-Во. Разхода на "Bravo HGT" при градско шофиране е около 13,0л./100км., а извънградско и 7,5л./100км. са му по силите, при добро желание :!:
2-Ро. За смяна на ангренажен ремък се изважда мотора, НО това е според производителя, а с малко повече напън от към главния мозик, мое всичко (масла, филтри, ролки, ремъци, свещи и т.н.) да се смени за максимум един ден, без да се изважда мотора, при това до 500лв. :arrow:
Най-скъпото в такава профилактика е оптяжната ролка на нагренажния ремък ~130лв.
Паразитната ролка е ~30лв.
Ангренажния ремък е 50-60лв. (много важно тук е зацепването на ремъка след смяната, което става с едни джаджи, а не с белег, като на Жигули  )
Другите два ремъка са на половината на ангренажния ремък.
Маслото е под 70лв. (Селения)
Най-скъпите филтри са въздушния и на климатика ~70лв..
Маслен филтър - под 20лв.
Горивен филтър - под 20лв.
Свещите (марка и модел по книжка) са към 20-25лв. (4броя)
Носачите (една отливка с шарнирите) са по 100лв. с монтаж.
Накладките (наистина качествени) са 150лв. (пълен комплект) със смяната.
Спирачните дискове са колкото носачите с монтаж.
Амортесьорите (газови) са над 200лв. единия (Монро), без пружина и монтаж.
Съединител "Valeo" е близо 400лв., английското "Delphi" е към 250лв., смяната му е около 100лв. (за последното не съм много сигурен).
И т.н...
3-То. Вървенето в ниски обороти (ускорението от 0км/ч) не е от силните страни на "Bravo HGT", но наистина към 4000 оборота колата тръгва осезаемо и съответно харчи осезаемо.
Демаража е голям и над 100км/ч може да се кара както на 4-та, така и на 5-та, дори при изпреварване и си личи, че в колата има сила и потенциал.
(1000 оборота на 5-та = 35км/ч.)
4-то. Максималната скорост, особено с хора и багаж, трудно може да надхвърли 200км/ч, въпреки показателите на спидометъра, който (при всички коли) често лъже при такива скорости :!: (все пак 212км/ч е максималната скорост на по-силния двигател 155к.с.).
5-То. Двигателя е много разтоварен и работи много спокойно и балансирано, но за сметка на това скоростите се натоварват доста и с течение на времето стават проблемни.
6-То. Колата загрява по-бързо от нормалното, поради малкото място за охлаждане под капака и след спиране, съответно изстива по-трудно, което в някои случаи е добре.
7-Мо. Да се монтира газ на такава кола е съизмеримо с богохулство и кощунство - по-добре си купи дизел :idea:
8-Мо. За под 6000лв. хубава такава няма как да намериш :!:
Вариант е да попаднеш на човек, който е на зор за пари или подобно на колегата "Zaphod" иска да я продаде бързо поради други причини, но ако ти предлагат "Bravo HGT" за 5000лв. - бягай надалече, през глава :idea:
Успех и бъди сигурен, че ще останеш доволен от колата, но помни, че много зависи, какво точно желаеш от нея 
Последна промяна Kuku на Вто Юни 06, 2006 4:56 pm, променена общо 1 път
|
Вто Юни 06, 2006 4:47 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |