 |
|
Дата и час: Съб Юни 21, 2025 12:34 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Нова музика - нов проблем :)
Автор |
Съобщение |
oduh
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 10:08 pm Мнения: 182 Местоположение: София 05 Сердика
|
 Нова музика - нов проблем :)
Здрасти,
Първо хубавото - купих си нова музика - едно Сони GT200.
Веднага си го закачих, пее, свети ...
ОБАЧЕ като врътна ключа на парк позиция и спира Сони-то.
Т.е. светят габаритите, но за него ток няма.
Имате ли някаква идея какво не съм вързал като хората ?
Изглеждаше като за малоумни - два "евро" жака, в две "евро" дупки, плюс една антена ...
_________________ Fiat Bravo GT -> дзверчето
|
Пет Юни 02, 2006 11:44 am |
|
 |
pugsy
|
прегледай си +
данеби да си ги вързал на неправилното място или да дава на късо някъде
|
Пет Юни 02, 2006 11:50 am |
|
 |
oduh
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 10:08 pm Мнения: 182 Местоположение: София 05 Сердика
|
pugsy написа: прегледай си + данеби да си ги вързал на неправилното място или да дава на късо някъде
Абе ще го отворя пак, ще разгледам, пък ако не намеря причината ще отида в някое магазинче да ми го монтират като хората.
Макар че изглежда като да няма къде да сбъркаш
... ама пее само като работи мотора ...
_________________ Fiat Bravo GT -> дзверчето
|
Пет Юни 02, 2006 11:57 am |
|
 |
Uneek
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Мар 08, 2006 2:51 am Мнения: 368 Местоположение: Благоевград
|
Даваш накъсо жълтия и червения плюс и пееш 
_________________
|
Пет Юни 02, 2006 12:02 pm |
|
 |
Ferrari
|
Ти имаше ли евробукса или ти монтираха такава заедно с радиото. В моята кола евробукса нямаше и аз вързах директно кабелите. В снопа кабели имаше 2 захранващи. Червен и оранжев. Червеният е за постоянен +, а оранжевия е към контактния ключ. Идеята е постоянни плюс да подържа паметта на радиото а другия да го пуска и гази когато даваш на контакт. Аз възах всичко на червения кабел.
|
Пет Юни 02, 2006 12:12 pm |
|
 |
oduh
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 10:08 pm Мнения: 182 Местоположение: София 05 Сердика
|
Mitko написа: Ти имаше ли евробукса или ти монтираха такава заедно с радиото. В моята кола евробукса нямаше и аз вързах директно кабелите. В снопа кабели имаше 2 захранващи. Червен и оранжев. Червеният е за постоянен +, а оранжевия е към контактния ключ. Идеята е постоянни плюс да подържа паметта на радиото а другия да го пуска и гази когато даваш на контакт. Аз възах всичко на червения кабел.
Купих си радиото от електрон.бг. Донесоха го, в комплекта имаше преход от сони-букса към 2 евробукси.
Двете, които стърчаха от моето табло абсолютно точно паснаха в преходника.
От таблото стърчи и антенен кабел, който също с подходящ преходник (от комплекта) влезе точно в антенния вход.
Освен тях от таблото стърчи само още един кабел- трицветна букса -който предполагам е за CD changer. (защото и в багажника имам изход).
Та сега всичко е перфектно докато мотора работи. Ако спра мотора (дори на парк позиция) не работи музиката.
_________________ Fiat Bravo GT -> дзверчето
|
Пет Юни 02, 2006 1:09 pm |
|
 |
pugsy
|
червен и жълт трябва да е
оранжевия е когато цъкнеш на габарити и касетофона е изключен,копчетата ти светят(в някой случей и осветлението на дисплея-според зависи от марката)
|
Пет Юни 02, 2006 1:20 pm |
|
 |
ivjordan
|
Не разбирам много от електрика, но когато монтираха мойта музика, изрично ме попитаха дали искам да свири винаги или само на контакт, така че явно се монтира по различан начин.
|
Пет Юни 02, 2006 1:25 pm |
|
 |
oduh
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 10:08 pm Мнения: 182 Местоположение: София 05 Сердика
|
Изтеглих си един инсталационен гайд за американци. Там се виждат две допълнителни жички, които сякаш аз нямам ...
Червен и Жълт плюс се казват ...
Пише да се вържат червената към парк позицията, жълтата към постоянния ток.
Като остане време ще търся 
_________________ Fiat Bravo GT -> дзверчето
|
Пет Юни 02, 2006 1:36 pm |
|
 |
Pecho
Фиат маниак
Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 4:11 pm Мнения: 674 Местоположение: София, Илинден
|
При повечето автомобили принципно е както казват Митко и Uneek (по-различно е връзването на плюсовите кабели при VW например :-). Но не е лошо да провериш консумацията на ток след това (при изключени всички консуматори). Разкачваш единия кабел на акумулатора, връзващ последователно мултицет (мериш ток, не напражение - добре е да започнеш от по-голям обхват, напр. 20 А, за да не гръмнеш уреда), гасиш всички консуматори (вкл. затваряш вратите и натискаш бутона за алармата при двигателя, ако имаш такъв) и мериш. Консумацията не трябва да надвишава 20-30 mA (зависи дали имаш аларма и каква е). И малко повече да е, не е фатално, но ще ти се разрежда акумулаторът.
_________________ FIAT Brava 1.8 16V ELX
|
Пет Юни 02, 2006 1:40 pm |
|
 |
stenli
Кара кола
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm Мнения: 310 Местоположение: Велико Търново
|
Най добре с пробна лампа намираш на кой извод имаш постоянно 12 волта и връзваш на него и червения и жълтия кабел. Така ще работи постоянно без значение в коя позиция ти е контатния ключ в Фиат не е предвидена верига която да подава 12 волта при вкаран ключ без да е даден на контакт както при опел например което не е кои знае каква голяма загуба разбира се.
|
Пет Юни 02, 2006 2:24 pm |
|
 |
oduh
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 10:08 pm Мнения: 182 Местоположение: София 05 Сердика
|
stenli написа: Най добре с пробна лампа намираш на кой извод имаш постоянно 12 волта и връзваш на него и червения и жълтия кабел. Така ще работи постоянно без значение в коя позиция ти е контатния ключ в Фиат не е предвидена верига която да подава 12 волта при вкаран ключ без да е даден на контакт както при опел например което не е кои знае каква голяма загуба разбира се.
За какъв извод говорим. При мен от таблото излизат:
1. Два еврожака - горе долу еднакви, единия с 3-4 контакта, другия с повечко
2. Един жак за антена
3. Един троен еврожак за чейнджър
Къде да закача тези два плюса - жълт и червен.
_________________ Fiat Bravo GT -> дзверчето
|
Пет Юни 02, 2006 2:34 pm |
|
 |
stenli
Кара кола
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm Мнения: 310 Местоположение: Велико Търново
|
Единия жак които е с 8 кабела т.е. всички пера са заети е за говорителите. Другия е за захранване и управление на антена ако е автоматична.
На него от към страната на радиото трябва да имаш черен, жълт, червен, син кабели.
Черния е маса както се досещаш. Синия е управление на автоматична антена.
Проверяваш при изваден контактен ключ на кои от двата - жълтия или червения има захранване.
ако е червения - отрязваш жълтия от буксата и го връзваш към червения.
ако е жълтия правиш обратаната процедура.
дано това обяснение ти помогне
|
Пет Юни 02, 2006 3:11 pm |
|
 |
oduh
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 10:08 pm Мнения: 182 Местоположение: София 05 Сердика
|
Да, разбрах какво ми казвате. Ще пробвам довечера, и като се докопам до компютър ще докладвам резултатите
Мерси за помощта.
П.С. : не е като да нямам 10лв да ми го направи разбирач, просто ми доставя удоволствие да научавам нови неща - как по-добре освен с главата напред.
_________________ Fiat Bravo GT -> дзверчето
|
Пет Юни 02, 2006 3:22 pm |
|
 |
oduh
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 10:08 pm Мнения: 182 Местоположение: София 05 Сердика
|
Много глупаво се чувствам ....
Те хората са го написали в упътването, ама аз нали съм умна глава и давам без да чета
"If there is no accessory position, connect to the +12V power (battery) terminal which is energized at all times."
_________________ Fiat Bravo GT -> дзверчето
|
Пет Юни 02, 2006 5:56 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |