имам от 1 г.

това си е наркотик на колела
газ недей да слагаш - ще скапеш колата. има с газови ХГТ от италия дето са внос, но аз като зимах мойта нито една от тях не звучеше добре, вобще да не говорим как изглеждаха :(
колата върви та се къса, 1250 кг. е празна и е 147 коня/или 155/, дори и с 4 човека и багаж на магистрала прави 200 - 210 км/ч. и тук искам да вметна, че това че с хора и багаж не и се променя силата и возията е страшна екстра.
5 човека малко е гъч де, но за не много далече става.
малко е по твърда - но за сметка на това окачването и е доста по яко от на останалите браво/брава - и малко по скъпо като подръжка. въобще - някои неща са и по скъпи, но за сметка на това е доста здрава.
ремък/ролки - смяна около 400 лева до 700 лв. ако и тези на климатика са за смяна. за доста ремонти почти се вади двигателя. :(
за това е много важно според мен да си вземеш читава, па макар и за малко повече пари.
много е важно за тази кола да е с хубави гуми - зимни и летни - още един разход
но ако спестиш от тях много е вероятно да те вадиме от деретата
но за сметка на това, мога да ти кажа, че зимата от добринище до паркинга на безбог на страшен сняголед, с екстра зимни гуми - ХГТ - то бе една от малкото коле дето стигна
:!: заключение - колата браво ХГТ - е една страхотна комбинация от много спортна кола с характеристики позволяващи ежедневна експлоатация и патуване на дълъг път.
като цена е много приемлива и като поддръжка също. звука на двулитровия петак никога неможе да ти писне, след 4 х. оборота сеедно ти включват турбо

и така до 7, но може да се кара много приятно и нормално - на 100 км/ч една пета скорост и е автоматик

, нее много ниска и не се плаши от лоши пътища, за разлика от доста други "бегачки" :!:
колата обаче градско или извън ако я газиш яката си и харчи яката
15/100 към 10/100 - можеш до 8.5/100 на дълъг път да свалиш, ама без да и ползваш екстрите/20, 20V/
ако това е определящо за теб по добре си вземи ГТ - 1.8 113 к.с с газова - :!: но само газов инжекцион :!:
или дизела - около 100 к.с е и JTD е един от първите ком.рейл. сериино производство, но и TD е екстра
чипове, филтри и генерации няма много смисъл май - така че, ако искаш кола дето е само за гонки и да си ровиш в нея лично те съветвам да си вземеш една хонда ЦРХ и да забравиш.
товае, дано съм бил полезен
