Дата и час: Пет Юни 20, 2025 1:44 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Проблем турбо компресор 
Автор Съобщение
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 30, 2006 10:16 pm
Мнения: 59
Местоположение: Хасково
UNREAD_POST Проблем турбо компресор
колата ми нямаше мощност.Заведох я на сервиз.Устянови се че налягането е .3-.4.Провериха системата(интерколера дали не е спукан)здрав е.Турбо компресора се чува че работи няма омасляване,не се чува да издиша а няма налягане.Махнах катализатора, наистина беше много задръстен но когато пак примерихме налягането нямаше голям ефект.беше станало. 4-5 това при 4000-4500 оборота.Не ми се праща на ремонт защото разбрах че няма голям ефект.изкаржат малко и после пак умират.Възможно ли е турбото да работи а да няма налягане.Дайте някакъв съвет.

_________________
Bravo 1.9 TD/100


Чет Май 18, 2006 9:07 am
Профил
UNREAD_POST 
Виждам си от Хасково. Не знам при какви специалисти си ходил, ако искаш да го отремонтираш, съм на 99,9% сигурен, че ще го отремонтират във Варна качествено-

http://www.unitechturbo.com/index_bg.html

Продават и нови- http://www.unitechturbo.com/sales_bg.html

В София мисля(софиянци да кажат) Реал турбо се занимават отдавна-
http://realturbo.net/

Все пак, преди това посети и друг сервиз, ако трябва отиди до друг град, за да си сигурен, че проблема ти е в турбокомпресора(и какъв е точно)


Чет Май 18, 2006 9:35 am
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 24, 2005 1:14 am
Мнения: 667
Местоположение: Божурище
UNREAD_POST Re: Проблем турбо компресор
dvrender написа:
колата ми нямаше мощност.Заведох я на сервиз.Устянови се че налягането е .3-.4.Провериха системата(интерколера дали не е спукан)здрав е.Турбо компресора се чува че работи няма омасляване,не се чува да издиша а няма налягане.Махнаъ катализарота, наистина беше много задръстен но когато пак примерихме налягането нямаше голям ефект.беше станало .4-.5 това при 4000-4500 оборота.Не ми се праща на ремонт защото разбрах че няма голям ефект.изкаржат малко и после пак умират.Възможно ли е турдото да работи а да няма налягане.Даите някакъв съвет.

Само те питам нещо-на място ли мерихте двигатела,защото за да отчете реалния Бусст колата трябва да е в движение най добре на 3 та до 4000-4500 да е изпържиш :wink:
Според данните които намерих максималното налягане трябва да е 1 бар :wink:

_________________
_______________________________________
0885261834


Чет Май 18, 2006 10:08 am
Профил ICQ WWW
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 30, 2006 10:16 pm
Мнения: 59
Местоположение: Хасково
UNREAD_POST 
да това са резултат от място

_________________
Bravo 1.9 TD/100


Чет Май 18, 2006 11:25 am
Профил
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 30, 2006 10:16 pm
Мнения: 59
Местоположение: Хасково
UNREAD_POST 
стават ли турбо компресора от други марки коли на фиат браво.един сервиз ме убеждава че може да ми монтират турбо компресор от друга марка двигател.какви може да са последствията?

_________________
Bravo 1.9 TD/100


Съб Май 20, 2006 12:38 pm
Профил
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 30, 2006 10:16 pm
Мнения: 59
Местоположение: Хасково
UNREAD_POST 
вчера замерих колата колко харчи. за 545км съм ги минал с 33.4 л дизел.марак че колата няма мощност ми даде такъв разход за смесено каране.Един майстор ми каза че не било турбото а имало някаква гумичка в помпата и тя била отишла.До колко е верно незнам.Сега ще сменя турбото и ще видим.Вие как мислите тоя разход нормален ли е?

_________________
Bravo 1.9 TD/100


Сря Май 24, 2006 9:46 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 8:21 pm
Мнения: 62
Местоположение: София 09 Лозенец
UNREAD_POST 
Не разбрах защо ще сменяш турбото???Налягането му се регулира от клапан който от своя страна също се регулира(в 90% от клапаните).Клапана за който ти говори майстора наистина съществува и служи за обогатяване на сместа когато се включи турбината.Първо провери всички маркучи и клапани за херметичност.Не бързай да сменяш турбината преди да си сигурен че проблема е в нея,а за сведение-съществуват 3 вида ремонт за турбини.Относно разхода ти-струва ми се нормален.


Сря Май 24, 2006 10:13 am
Профил
UNREAD_POST 
kaci написа:
Не разбрах защо ще сменяш турбото???Налягането му се регулира от клапан който от своя страна също се регулира(в 90% от клапаните).Клапана за който ти говори майстора наистина съществува и служи за обогатяване на сместа когато се включи турбината.Първо провери всички маркучи и клапани за херметичност.Не бързай да сменяш турбината преди да си сигурен че проблема е в нея,а за сведение-съществуват 3 вида ремонт за турбини.Относно разхода ти-струва ми се нормален.


Съгласен! Провери маркуча на blow-off клапана (така се нарича клапана на турбото)!


Сря Май 24, 2006 1:18 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg