
ФИАТ ПУНТО АБАРТ СУПЕР 2000 в BG
СЕНЗАЦИЯ! ЦАРСКИ КАРА ФИАТ ПУНТО АБАРТ СУПЕР 2000 НА РАЛИ БЪЛГАРИЯ
ЗА СТАРТА НА рали България 99 на сто ще бъда зад волана на ФИАТ Пунто Абарт Супер 2000!”, съобщи сензационно за RallyXpress късно тази вечер пилотът на Автоцар Илия Царски (на снимката). 38-годишният панагюрец твърди, че днес сутринта гаранционната вноска за новия му автомобил е била преведена по сметката на N- Текнолоджи.
“Засега има два варианта – да бъде направен нов Супер 2000 или да използвам един от трите, които тази неделя ще се състезават в Миля Миле”, обясни ситуацията около новата си кола Малкия цар.
До днес Царски “висеше отвсякъде” с участията си през сезона. Единственото, което самият той бе определил като свои приоритети бе пистовото първенство и три участия в планинския шампионат – Панагюрище, Пещера и Самоков. В повечето от разговорите си с BGNRC Царски категорично отхвърляше възможността да участва в първенството по рали за 2006 г.
Като аргументи Царски изтъкваше липсата на достатъчен бюджет и намирането на подходящ навигатор, след като Лазар Тевекелов, негов ко-пилот до края на 2005 г. не обяви, че напуска спорта заради невъзможността да дели времето между работата си и състезанията.
На въпроса, дали вече е определил кой ще бъде съекипника му за 2006 г. Царски категорично отговаря: “Определен е от доста време, но не му е дошло времето да го обявя.”
Пилотът обяснява, че при новата ситуация той гарантирано ще стартира в рали Виктори-София с миналогодишния ФИАТ Пунто Абарт Супер 1600, с който ще участва и в следващите два кръга от първенството – Траянови врати и Стари столици. За това време, някъде до 1 юли трябва да се знае със сигурност дали е подготвен “новия Супер” за Царски.
Такъв ФИАТ Пунто Абарт Супер 2000, който спечели
първата си победа в първото си участие - рали Киоко,
очаква за старта си в Боровец Илия Царски.
“След като днес сутринта Джандоменико Басо ми се обади, че проучването ми в N-Технолоджи е завършило положително и съм бил одобрен за новия автомобил, мога да кажа че сигурността за Супер 2000 стигна 99 процента. Е, оставям си 1% за всеки случай”, допълва Малкия цар.
Въпреки че е достатъчно добре познат в N-Технолоджи, досието на панагюрец е било обсъдено отново.
“Освен титлите, които съм спечели в планинските и пистовите първенства с Ланча-та, нека да бъда честен, са натежали още две обстоятелства –приятелските ми отношения с Джандоменико Басо и добрите ми връзки с един от директорите на Абарт - не без удоволствие се хвали Илия. – Разбира се и благодарение на отношенията на нашия тим с Ауто Италия, официалният вносител на ФИАТ в България, както и с шефове от ФИАТ Груп.
Да припомним, че еволюцията и ревизията на двигателя в сегашното Пунто Супер 1600 бяха направени благодарение именно на връзките с европейския вицешампион и шефа на Абарт. На практика, ако се изпълни прогнозата на българина и в Боровец той е зад волана на ФИАТ Пунто Абарт Супер 2000, то Илия Царски ще е първият пилот от Източна Европа, получил автомобил от новата категория Супер 2000.
“Добре разбирам, че по-голямата част от всичко това е с определена рекламна цел. Затова и сигурно, когато дойде Супер 2000, с този автомобил ще направя участия в едно планинско и едно пистово състезание”, завършва Илия Царски.
BGNRC.INFO