 |
|
Дата и час: Сря Юни 18, 2025 7:28 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Synthy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Дек 28, 2005 9:53 pm Мнения: 86 Местоположение: София
|
 търся отзиви за DKV
Някой може ли да даде отзиви за сервиз DKV ? Имам от скоро фиат темпра 90г, и има малко за ремонт по ходовата част, както и смяна на масла филтри и ремък/ролка и накладки. Също не е минала технически преглед, искам да отида на едно място и да се върна след няколко дни като всичко е оправено, нямам голямо желание да обикалям. Видях че DKV са специализирани в ремонтите на италиански автомобили, предлагат всичко каквото ми е нужно, и ще се радвам да "чуя" някакви лични впечатления от тях (още поече че са ми наблизо до работата, няма да се моткам много да обикалям). Предварително благодаря на всеки отзовал се с информация 
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Dedra 1.8/16V, '96
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ - бивша
|
Сря Апр 05, 2006 5:22 pm |
|
 |
charlie
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm Мнения: 679 Местоположение: Кюстендил
|
viewtopic.php?t=579&highlight=dkv
има и още теми. пробвай с "търсене".
_________________ Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)
|
Сря Апр 05, 2006 5:30 pm |
|
 |
Ferrari
|
Там закара колата си blondy_driver и беше обслужена много бързо и професионално. От ремонтите които споменаваш единствено смяната на ремъка е по-технологичен. Другите дори може да извършиш сам.
|
Сря Апр 05, 2006 5:31 pm |
|
 |
Synthy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Дек 28, 2005 9:53 pm Мнения: 86 Местоположение: София
|
упс.. извинявам се :( забравих за тази функция. благодаря 
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Dedra 1.8/16V, '96
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ - бивша
|
Сря Апр 05, 2006 5:34 pm |
|
 |
tomazo
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2005 1:51 pm Мнения: 838 Местоположение: София,Люлин
|
не знам за сервиза им .Ако става дума за ДКВ в Обеля ,за бояджиите пълни бездарници ,далтонисти  ,най-отговорно го казвам.
за 3 драскотини на вратата ,капака и задния десен панел ми я направиха като петниста хиена (отидох като доверен сервиз на застрахователите ) некачествена боя и т.н. пълен абсурд .
това някой ако се подлъже и го пратят застрахователите в "сигурен "сервиз :idea:
_________________ фиатче Браво 2.0
|
Сря Апр 05, 2006 7:41 pm |
|
 |
mladost
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Мар 28, 2006 3:22 pm Мнения: 15 Местоположение: София 15 Младост
|
 За ДКВ
Имам достатъчно информация за този сервиз(ДКВ). Със собственика, г-н Димитров се познавам от 2003 година. Тогава,през 2003 бях ходил в ИТАЛСЕРВИЗ на колелота на 4-ти км за смяна на ангренажен ремък на Фиат мареа 1.8 16V. Същата тази мареа я бяхми купили чисто нова от Ванто Трейд, така че колата си я бяхме карали само ние. За консумативите на същата кола ще кажа само,че карам със Селения голд и го сменям на по 15,000.Та във въпросния ИТАЛСЕРВИЗ ми смениха ремъка след солидно изръсване на джоба. Веднага след това започнах да имам проблеми с колата и специално със запалването и работата на двигателя. Имаше случаи когато колата с мъка палеше от 4-ти път вертене на стартера, а понякога ми гаснеше на сфетофар. Можеш сам да си направиш сметка какво съм преживявал на сфетофар, а колата пали от 4-ти път. Отивам пак в ИТАЛСЕРВИЗ и те ми казват да оставя колта да я "ВИДЯТ" какво и е.След 2 дни си я взимам и пак същите ядове. През това време без кола съм като труп при положение,че работата ми налага да правя средно 60-70 км в София.Питам ИТАЛСЕРВИЗ да наема кола за работа, но модерния италиянски сървиз НЯМА!!!
Ходя на диагностика в няколко софийски сирвиза, но положението е същото.Докото в една приятна ноемврийска вечер, колата ми гасне на надлеза надежда и ДОТАМ! Няма никой след стартера.
Завличам колата от надежда до Гео Милев и се обаждам на същия този ДКВ. Човека ми прати негова репатрашка, даде ми едно Типо 1.6 под наем и ми взе колата за ремонт.След 2 дни си я взимам и от тогава мареата си тръгна да върви както трябва. Колата с 1.8 двигател има доста динамика, който е карал мареа знае. Проблемът с колата се оказа, че момчетата от ИТАЛСЕРВИЗ не са паснали ремъка на двата вала, а са го натегнали с еден зъб и от там цялата електроника започна да греши.
Както и да е. Сам си прави извод от тази случка.
Друг случай МОЙ с ИТАЛСЕРВИЗ.
Купих си фиат браво HGT от Ванто трейд. Колата е втора употреба, но на 76 000 км. Колата е една от малкото правени бравота с кожен салон така, че се води рядка. Бях тръгнал да си купевам Мареа Weekend 125 JTD пак от Ванто Трейд, но бравото ме хареса повече. Значи шефа на Ванто Трейд, Христо Николов ми носи ключа и на студено палим бравото. Грам синьо не излиза!!!
Уговаряме се с Христо Николов и той ми казва да се разбирам с началника на ИТАЛСЕРВИЗ Иван Николов Тодоров, който отговаря за колите за продажба на Ванто Трейд. Бравото имаше малки забележи и аз се уговорям за цена без забележки. Както се знае, за кола втора употреба трябва да се направят нужни ремонти. Рементите бяха ангренаж и смяна на маслото. Тези неща не бяха в цената!!
уреждам си аз финансирането на автомобила, г-н Иван Тодоров ми урежда регистрацията.Всичко минава ок! и аз си взимам колата. Пълня резервоара и започвам да карам. По-горе забравих да спомена, че маслото което продават в ИТАЛСЕРВИЗ е ДЖАРАМА, тракторно масло едва ли не. Ако искаш провери в Iveco Truck center за тава масло! Разбира се той, Иван ми е сипал 5W40 а не 40W.
Както и да е. Качвам се на Цариградско и тръгвам към Пловдив. Преди разклона за Нови хан съм вече на 180-185, но поглеждам през огледалото и гледам,че колата пуши като Икарус при -20 градуса. Спирам веднага и отивам до ауспуха. Пипам с хартия края и тя става ЧЕРНА!!!!
Връщам се веднага при Иван от сервиза и му обяснявам какво е състоянието. Той също вижда ауспуха, но ме успокоява,че поради това че колата е седяла известно време некарана и може би "ГУМИЧКИТЕ" на клапаните били се "Разсъхнали"!"Ще покораш и ще се оправи". Карам аз събота и неделя, обаче гумичките са "СУХИ" и колата пуши.
Отивам понеделник при Иван, колата пуши, той казва остави я да я "ВИДИМ"! Аз пак оставам без кола. Мърляли нещо правили, газ наливали в цилиндрите, аз си взимам колата, тя пак пуши и така.Карам с "ЯД" колата 1 седмица, сипвам 1 литър масло, не издържам и отивам пак при Иван. Вика този път пак да я оставя, оставям я. Правили каквото правили, обаждам се,Иван казва "Приятел, трябва да се сменят сегменти и радиатора, щото радиатора бил "ЗАПУШЕН". Мисля, Иван си знае работата, ИТАЛСЕРВИЗ е това, и му казвам ОК прави каквото трябва колата ми трябва. Прави Иван колата, взимам я и ми вика:Карай бавно 1000 км, за да слегнат сегментите. Тогава трябваше да ходя до пловдив и тръгвам натам. Карам с 100-110 отиване и връщане. Колата е "Спъната", викам си от новите сегменти е! След 1 седмица, 1500 км. положението и същота "Спънато", а аз трябва да пътувам до Стара Загора. Тръгвам и пак на Нови хан при 140 км. чувам, как двигателя само изчука и веднага спирам.Паля пак с надежда да ми се е причуло, но уви! Викам СБА, идва едно Атего, качва ми колата и пак при Иван.Беше неделя, него го няма. В понеделник му се обаждам, той ми казва: "Приятел много лошо. Още не знам какво е, но не е добре. АЗ обаче, му казвам да не ПИПА повече колата. Излизам от работа, отивам до ДКВ, взимаме репатрашката на ДКВ и отивам посред ИТАЛСИРВИЗ да си взема колата.
В ДКВ отварят двигателя пред мен, а на мен ми притъмня. ДВЕ ОТ БУТАЛАТА БЯХА СКЪСАНИ И УДАРИЛИ В КАПАКА НА ГЛАВАТА. Изважаме буталата с биелите, маркираме биелите. След като стигаме до коляновия вал и другите бутала,се оказва,че останалите биели са правилно сложени, а двете скъсани са обърнати. Маркировката на страната към ангренажа сочи към съединитела.
Рузултата: Скъсани БИЕЛНИ И ОСНОВНИ ЛАГЕРИ, НАДРАН КОЛЯНОВ ВАЛ И СПУКАНА ГЛАВА НА БЛОКА.С една дума РАЗРУШЕН ДВИГАТЕЛ.
Г-н Димитров от ДКВ е лицензиран съдя по техничиски въпроси, така че си правете сами изводи за човека. Срещу 1500 евро, той ми намери двигател от ударено браво, сложи го и ми даде колата да си я карам за по-малк от седмица. Писменно ми даде и 6 месеца гаранция на двигателя и направените технически услуги.
Забравих да кажа, че когато извадихме буталата от строшения двигател, 4 от 5 имаха нови сегменти, 1 със стар сегмент. "РЕМОНТ В ИТАЛСЕРВИЗ"
В заключение, колеги оставям на ВАС да прицените от тази история за какво иде реч.
Ако някой не вярва може да ми звънне на 0899843938 или да пише на лично съобщение.
Аре, мир и спокойствие.
|
Вто Апр 18, 2006 1:55 pm |
|
 |
Synthy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Дек 28, 2005 9:53 pm Мнения: 86 Местоположение: София
|
От всичко написано до тук разбрах че няма да отида в ИТАЛСЕРВИЗ (и други се оплакват), затова пък пак ще се върна в DKV. Закарах миналият петък (преди 2 седмици) таратайката там, и те казаха че във вторник ще е готова, и така беше - във вторник на обяд ми се обадиха да отида да си я взема. Мен лично това ми направи много добро впечатление - спазен срок е половината работа. Видях какво са написали че е сменено, видях и цената накрая - еми доволен съм (не че няма още за работа по колата, но това е отделен въпрос). почти 600лв. дадох, но като гледам колко части са сменили, бих казал че цените са много добри. И колегите като гледат са на същото мнение (те за разлика от мен имат доста повече опит със сервизите). Та нищо лошо немога да кажа за DKV на искърско шосе, мисля че са коректни. Благодаря за което на тях и на хората от форума, че ме посъветвахте да отида при тях.
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Dedra 1.8/16V, '96
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ - бивша
|
Вто Апр 18, 2006 2:47 pm |
|
 |
Ferrari
|
За DKV и аз до днес мислех, че са коректни. Да ама не. Закарахме кола за обикновена диагностика на двигател. По ценоразпис е точно 20 лева. Отиваме да хапнем и като се връщаме цената е 70лв. и обяснението "Няма грешки в ECU. Сондата е малко мудна, но я почистихме и ще искара още". След това ни беше обяснено , че колата трябва да се покара минимум 50км с постоянна скорост за да си натрупа параметри в паметта на ECU. Е щях да падна. Какво има да се чисти на една сонда? Как няма грешки като за да заподозря сондата разкачах сумати куплунзи при работещ двигател? От Копринка до софия колата пътува с постоянна светеща check лампа. Направихме test drive. Резултата същия - двигателя въобще не се наема, а като се откачи сондата тръгва по-добре. Връщам се в сервиза и директно питам закачиха ли я на компютър и може ли да я вкарат пак и да видя осцилограма на сондата? Тук вече ми се обяснява, че обучения за работа дигностик го няма до 12 Май. Направо ми идеше да ги изпсувам. Взеха 70лв. само за да закачат куплунга на сондата и да кажат "карай то ще се оправи". Ами ще карам, но DKV вече ги умножавам по 0 и ги слагам в графа "не ходете там".
|
Вто Май 02, 2006 3:13 pm |
|
 |
mladost
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Мар 28, 2006 3:22 pm Мнения: 15 Местоположение: София 15 Младост
|
Митко Здравей,
Виждам, че имаш голямо значение за този форум и ценя дейността на целия форум.
По повод ДКВ, найстина момчето което работи с уреда за компютърна диагностика го няма, но не защото сменя работата, а защото е отишъл войник и след клетвата на 12 май ще го пуснат. Той е син на собственика на сервиза и доста време работи там. Имам цялата тази информация защото познавам хората.
Нашето семейство има фиати от бай тошово време. През 1998 си купихме едно пунто и една марея често нови от Вантотрейд. Казвам това, за да ти стане ясно,че марката ФИАТ е дълбоко свързана с мен.
Опитвам се да защитя сервиза, защото собственика е един от малкото които се мъчат да работят на чисто и са клиенто ориентирани. Като мотив за това твърдение мога да ти кажа, че когато се върне от Плевен и отидиш пак там, няма начин, диагностика да не ти свърши работа!
Чета в поста ти че ламбда сондата има пряко значение за нормалния режим на работа на двигателя. По същия повод, мога да кажа,че аз карам браво HGT и направих глупостта да махна катализатора на колата. Оказва се, че след катализатора, италианците са сложили още една ламбда сонда! Както сам можеш да си представиш, тя се оказа от огромно значение за колата, тъй като електрониката получава грешна информация и съответно прави корекция в горивната смес. Резулатата е, че колата не въври както трябва.
Това мога да кажа към момента и ще чакам коментар по темата.
|
Сря Май 03, 2006 10:08 am |
|
 |
Ferrari
|
Проблема беше в това, че ни беше казано за казармата на сина на Димитров едва след като попитахме дали колата е била закачана на диагностичен прибор. Парите вече бяха прибрани, а след тест шофирането нямаше никакъв ефект и промяна. Просто 70лв. за нищо ми се виждат много.
|
Сря Май 03, 2006 10:15 am |
|
 |
mladost
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Мар 28, 2006 3:22 pm Мнения: 15 Местоположение: София 15 Младост
|
Митко,
В случая си прав, защото си клиент!Но все пак, не стреляйте по пияниста.В момента толкова може!
|
Сря Май 03, 2006 10:49 am |
|
 |
mme
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Окт 16, 2005 12:53 pm Мнения: 188 Местоположение: София Надежда
|
Не бих искал да арбитрирам, но в една частна собственост подобни инциденти са недопустими - поне според мен. За мое щастие не съм прибягвал до услугите на въпросният сервиз, но след споделеното дори няма да се замислям. Целта ми не е да създавам мнение у други колеги. Просто изказвам лично мнение.
_________________ Fiat Bravo 1.4 12V
|
Сря Май 03, 2006 11:10 am |
|
 |
Ferrari
|
mladost написа: Митко,
В случая си прав, защото си клиент!Но все пак, не стреляйте по пияниста.В момента толкова може!
Да толкова може, но случая е по-скоро такъв - да седне дa свири човек който вижда пияно за сефте, защото пианиста го няма.
|
Чет Май 04, 2006 9:31 am |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Колегата Митко е прав, не може да се постъпва така...няма го диагностика-няма да има диагностика на колата!Отношението е било МЕКО казано некоректно!
|
Чет Май 04, 2006 11:25 am |
|
 |
blader
Кара кола
Регистриран на: Пон Май 02, 2005 2:08 pm Мнения: 326 Местоположение: София
|
Доста некоректно, то 70 лв да ти вземат без да са правили нищо  , ми това са в БГ, а и парите за нашите стандарти не са хич малко  . Та след поредицата кофти отзиви и от останалите оторизирни сервизи на фиат, идея си нямам каде да отида да ми прочетат компютъра и евентуално да изчистят грешките, всичко останало има каде да ми правят :roll:
_________________ FIAT Bravo 1.6 16V '97
|
Чет Май 04, 2006 3:12 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |