Дата и час: Нед Юли 13, 2025 2:51 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
аваннс процесори за пропан-бутан и метан 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
Да затам иде реч, тоя разход 10-11 ме дразни адски много, а и при положение че съм и "врътнал кранчето" на последно преди да глъхне мотора. Другото което си мисля е да оправя ламбда газ контрола който си го има само дето му няма блока със стъпковите моторчета, но пък там идея нямам от къде да ги търся за тоя ламбда газ контрол BRC.


Пон Фев 13, 2006 10:47 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
Мнения: 127
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: 11/100. Аз ако имах такъв разход щях да почерпя. Това градско или извънградско? Аз в момента градско на къси разтояния - макс. 4 км ми дава разход 15 за 2000 куб. мотор

_________________
Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE


Пон Фев 13, 2006 10:58 pm
Профил
UNREAD_POST 
Градско на къси разстояния. Обаче мотора е 1.4, а другата ми кола с инжекциона харчи около 8-8.5. Та това не мога да го преживея, отделно на тая като стоя зад ауспуха миреше яко на газ от парата, което ме навежда и на мисълта че не изгаря много добре и за това съм се замислил за тоя аванспроцесор...


Пон Фев 13, 2006 11:07 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
zgabrovski написа:
Да затам иде реч, тоя разход 10-11 ме дразни адски много, а и при положение че съм и "врътнал кранчето" на последно преди да глъхне мотора. Другото което си мисля е да оправя ламбда газ контрола който си го има само дето му няма блока със стъпковите моторчета, но пък там идея нямам от къде да ги търся за тоя ламбда газ контрол BRC.


Ами аз си мисля, че разхода ти е нормален. Тази вечер Типо-то ме учуди - 201 км градско с 19,7 литра газ. Да речем, че съм минал 5-6 километра на бензин докато загрее - значи че съм го докарал до 10/100 градско :D Всичко обаче зависи от газта - защото при същите условия газта ми е свършвала на 175км. Та в този ред на мисли 1.4 с 12 клапана няма как да не гори 11/100 градско. Може би имаш друг проблем и е възможно аванспроцесора да не ти помогне. Що не пишеш на оня пич от Пловдив. Той мисля, че предлагаше едноседмична безплатна проба. Виж най-напред за какво иде реч, пък тогава слагай главата в торбата :wink:

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Вто Фев 14, 2006 9:37 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Колеги в Събота (18.03) се прежалих и монтирах JetSpart на Бравото. За сега видимия резултат е по тихата работа на мотора и леко подобрение при ускоряването.
В момента засичам разхода и ще пиша след като си изяде газта ( пробвам винаги от пълно до пълно изгаряне ).


Пон Мар 20, 2006 9:40 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am
Мнения: 126
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
би трябвало да имаш малко подобрение,ама е толкова малко че спрях да си правя проби с
пропан бутана,за метана трябва по голямо изпреварване и ефекта е по осезателен,обаждаха ми се колеги за пропан бутан ,ама им отказах .
май метана ще се наложи все повече,доста колеги реват от голям разход ,ако не ми се загубваше багажника минавам на метан веднага.
имам приятел с метанова уредба с кола 2.00 и му гори по 6 лв на сто и 4 лв на дълго.
на него си правих първите проби ,колата му върви сега добре и му се дигна пробега с около
20%,ма колата му е комби и има къде да си държи бутилките :D

_________________
типо 1.4 карбуратор на газ


Пон Мар 20, 2006 11:09 pm
Профил
UNREAD_POST Ефекта от JET SPARK
zgabrovski написа:
Колеги в Събота (18.03) се прежалих и монтирах JetSpart на Бравото. За сега видимия резултат е по тихата работа на мотора и леко подобрение при ускоряването.
В момента засичам разхода и ще пиша след като си изяде газта ( пробвам винаги от пълно до пълно изгаряне ).



Колеги днес с голямо задоволство констатирах че колата ми дава разход от 9.4/100 след монтажа на JetSpark. На предното зареждане разхода беше 10.6/100. Допълнително се наблюдава по тиха и "плътна" абота на двигателя.

Говорим за Браво 1.4/12 V, с обикновена уредба BRC.

Цената на JetSpark беше 130 лв. При икономията от 1.2 литра/100 километра устройството ще бъде "избито" след 11000 километра - за около 5 месеца градско каране.

Тая висока цена дойде защото на Браво 1.4 се слага "двоен" JetSpark с някакви високоволтови транзистори тъй като нямало "Външен комутатор"...

Доколкото змам за другите модели двигатели - карбураторните например, струвало около 80 лв....


Нед Мар 26, 2006 7:20 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg