 |
|
Дата и час: Нед Юли 13, 2025 2:51 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
аваннс процесори за пропан-бутан и метан
Автор |
Съобщение |
zgabrovski
|
Да затам иде реч, тоя разход 10-11 ме дразни адски много, а и при положение че съм и "врътнал кранчето" на последно преди да глъхне мотора. Другото което си мисля е да оправя ламбда газ контрола който си го има само дето му няма блока със стъпковите моторчета, но пък там идея нямам от къде да ги търся за тоя ламбда газ контрол BRC.
|
Пон Фев 13, 2006 10:47 pm |
|
 |
Joro
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm Мнения: 127 Местоположение: Бургас
|
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
|
Пон Фев 13, 2006 10:58 pm |
|
 |
zgabrovski
|
Градско на къси разстояния. Обаче мотора е 1.4, а другата ми кола с инжекциона харчи около 8-8.5. Та това не мога да го преживея, отделно на тая като стоя зад ауспуха миреше яко на газ от парата, което ме навежда и на мисълта че не изгаря много добре и за това съм се замислил за тоя аванспроцесор...
|
Пон Фев 13, 2006 11:07 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
zgabrovski написа: Да затам иде реч, тоя разход 10-11 ме дразни адски много, а и при положение че съм и "врътнал кранчето" на последно преди да глъхне мотора. Другото което си мисля е да оправя ламбда газ контрола който си го има само дето му няма блока със стъпковите моторчета, но пък там идея нямам от къде да ги търся за тоя ламбда газ контрол BRC.
Ами аз си мисля, че разхода ти е нормален. Тази вечер Типо-то ме учуди - 201 км градско с 19,7 литра газ. Да речем, че съм минал 5-6 километра на бензин докато загрее - значи че съм го докарал до 10/100 градско  Всичко обаче зависи от газта - защото при същите условия газта ми е свършвала на 175км. Та в този ред на мисли 1.4 с 12 клапана няма как да не гори 11/100 градско. Може би имаш друг проблем и е възможно аванспроцесора да не ти помогне. Що не пишеш на оня пич от Пловдив. Той мисля, че предлагаше едноседмична безплатна проба. Виж най-напред за какво иде реч, пък тогава слагай главата в торбата 
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Вто Фев 14, 2006 9:37 pm |
|
 |
zgabrovski
|
Колеги в Събота (18.03) се прежалих и монтирах JetSpart на Бравото. За сега видимия резултат е по тихата работа на мотора и леко подобрение при ускоряването.
В момента засичам разхода и ще пиша след като си изяде газта ( пробвам винаги от пълно до пълно изгаряне ).
|
Пон Мар 20, 2006 9:40 pm |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
би трябвало да имаш малко подобрение,ама е толкова малко че спрях да си правя проби с
пропан бутана,за метана трябва по голямо изпреварване и ефекта е по осезателен,обаждаха ми се колеги за пропан бутан ,ама им отказах .
май метана ще се наложи все повече,доста колеги реват от голям разход ,ако не ми се загубваше багажника минавам на метан веднага.
имам приятел с метанова уредба с кола 2.00 и му гори по 6 лв на сто и 4 лв на дълго.
на него си правих първите проби ,колата му върви сега добре и му се дигна пробега с около
20%,ма колата му е комби и има къде да си държи бутилките 
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Пон Мар 20, 2006 11:09 pm |
|
 |
zgabrovski
|
 Ефекта от JET SPARK
zgabrovski написа: Колеги в Събота (18.03) се прежалих и монтирах JetSpart на Бравото. За сега видимия резултат е по тихата работа на мотора и леко подобрение при ускоряването. В момента засичам разхода и ще пиша след като си изяде газта ( пробвам винаги от пълно до пълно изгаряне ).
Колеги днес с голямо задоволство констатирах че колата ми дава разход от 9.4/100 след монтажа на JetSpark. На предното зареждане разхода беше 10.6/100. Допълнително се наблюдава по тиха и "плътна" абота на двигателя.
Говорим за Браво 1.4/12 V, с обикновена уредба BRC.
Цената на JetSpark беше 130 лв. При икономията от 1.2 литра/100 километра устройството ще бъде "избито" след 11000 километра - за около 5 месеца градско каране.
Тая висока цена дойде защото на Браво 1.4 се слага "двоен" JetSpark с някакви високоволтови транзистори тъй като нямало "Външен комутатор"...
Доколкото змам за другите модели двигатели - карбураторните например, струвало около 80 лв....
|
Нед Мар 26, 2006 7:20 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |