 |
|
Дата и час: Пон Юни 16, 2025 2:38 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Nino
|
 Re: газ
EXECUTE написа: Nino написа: Проблема на разпръсквачите са лакообразните и смолисти налепи около иглата получени от употребата на некачествени горива.Именно тези добавки и газта за горене ги разтварят в известна степен. :roll: можеш ли да ми дадеш съвет как и скакво да се почистят тези налепи? и някой знае ли къде е топлинното число на подгряващите свещи и има ли проблем ако са със съвсем малко по-голям волтаж?
Най-добре тези налепи се чистят с покупката и монтажа на нови разпръсквчи.... :mrgreen:
С добавки, ако не са съвсем зле.
А относно топлинното число като константа не мога да ти кажа, но според мен не би трябвало да има проблем
От къде ще го вземеш този по-голям волтаж?! Съгласно закона на ОМ, " че силата на тока е право пропорционална на напрежението и обратно пропорц. на съпротивлението", кво става?Напрежението е константа.Цялата ти дилема се върти в точно две формулки!!!!
За мощността,а от там предполагам и топлинното число... или Р=СИЛАТА НА ТОКА Х НАПРЕЖЕНИЕТО и закона на ОМ.
Ще се консумира по-голям ток от акумулатора, но би трябвало той да издържи.
Успех! :mrgreen:
|
Сря Фев 15, 2006 12:11 am |
|
 |
EXECUTE
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 11:45 am Мнения: 32 Местоположение: Пловдив
|
 Re: газ
Nino написа: А относно топлинното число като константа не мога да ти кажа, но според мен не би трябвало да има проблем От къде ще го вземеш този по-голям волтаж?! Съгласно закона на ОМ, " че силата на тока е право пропорционална на напрежението и обратно пропорц. на съпротивлението", кво става?Напрежението е константа.Цялата ти дилема се върти в точно две формулки!!!! За мощността,а от там предполагам и топлинното число... или Р=СИЛАТА НА ТОКА Х НАПРЕЖЕНИЕТО и закона на ОМ. Ще се консумира по-голям ток от акумулатора, но би трябвало той да издържи. Успех! :mrgreen:
неее не съм се изразил ясно, на старите свещи пише 11 волта, а на новите 11.5 волта, а има некакви цифри и на новите са с 1/100 по-малки?!
тия разпръсквачи дюзите ли са? и колко струват и от къде? мога ли сам да си ги сменя или трябват специални умения?
|
Сря Фев 15, 2006 10:28 am |
|
 |
Nino
|
Разпръсквача е елемент от цялата система на дюзата.Това е "иглата" която се движи с много висока честота и впръсква горивото в камерата.Качествените струват около 40-50 лв/брой.. примерно на фирмата "БЕРУ".Другите "БОШ","ЛУКАС" могат да се намерят и за 20-25-30лв.Не знам дали ще можеш да се справиш сам със смяната им, защото дюзата трябва са се регулира на стенд,т.е. на какво налягане да отваря в зависимост налягането което дава помпата.Мисля, че цялата процедура е сложна и трябва да се направи в специализиран сервиз за горивни дизелови системи.В София ги има, в Пловдив предполагам също.
|
Сря Фев 15, 2006 1:09 pm |
|
 |
pow
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Мар 31, 2005 12:02 pm Мнения: 198 Местоположение: София
|
 а какво
а какво става ако ремъка превърти и имам съмнение за изкривени клапани?! тоест могат ли само да се изкривят или направо се чупят?
|
Пет Фев 17, 2006 12:34 pm |
|
 |
ops
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Фев 05, 2006 10:58 am Мнения: 16 Местоположение: София 09 Лозенец
|
 знае
какво става ако на нафтата се долее малко бензин?
|
Сря Фев 22, 2006 10:35 am |
|
 |
jamie
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Юли 27, 2005 3:44 pm Мнения: 194 Местоположение: София
|
1. Дизелите си работят с детонационно горене (принцип на работата на дизеловия двигател - самозапалването).
2. Нафтата (както и бензина) не се смесват с водата. Тук именно работи спирта - той "разтваря" добре водата.
3. Не забравяйте че нафтата има смазочни свойства (не е смазка сама по себе си обаче). Принципно ако се прекали с бензина/спирта рискувате да унищожите нагнетателна помпа - да задерат буталца (или както е устроена конкретната помпа при конкретния мотор) следствие от липса на "смазка". Имало е двигатели с отделно смазване на помпените елементи - те са произведени като многогоривни и могат да работят дори и само на бензин...
4. Ако аз карах дизел - просто бих използвал противозамръзваща добавка на сериозна фирма - знам ли обаче, не мога да препоръчам (понеже и не карам дизел). Кастрол ?
|
Съб Мар 11, 2006 1:12 am |
|
 |
Nino
|
jamie написа: 1. Дизелите си работят с детонационно горене (принцип на работата на дизеловия двигател - самозапалването). 2. Нафтата (както и бензина) не се смесват с водата. Тук именно работи спирта - той "разтваря" добре водата. 3. Не забравяйте че нафтата има смазочни свойства (не е смазка сама по себе си обаче). Принципно ако се прекали с бензина/спирта рискувате да унищожите нагнетателна помпа - да задерат буталца (или както е устроена конкретната помпа при конкретния мотор) следствие от липса на "смазка". Имало е двигатели с отделно смазване на помпените елементи - те са произведени като многогоривни и могат да работят дори и само на бензин... 4. Ако аз карах дизел - просто бих използвал противозамръзваща добавка на сериозна фирма - знам ли обаче, не мога да препоръчам (понеже и не карам дизел). Кастрол ?
До тук добре си го написал.Ама кажи какво става Джейми като се смеси водата със спирта.Става повече спирт, нали така.Та въпроса ни е този по-голям обем спирт как се отразява на горенето на дизеловия двигател.Аз мисля,че определено става по-лошо.А за водата си има утайници на филтрите и при редовното и източване няма проблем.А също и карането зимата с пълен резервоар спомага за по-малкото образуване на конденз (вода) в горивната система.
|
Съб Мар 11, 2006 12:16 pm |
|
 |
jamie
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Юли 27, 2005 3:44 pm Мнения: 194 Местоположение: София
|
Nino написа: До тук добре си го написал.Ама кажи какво става Джейми като се смеси водата със спирта.Става повече спирт, нали така.Та въпроса ни е този по-голям обем спирт как се отразява на горенето на дизеловия двигател.Аз мисля,че определено става по-лошо.А за водата си има утайници на филтрите и при редовното и източване няма проблем.А също и карането зимата с пълен резервоар спомага за по-малкото образуване на конденз (вода) в горивната система.
Да, става повечко спирт с по-нискък градус. Става въпрос за 2 различни подхода - или "кръпка" на проблема - със спирта, или цялостно решение - промивки, източвания и прочие. Може и да се комбинират де.
ПП: Може да се използва факта че бензин/нафта не се смесват с водата. Водата като по-тежка остава отдолу в резервоара - за мен едно от лесните и добри решения е веднъж годишно да се източва водата от резервоара през пробката му - в началото тече вода и тиня, после идва нафта/бензин (познава се лесно понеже започва да мирише на бензин) - и затягаме пробката.
|
Нед Мар 12, 2006 7:08 pm |
|
 |
Nino
|
jamie написа: Nino написа: До тук добре си го написал.Ама кажи какво става Джейми като се смеси водата със спирта.Става повече спирт, нали така.Та въпроса ни е този по-голям обем спирт как се отразява на горенето на дизеловия двигател.Аз мисля,че определено става по-лошо.А за водата си има утайници на филтрите и при редовното и източване няма проблем.А също и карането зимата с пълен резервоар спомага за по-малкото образуване на конденз (вода) в горивната система. Да, става повечко спирт с по-нискък градус. Става въпрос за 2 различни подхода - или "кръпка" на проблема - със спирта, или цялостно решение - промивки, източвания и прочие. Може и да се комбинират де. ПП: Може да се използва факта че бензин/нафта не се смесват с водата. Водата като по-тежка остава отдолу в резервоара - за мен едно от лесните и добри решения е веднъж годишно да се източва водата от резервоара през пробката му - в началото тече вода и тиня, после идва нафта/бензин (познава се лесно понеже започва да мирише на бензин) - и затягаме пробката.
Уф, така е Джейми, ама май-на тез наще италианските бангии нямат пробка за източване и според мен мярката против това явление е почти винаги каране с резервоар на "ФУЛ" и използването на добавки.Лично аз си накупих днес за 30лв TDA CASTROL и тез българските "Хелиос".Лично аз съм горещо ЗА карането винаги с пълен резервоар.Все па-това си е твое гориво и няма кой да ти го излапа. :mrgreen:
Ами това е.. лека и приятна вечер! :mrgreen:
|
Нед Мар 12, 2006 7:22 pm |
|
 |
pow
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Мар 31, 2005 12:02 pm Мнения: 198 Местоположение: София
|
 aaaaa
ааааа тая добавка Хелиос е абсолютен боклук, поне според мен........никва разлика не се усеща, а като сложа има една за около 4 кинта преди се водеше цетаноподобрител, но сегя я поразредиха за 50 литра е, направо ще откачи машината, чувства се яко, а тоя хелиос...абе българска работа -мижай да те лъжем....само мое мнение е, пшонбе засега ;)
|
Вто Мар 14, 2006 11:08 am |
|
 |
Nino
|
 Re: aaaaa
pow написа: ааааа тая добавка Хелиос е абсолютен боклук, поне според мен........никва разлика не се усеща, а като сложа има една за около 4 кинта преди се водеше цетаноподобрител, но сегя я поразредиха за 50 литра е, направо ще откачи машината, чувства се яко, а тоя хелиос...абе българска работа -мижай да те лъжем....само мое мнение е, пшонбе засега ;)
Каква добавка слагаш и от къде я купуваш? А относно "Хелиос"-а поне не ми замръзна нафтата при големите януарски студове... и мисля,че определено се дължи на нея.
Но ще ми е много интересно да експериментирам и с тази за която говориш.Също усещам,че понякога колата много върви, а друг път е като куц кон.Винаги зареждам от една и съща бензиностанция - ОМВ Красно село алпин дизел.
|
Вто Мар 14, 2006 11:47 am |
|
 |
niko_ymn
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 2:33 pm Мнения: 574 Местоположение: Русе
|
сипете антифриз ! шегувам се - да не земе някой да сложи
_________________
-(Pa3xoD)
|
Чет Мар 23, 2006 5:28 am |
|
 |
pow
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Мар 31, 2005 12:02 pm Мнения: 198 Местоположение: София
|
 Re: aaaaa
Nino написа: pow написа: ааааа тая добавка Хелиос е абсолютен боклук, поне според мен........никва разлика не се усеща, а като сложа има една за около 4 кинта преди се водеше цетаноподобрител, но сегя я поразредиха за 50 литра е, направо ще откачи машината, чувства се яко, а тоя хелиос...абе българска работа -мижай да те лъжем....само мое мнение е, пшонбе засега ;) Каква добавка слагаш и от къде я купуваш? А относно "Хелиос"-а поне не ми замръзна нафтата при големите януарски студове... и мисля,че определено се дължи на нея. Но ще ми е много интересно да експериментирам и с тази за която говориш.Също усещам,че понякога колата много върви, а друг път е като куц кон.Винаги зареждам от една и съща бензиностанция - ОМВ Красно село алпин дизел.
Мдааа антифриза е добре, но не бих карал бензинов трошляк дори да ми го дадат без пари...абе и пари да ми дадат пак не бих карал, но виж ако бензина е без пари ще се замисля за малко.....хааааааахххааааа
нино, бате, слагам един кашон присадки, като почнеш от кастрол, има некво бело шише в Шел за почти 10 кинта против замръзване, лики моли, редекс и тая 'дето ти разправям пак от шел , но като гледам май е на стп, а щел-ци я разреждат.....лоша ни е нафтата, а относно хелиоса- слагам го на 10-15 литра гориво и....нищо поне разхода ми да беше намалил..........не го ща тоя хелос, но това е само мое мнение. като не е хубава нафтата -нищо не стааа и трва е, ако ще и киросин да и набухаш. аре със здраве ;)
|
Чет Мар 23, 2006 10:43 am |
|
 |
kiro_of_the_day
|
 Re: aaaaa
pow написа: ...но не бих карал бензинов трошляк дори да ми го дадат без пари...абе и пари да ми дадат пак не бих карал... ....нино, бате, слагам един кашон присадки...
И пет кашона присадки да слагате докато не минете на бензин - няма да се оправите!
п.с. Шегувам се...  Всеки да кара на каквото си иска. Аз искам на комически лъчи, ама няма. 
|
Чет Мар 23, 2006 10:50 am |
|
 |
Nino
|
 Re: aaaaa
pow написа: Мдааа антифриза е добре, но не бих карал бензинов трошляк дори да ми го дадат без пари...абе и пари да ми дадат пак не бих карал, но виж ако бензина е без пари ще се замисля за малко.....хааааааахххааааа нино, бате, слагам един кашон присадки, като почнеш от кастрол, има некво бело шише в Шел за почти 10 кинта против замръзване, лики моли, редекс и тая 'дето ти разправям пак от шел , но като гледам май е на стп, а щел-ци я разреждат.....лоша ни е нафтата, а относно хелиоса- слагам го на 10-15 литра гориво и....нищо поне разхода ми да беше намалил..........не го ща тоя хелос, но това е само мое мнение. като не е хубава нафтата -нищо не стааа и трва е, ако ще и киросин да и набухаш. аре със здраве ;)
Да така е, и скоро разбрах къде бил ключа от палатката!!!!!!
Просто БЛЯДУХИТЕ от ЛУКОЙЛ взели да правят нафта съгл.европейските изисквания!!!! :roll:
Прочети това: viewtopic.php?t=4956
|
Чет Мар 23, 2006 10:51 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |