Дата и час: Съб Юни 21, 2025 1:43 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Диод на алтернатор на Темпра 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Диод на алтернатор на Темпра
Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчно


Сря Мар 01, 2006 8:09 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 1:23 pm
Мнения: 1120
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST Re: Диод на алтернатор на Темпра
Fiat 127 написа:
Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчно

Диодите не са консуматив-на практика живота им е вечен...освен,ако не им се случи нещо извънредно...
В алтернаторите са обикновено 6 бр.силови-двупътен трифазен изправител -силовата верига,и 3 бр.-еднопътен трифазен изправител- контролната верига-за лампата и регулатора...

_________________
Изображение


Сря Мар 01, 2006 9:13 pm
Профил
UNREAD_POST Re: Диод на алтернатор на Темпра
vesko.t написа:
Fiat 127 написа:
Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчно

Диодите не са консуматив-на практика живота им е вечен...освен,ако не им се случи нещо извънредно...
В алтернаторите са обикновено 6 бр.силови-двупътен трифазен изправител -силовата верига,и 3 бр.-еднопътен трифазен изправител- контролната верига-за лампата и регулатора...

Типът от сервиза каза че са избивали някаде. Дано не ме изръси много. Колко горе долу могат да струват тези работи


Сря Мар 01, 2006 9:35 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
По принцип въпросния диод струва лев - два най-много. Аз имам същия проблем от година. Отначало като запалех лампата на акумулатора изгасваше със закъснение. След това светеше около 20-тина секунди и тогава изгасваше. В крайна сметка се стигна до варианта при който след запалване само намалява силата на светене на лампата. И така вече година време. Мисля, че са те пързулнали леко като са ти казали, че не дозарежда - дрън, дрън :evil: Когато ходих в сервиза да питам за смяна на въпросния диод ми казаха следното: диода струва 2лв. да речем; за да се смени трябва да се цепи алтернатора, при което заминавали и двата лагера още 20лв. и труда и цялата работа отивала към 40лв. за един диод от 2лв ..... :36_2_49:
Затова съм решил като правя смяна на четките тогава да направя един цялостен ремонт.
Все пак пиши колко пари са ти взели, защото може при тебе ремонта да не толкова сложен.

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Сря Мар 01, 2006 10:50 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
brat_John написа:
По принцип въпросния диод струва лев - два най-много. Аз имам същия проблем от година. Отначало като запалех лампата на акумулатора изгасваше със закъснение. След това светеше около 20-тина секунди и тогава изгасваше. В крайна сметка се стигна до варианта при който след запалване само намалява силата на светене на лампата. И така вече година време. Мисля, че са те пързулнали леко като са ти казали, че не дозарежда - дрън, дрън :evil: Когато ходих в сервиза да питам за смяна на въпросния диод ми казаха следното: диода струва 2лв. да речем; за да се смени трябва да се цепи алтернатора, при което заминавали и двата лагера още 20лв. и труда и цялата работа отивала към 40лв. за един диод от 2лв ..... :36_2_49:
Затова съм решил като правя смяна на четките тогава да направя един цялостен ремонт.
Все пак пиши колко пари са ти взели, защото може при тебе ремонта да не толкова сложен.

Казаха 16 лв реле регулатор и 30 лв работа. Това преди да намерът че диодът е прецакан


Чет Мар 02, 2006 12:23 am
UNREAD_POST 
Сега се обадих в сервиза /Ади 95 се казва/. Значи сменили са ми реле регулатора, някаква стартерна намотка и работата 98лв всичко. Мисля си че леко са ми отрязаха главата до кръста. Колеги как мислите вие възможно ли е да е толкова скъпо? Сега монтирали всичко и щели да ми се обадят да ми кажат наред ли е всичко. И да не е наред си я взимам от там и нема да стъпя повече. Нито са ми званяли да ми кажат колко ще струва нито да ме питат дали да я сменят.


Чет Мар 02, 2006 2:34 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
Мнения: 733
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд.
Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста :shock: Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми :wink:

_________________
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC


Чет Мар 02, 2006 7:49 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
brat_John написа:
А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд.
Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста :shock: Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми :wink:

Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.


Чет Мар 02, 2006 8:45 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
Fiat 127 написа:
brat_John написа:
А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд.
Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста :shock: Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми :wink:

Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.


Колега, за да не те люшкат наляво и надясно докато ти вземат колкото са решили, подхождаш принципно: Казват ти , повреден ти е алтернатора!
Питаш, колко ще ми струва ремонта?
Казват ти 100лв.
Веднага им отговаряш, втора употреба алтернатор го дават за 60лв. / при италианеца, например / , тогава какво ще му ремонтираш?
Слагаш втора употреба и си вземаш повредения за резервни части! И имаш диоди, колкото искаш, че можеш да предложиш и останалите части ! По-добрия вариант ли е ???
Остава, само когато парите са ограничени.... - да мислим!

_________________
FIAT-SPORT


Чет Мар 02, 2006 9:13 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
hit-ko написа:
Fiat 127 написа:
brat_John написа:
А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд.
Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста :shock: Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми :wink:

Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.


Колега, за да не те люшкат наляво и надясно докато ти вземат колкото са решили, подхождаш принципно: Казват ти , повреден ти е алтернатора!
Питаш, колко ще ми струва ремонта?
Казват ти 100лв.
Веднага им отговаряш, втора употреба алтернатор го дават за 60лв. / при италианеца, например / , тогава какво ще му ремонтираш?
Слагаш втора употреба и си вземаш повредения за резервни части! И имаш диоди, колкото искаш, че можеш да предложиш и останалите части ! По-добрия вариант ли е ???
Остава, само когато парите са ограничени.... - да мислим!

Прав си. Ама и аз съм ди виновен. Друг пат ще им седя на главата и се ги питам непрекъснато кво има да се прави, а не да я оставя и да чакам да ми се обадят. А между другото възможно ли е сега слид ремонта да са ми по силни фаровете? Вчера вечерта ми направи впечатление, че фаровете ми светят по силно. Преди нищо не виждах, а крушките са ми уж някакви ксенонови


Съб Мар 04, 2006 10:07 am
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Съб Ное 20, 2004 11:16 am
Мнения: 388
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех :)

_________________
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC


Съб Мар 04, 2006 11:50 am
Профил
UNREAD_POST 
lu40 написа:
Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех :)

Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавера


Съб Мар 04, 2006 12:33 pm
UNREAD_POST 
Fiat 127 написа:
...Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавера...


Ще ти скапе акумулатора :(


Съб Мар 04, 2006 12:36 pm
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm
Мнения: 1403
Местоположение: пловдив
UNREAD_POST 
Fiat 127 написа:
lu40 написа:
Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех :)

Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавера


мисля че ги сглобяват в БГ аз съм ползвал комутатори на тази фирма нямал съм ядове

_________________
TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
Изображение


Съб Мар 04, 2006 1:05 pm
Профил
UNREAD_POST 
stef написа:
Fiat 127 написа:
lu40 написа:
Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех :)

Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавера


мисля че ги сглобяват в БГ аз съм ползвал комутатори на тази фирма нямал съм ядове

Да се надявам и аз да нямам ядове. Ще се опитам да намеря мултицет да замеря да видя как зарежда ама тия от сервиза казаха че нема проблеми техната кожа.


Съб Мар 04, 2006 1:49 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg