 |
 |
 |
|
Дата и час: Съб Юни 21, 2025 6:47 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
dani
Кара балканче
Регистриран на: Съб Дек 18, 2004 1:26 pm Мнения: 42 Местоположение: Стара Загора
|
Не знам дали се е получило отведнъж защото откакто съм я купил е така. Днес мерих темп. датчик и мисля че е добре.На студен двигател показва около 4-5 килоома, а като загря стана 300 ома. Сега съм се насочил към потенциометъра на дроселовата клапа. Някой знае ли колко струва. И още един въпрос. Ако ламбда сондата е станала "мързелива" нямаше ли да се хване при тестването.
|
Съб Фев 04, 2006 10:42 pm |
|
 |
viperecords
|
 .
При моята мисля че постепенно все по зле става
|
Сря Фев 08, 2006 12:17 am |
|
 |
ici
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 11:19 pm Мнения: 97 Местоположение: Русе
|
 Re: .
viperecords написа: При моята мисля че постепенно все по зле става
И ние имахме подобен проблем със забиване и гърмене,оказа се датчика за отчитане на оборотите на коляновия вал. Ако имаш датчик в делкото ,също може да е причина. От стареене прекъсват.
_________________ Моето Типо 2.0 16v 160А8.046 с малко тунинг
|
Съб Фев 11, 2006 8:36 pm |
|
 |
dani
Кара балканче
Регистриран на: Съб Дек 18, 2004 1:26 pm Мнения: 42 Местоположение: Стара Загора
|
Знае ли някой как да тествам датчика за оборотите.
|
Вто Фев 14, 2006 9:39 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|