Дата и час: Пет Юни 20, 2025 8:42 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
За дизелът и настоящия студ!? 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
И аз вчера имах проблем с колата - не запали. Успях само два пъти да завъртя стартера но беше видно че е заминал акумулатора и на третия път дори не завъртя. Снощи го внесох у дома и го премерих - напрежението беше нормално 12,3 В но явно от студа при стартиране не може да осигури необходимия ток. Това се потвърди от факта че като го включих на заряд с около 2А (толкова ми дава захранващия блок който ползвах) само след 2-3 часа стигна 14,4В - напрежението при което се счита за зареден.

Тази сутрин още на първия опит след 6-7 сек въртене запалих.

Колата съм я заредил с алпин дизел от OMV без нищо друго.
И двата дена температурата която ми изписваше на таблото бе -14 градуса.


Сря Яну 25, 2006 1:30 pm
UNREAD_POST 
ilkor написа:
И аз вчера имах проблем с колата - не запали. Успях само два пъти да завъртя стартера но беше видно че е заминал акумулатора и на третия път дори не завъртя. Снощи го внесох у дома и го премерих - напрежението беше нормално 12,3 В но явно от студа при стартиране не може да осигури необходимия ток. Това се потвърди от факта че като го включих на заряд с около 2А (толкова ми дава захранващия блок който ползвах) само след 2-3 часа стигна 14,4В - напрежението при което се счита за зареден.

Тази сутрин още на първия опит след 6-7 сек въртене запалих.

Колата съм я заредил с алпин дизел от OMV без нищо друго.
И двата дена температурата която ми изписваше на таблото бе -14 градуса.


Не само ние имаме проблеми! :mrgreen: Прочети:http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?t=4704

Каква стана тая мойта?! "Я не сакам на мене да ми е добре, сакам на Вуте да му е зле" Yellow_Flash_Colorz_PDT_07


Сря Яну 25, 2006 5:02 pm
UNREAD_POST 
На паркинга ми има един голф дизел - вече втори ден го мъчат - неще... :)

На жена ми полото обаче пална от пъррвото завъртане, но то е бензин ...

Мен проблема ми беше в акумулатора - ако беше в ред ...


Сря Яну 25, 2006 5:13 pm
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Всичко е възможно, аз само се оплаках, че при топъл двигател, в движение, и нулев проблем при запалване лапичката на инжекторната система светна! Това, че след толкова опити да запаля акумулатора е паднал е ясно, както е ясно, че след 2-3 опита да запаля трябваше да се откажа с опитите.. но бях прекално изнервен за да се спра :wink:

_________________
FIAT Marea


Сря Яну 25, 2006 8:13 pm
Профил
UNREAD_POST 
perlsite написа:
Всичко е възможно, аз само се оплаках, че при топъл двигател, в движение, и нулев проблем при запалване лапичката на инжекторната система светна! Това, че след толкова опити да запаля акумулатора е паднал е ясно, както е ясно, че след 2-3 опита да запаля трябваше да се откажа с опитите.. но бях прекално изнервен за да се спра :wink:

Не се притеснявай аз съм абсолиутно същата работа ама до най-малък детайл.Одеве си заредих акумолатора със зарядно въртя запали чакмак викам айде най-накрая ще искарам звяра поработи малко и пак огасна и повече незапали гледам помпичката за ръчно подкачване на горивото пак се смачкала ама започва да разпуска тоя студ сигурен сам по-точно се надявам утре да запаля че 4 дена ве4е сам със замразнала нафта


Сря Яну 25, 2006 10:17 pm
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 11:45 am
Мнения: 32
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST oooooooooooooooooфффффффффффффф
от къде да я подхвана.............четох Ви всичките мнения, но защо не го сторих няколко дни по-ранко?!!!!!!! акъл малко- ток много.....така ми се попрецака дизелчето, но добре, че малко......набичих в резервоара алпин дизел за 50 камъка от ОМВ и порядъчно количество кастрол тда +неква добавка от метро за вода в горивната система и ...........немаога да запаля.....след порядъчно време на тормоз -акумулатора падна само, че аз имам чистак- бърсак 100 Аh със стартов ток 800 А -размазззззз и направо му е..х майката -превъртя ремъка, но запали ама все едно, че трака варел по надолнище- викам като загреее ще се оправи....амииииии и тогава разбрах, че е отишла центровката- викам си дано е само т'ва.... отварм багажника и.......резервата с нафтък освен, че си сменил цвета станял бял като сняг ми и на дъното неква утайка мазна- сигур вода- е...и алпина, е...и дизела, е..м ти ОМВ-то е..м ти добавките.........взех 10 литра от шел, че ми е близо....бам във ваната с гореща вода и една цяла добавка на кастрол, та нафтъка стана като "меча кръв" блъскам в резервоара и газ да доливам със спирт, а преди това около 2 часа да оправя центровката на студа пред блока -е...и зимата ,а??!
е..м ти държавата, е..м ти оправията, е..м ,ама и ония яко ни ни е..т, а ние само на думи----ей тва е в тая шибания- няма оправия
Абсолютно ти съчувсвам за гнусотията, която ти се е случила, разбираемо даваш сила на емоциите си, коригирах необходимите думи с многоточие.


Сря Яну 25, 2006 10:24 pm
Профил
UNREAD_POST 
Ужас... Явно нафтовата помпа ти е замръзнала сериозно и ремъка не е могъл да я развърти. А между не е добре с този акумулатор да караш колата. По книжка дават (на моя двигател) 60А акумулатор. Няма да смогва да го зарежда алтернатора ти това чудовище дет си сложил.


Чет Яну 26, 2006 12:02 am
UNREAD_POST Re: oooooooooooooooooфффффффффффффф
EXECUTE написа:
.....

Гадна работа! Все едно слушам съседа ми! Той даже отишъл да ги бие в ОМВ!!


Чет Яну 26, 2006 11:50 am
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 11:45 am
Мнения: 32
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST хайде няма нужда ;)
...за други думи съм съгласен ако съм се "престарал" :D

Vladim -най-вероятно си прав, повечко време ще му отнеме да го зареди, но нема начин тая заран същия номер -въртя точно 12 секунди и умря, а е бош силвър на 2 месеца!!!! обаче тоя калциевия кютук направо го побърква, имам чувството, че на стартер ще ида до офиса - дзвер ти казвам -гледам оЧото зелено го държи - 'начи го зарежда. докат' не се стопли нема да го махам;)


Колега, въпросната дума съвсем не е "модифициран сленг". Разбирам, че искаш да покажеш граматичните си умения, но те уверявам, че тук не е мястото за тях. Моля, вложи максимално усилие да не обиждаш останалите членове на форума и да не използваш нецензурни думи и деривати от тях.
Форумът служи за споделяне на проблеми и взаимопомощ, а не лични нападки и опити за провокация.
Zaphod


Чет Яну 26, 2006 12:08 pm
Профил
UNREAD_POST 
P.S. Този огромен акумулатор все още има ток в него и затуй нямаш проблеми за зареждането. Колата и цялата ти електрическа система е направена за 60 амперов акумулатор. Аз лично не бих експериментирал с +/- 5 амперов акумулатор за постоянно каране. Имаше някъде подобна тема много разисквана.

Модериран пост
Zaphod


Чет Яну 26, 2006 2:17 pm
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Хм. По каталог за Мареа 1.9 JTD акумулатора е 70 Аh (цена около 200лв за Delphi). На няколко места търсих и бяха свършили...
А как само е захванат този акумулатор... вадене няма... трябваше да си търся нов комплект гедоре със мноооого дълго рамо.. утре ще пробвам да го сваля. Да се "похваля".. и зарядни за акумулатор никъде не намерих :evil:
Масово се разпродават акумулатори...

Edit: Сега погледнах в Аутодатата и според нея акумулатора за Marea 1.9 JTD трябва да бъде:

12V, 90RC, 60 Ah
Максималния стартовов ток: 162А-198А
Алтернатора съответно: 85-100А, 14V, 3000 rpm.

Сега интересно е да се види разликата с по-мощният вариант при Marea 2.4 JTD:

12V, 110RC, 65 Ah
Максималния стартовов ток: 176А-215А
Алтернатора съответно: 100-120А, 14V, 3000 rpm.

Сега като погледна разликите присъединявам се и аз, че акумулатора не трябва да бъде в никакъв случай повече от 5 Ah в повече от стандартното...
Утре ще търся пак :wink:

_________________
FIAT Marea


Чет Яну 26, 2006 8:59 pm
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 11:45 am
Мнения: 32
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
perlsite написа:
Хм. По каталог за Мареа 1.9 JTD акумулатора е 70 Аh (цена около 200лв за Delphi). На няколко места търсих и бяха свършили...
А как само е захванат този акумулатор... вадене няма... трябваше да си търся нов комплект гедоре със мноооого дълго рамо.. утре ще пробвам да го сваля. Да се "похваля".. и зарядни за акумулатор никъде не намерих :evil:
Масово се разпродават акумулатори...

Edit: Сега погледнах в Аутодатата и според нея акумулатора за Marea 1.9 JTD трябва да бъде:

12V, 90RC, 60 Ah
Максималния стартовов ток: 162А-198А
Алтернатора съответно: 85-100А, 14V, 3000 rpm.

Сега интересно е да се види разликата с по-мощният вариант при Marea 2.4 JTD:

12V, 110RC, 65 Ah
Максималния стартовов ток: 176А-215А
Алтернатора съответно: 100-120А, 14V, 3000 rpm.

Сега като погледна разликите присъединявам се и аз, че акумулатора не трябва да бъде в никакъв случай повече от 5 Ah в повече от стандартното...
Утре ще търся пак :wink:


да разбирам опасенията ви, но не много.....освен, че ще иска повече време за зареждане друго какво?! нема да се стопят кабелите до стартера я! .....тока той е само стартов......нали пак е 12-14 волта? обяснете ми моля за "проблемите" и ако може линк към некоя подобна тема?!
поздрави ;)

Модериран пост
Zaphod


Пет Яну 27, 2006 5:20 pm
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 11:45 am
Мнения: 32
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
Vladim написа:

P.S. Този огромен акумулатор все още има ток в него и затуй нямаш проблеми за зареждането. Колата и цялата ти електрическа система е направена за 60 амперов акумулатор. Аз лично не бих експериментирал с +/- 5 амперов акумулатор за постоянно каране. Имаше някъде подобна тема много разисквана.



....ти казвам де ;)
да ама нали 60 ампера е дефакто времето за което ще се разреди акумулатора, сиреч освен тва, че може би нема да може да се зарежда напълно за друго не се сещам, пък и засега окото е зелено..........иначе разликата е в стартовия ток 480А --> 800А
демек малко повечко пауър -нема зима ти казвам пали от раз при -19, залепил съм термометър на акумулатора ;)


Модериран пост
Zaphod


Пет Яну 27, 2006 5:25 pm
Профил
UNREAD_POST 
EXECUTE говоря ти за постоянно каране, а не седмица-две. Много ясно, че силният тока на акумулатора не пречи на колата, напротив! Проблема е, че колата ти ще пречи на акумулатора и няма да му създава комфотни условия за добър живот. Хубаво е да се съобразяваш с това, какво препоръчва прозиводителя на колата ти, ако искаш да я имаш дълго и безпроблемно. Мисля, че бях ясен, не ми се разтягат повече локуми.


Последна промяна Vladim на Пет Яну 27, 2006 5:33 pm, променена общо 1 път



Пет Яну 27, 2006 5:32 pm
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 11:45 am
Мнения: 32
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST намерих
viewtopic.php?t=2937&highlight=%E0%EA%F3%EC%F3%EB%E0%F2%EE%F0

ето това открих в търсачката?! карам с тоя докато се стопли :twisted:

Модериран пост
Zaphod


Пет Яну 27, 2006 5:32 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg