Дата и час: Съб Юни 21, 2025 8:27 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
За дизелът и настоящия студ!? 
Автор Съобщение
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Айде сега ново 20... имах работа на вън до преди малко... и хоп.. на връщане лампичката на инжектора светна..
Сега се чудя дали студът е причината.. и дали ще се оправи като се затопли или съм за сервиз :cry:
Иначе преди няколко месеца сменях подгряващи свещи.. оригинални... като за 4ри броя..около 110лв :cry: и направо не ми се мисли ако е от тях... Някой да има идеи от студът какво може да се е прецакало по инжекторната система?

_________________
FIAT Marea


Вто Яну 24, 2006 1:34 am
Профил
UNREAD_POST 
perlsite написа:
Айде сега ново 20... имах работа на вън до преди малко... и хоп.. на връщане лампичката на инжектора светна..
Сега се чудя дали студът е причината.. и дали ще се оправи като се затопли или съм за сервиз :cry:
Иначе преди няколко месеца сменях подгряващи свещи.. оригинални... като за 4ри броя..около 110лв :cry: и направо не ми се мисли ако е от тях... Някой да има идеи от студът какво може да се е прецакало по инжекторната система?


Студът е причината.Не вярвам да има нещо сериозно, но много вероятно е за се е запушил нафтовия филтър или поне да е тръгнал да се запушва.Неустойчивата работа и прекъсване се дължи на недостиг на гориво.Снощи допълних пак на OMV с "алпийски дизел" даже не сложих добавка този път, нямах.Паленето сутринта в големия студ беше както обикновено.Само ми направи впечатление, че доста дълго време, около 30 сек реотанчето на таблото не изгасна.Обичайно подгрява около 10 сек.
Разбирам,че си с "common rail", мотор и съвета ми е и да не си и помисляш за друго гориво освен по-скъпите дизели, като "алпин дизел" или шел "v power".Те освен по-ниската температура на замръзване имат и доста по-малко съдържание на сяра.А тя е най-големият
враг на модерните дизелови инжекционни системи.Сяра+конденз->сярна киселина.
Също пълни резервоара винаги догоре.От температурните разлики, вероятността за образуване на конденз и от там вода е по-малка когато резервоара е пълен.Иначе "обратната нафта" се връща топла в резервоара и когато е празен се образува конденз и от там неприятности.


Вто Яну 24, 2006 12:12 pm
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Да, онзи ден (още при -6, -7) напълних резервоара почти до горе с Аlpine дизел, но е вярно, че точно преди да заредя до горе вече беше светнала червената лампичка, като последният път заредих отново на ОМВ, но Евро дизел.
Обикновенно зареждам само Спринт, а сега Алпин дизел... точно защото съм с комън рейл двигател... използвам и почти непрекъснато почистващи добавки, за да няма налепи и бози по инжекторите и т.н..
Сега със сигурност резервоара е над 3/4 пълен.
Заредих на ОМВ-то в Мусагеница... след това попрочетох мнения в другите форуми и от там са масово недоволни.. от тази бензиностанция - очевидно сипват лайна (?!)
Днес дори не съм посмял да запаля колата още... за да не се сдуха нещо...

_________________
FIAT Marea


Вто Яну 24, 2006 5:03 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Дек 14, 2004 6:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
И Браво-то замръзна с Евродизел от същото ОМВ :?


Вто Яну 24, 2006 6:27 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Нова актуализация.... колата не ще да запали вече!! :x
В началото.. аха да тръгне.. но сама се "отакза" и трябваше да върна ключа.. след 10-на сек. мъчене.. Така след няколко (6-7) опита колата едва едва, все едно на забавен каданс се опитва да запали.. но веднага се разбира, че няма да има никакъв шанс да запали! След тези опити така се държи все едно акумулатора и е паднал и вече имам чувството, че не стига ток, но съм почти 100% сигурен, че проблема не е в акумулатора...все пак от 6-7 опита не може да се скапе, при условие, че съм на мнение, че е в доста добро състояние!
Ако е от запушен дизелов филтер е съвсем логично в началото, с наличните остатъци от гориво да се опитва да запали, но следващите опити, при липса на гориво, да са неуспешни.
Лошото е, че в скоро време (може и месеци) да не се затопли времето и температурите да не се покачат поне до +3,+4 градуа, че да се надявам колата да запали и на собсвен ход да я закарам до сервиз за да я видят. Някакви идеи по това какво мога да направя, че не ми се стои толкова време без кола, а и не е нормално при само -12,-15 да не може да запали :| ?

_________________
FIAT Marea


Вто Яну 24, 2006 8:09 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
perlsite написа:
Нова актуализация.... колата не ще да запали вече!! :x
В началото.. аха да тръгне.. но сама се "отакза" и трябваше да върна ключа.. след 10-на сек. мъчене.. Така след няколко (6-7) опита колата едва едва, все едно на забавен каданс се опитва да запали.. но веднага се разбира, че няма да има никакъв шанс да запали! След тези опити така се държи все едно акумулатора и е паднал и вече имам чувството, че не стига ток, но съм почти 100% сигурен, че проблема не е в акумулатора...все пак от 6-7 опита не може да се скапе, при условие, че съм на мнение, че е в доста добро състояние!
Ако е от запушен дизелов филтер е съвсем логично в началото, с наличните остатъци от гориво да се опитва да запали, но следващите опити, при липса на гориво, да са неуспешни.
Лошото е, че в скоро време (може и месеци) да не се затопли времето и температурите да не се покачат поне до +3,+4 градуа, че да се надявам колата да запали и на собсвен ход да я закарам до сервиз за да я видят. Някакви идеи по това какво мога да направя, че не ми се стои толкова време без кола, а и не е нормално при само -12,-15 да не може да запали :| ?


Edit: Подивявам колеги.. само не мълчете така :roll: , че си ви представям как цъкате с език :mrgreen:

_________________
FIAT Marea


Вто Яну 24, 2006 9:13 pm
Профил
UNREAD_POST 
perlsite написа:
perlsite написа:
Нова актуализация.... колата не ще да запали вече!! :x
В началото.. аха да тръгне.. но сама се "отакза" и трябваше да върна ключа.. след 10-на сек. мъчене.. Така след няколко (6-7) опита колата едва едва, все едно на забавен каданс се опитва да запали.. но веднага се разбира, че няма да има никакъв шанс да запали! След тези опити така се държи все едно акумулатора и е паднал и вече имам чувството, че не стига ток, но съм почти 100% сигурен, че проблема не е в акумулатора...все пак от 6-7 опита не може да се скапе, при условие, че съм на мнение, че е в доста добро състояние!
Ако е от запушен дизелов филтер е съвсем логично в началото, с наличните остатъци от гориво да се опитва да запали, но следващите опити, при липса на гориво, да са неуспешни.
Лошото е, че в скоро време (може и месеци) да не се затопли времето и температурите да не се покачат поне до +3,+4 градуа, че да се надявам колата да запали и на собсвен ход да я закарам до сервиз за да я видят. Някакви идеи по това какво мога да направя, че не ми се стои толкова време без кола, а и не е нормално при само -12,-15 да не може да запали :| ?


Edit: Подивявам колеги.. само не мълчете така :roll: , че си ви представям как цъкате с език :mrgreen:



Само топъл гараж помага.

Съжалявам за проблемите, които имаш.

Това е още едно доказателство на тезата ми, че в България не е за дизелови коли.

Просто това, което се продава даже на ОМВ като Алпин дизел, е гадна лайняна чорба.

И двете дизелови коли в семейството - Тойота Авенсис 2004 и Сангйонг Мусо 1999, днес имаха проблеми(колите спят в топъл гараж, днес през деня замръзнаха), нафтата е Алпин Дизел, само разреждането с 15-20% бензин помага донякъде...

Ама Тойотата заради бензина в нафтата врещи,писука, светка и иска да ходи в сервиз :twisted:


Вто Яну 24, 2006 9:20 pm
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Да.. но по-добре не слагай на нов дизелов двигател бензин, че ще му се разкаже играта... или поне попитай в сервиза на Тойота.
То има и различни добавки... за водата в горивото и разни други подобни... но съм ползвал само почистващи, но очевидно ще се ползват за напред какви ли не чудеса с всеки резервоар гориво..., а филтрите ще се сменят профилактично по-често.
Мисля си от някой сервиз (да речем ВантоТрейд) да ми закарат колата с автовоз или нещо подобно и там да я прегледат.. някъде бях чул, че подобна услуга върви по 1лв на км... но е по-добре 10-20лв за да я закарат от колкото няколко месеца да се нервирам, че не мърда :roll:

_________________
FIAT Marea


Вто Яну 24, 2006 9:45 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 8:22 pm
Мнения: 210
Местоположение: София Младост II
UNREAD_POST 
Около 30-35 лв. е превоза на колата с пътна помощ в рамките на София. Може да ти я карат 200м може и 10км. цената все е толкова.

_________________
PUNTO 1.1 94г.


Вто Яну 24, 2006 9:53 pm
Профил
UNREAD_POST 
Ммда... този Alpine Diesel явно е кьор фишек! Ама няма за съжеление кой да ги осъди! Хакайте яко добавки в горивото, че да нямате проблеми!


Вто Яну 24, 2006 9:55 pm
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Еми ще питам в 1-2 сервиза за цената на превоза... така се дразня и хабя много повече нерви.. при първа възможност да си загубя половин-един ден ще се заема с въпроса...
А проблема не е със самият Alpine дизел, а от конкретната бензиностанция. Ако им доставят 50 тона качествен дизел, достатъчно е да блъснат 2 тона водица или няколко тона други лайна и готово! До колко знам, всяка бензиностанция от веригата ОМВ (а и от другите вергиги) може да има различен собственик, а от тук различна "политика"...
Не мога да съм 100% сигурен, че проблема е в тях, но имайки в предвид, че на няколко места чета че в бензиностанцията на ОМВ в Мусагеница горивото (бензин, газ, дизел) е отвратително, очевидно няма да е случайно!
От там освен солети и семки друго не препоръчвам да взимате!

_________________
FIAT Marea


Вто Яну 24, 2006 10:12 pm
Профил
UNREAD_POST 
незнам какво го хвалите тоя Алпин дизел? Аз зареждам само Лукойл Петрол само сега оняден сложих добавка и то за всеки случай че като слушах по новините -24. Днес сутирнта -15.4 запали от раз от първото завъртане , найстина след 1-2 секунди но все пак си е хладничко :twisted:

Слагайте по малко Кастрол ТДА и стискайте палци к'во друго да ви кажа?!


Вто Яну 24, 2006 10:47 pm
UNREAD_POST 
Ако имаш въже и си решил за Вантотрейд - сутринта не ми е проблем да те дръпна, гледам че си в Слатина, до Горубляне не е кой знае кво...


Вто Яну 24, 2006 10:51 pm
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am
Мнения: 712
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Anaboliy написа:
незнам какво го хвалите тоя Алпин дизел? Аз зареждам само Лукойл Петрол само сега оняден сложих добавка и то за всеки случай че като слушах по новините -24. Днес сутирнта -15.4 запали от раз от първото завъртане , найстина след 1-2 секунди но все пак си е хладничко :twisted:

Слагайте по малко Кастрол ТДА и стискайте палци к'во друго да ви кажа?!

При мен е възможно проблема да е от използваните добавки.. нормално след като ползваш добавка за почистване следва смяна на филтъра.. а аз не съм го сменял.. т.е. сменян е преди 2 месеца, заедно с другите консумативи, но добавките съм ги ползвал след смяната.. и като се насъберат факторите: задръстен филтър + студ е напълно възможно и това да е проблема... отделен въпрос е качеството на горивото.
Както отбелязах, независимо как се казва веригата: Шел, ОМВ, Лукойл и т.н.. собстениците на бензиностанциите могат да си имат собствена политки (според това колко бързо искат да забогатеят). Може на една бензиностанция на Лукойл да ти сипят страхотно гориво, а на друга от твоята кола да не става повече за нищо! Същата история е и с ОМВ... например тази в Мусагеница е на стратегическо място и е супер удобна и вероятно за това разчитат, че ще има много будали които ще зареждат от там (само предположение). За това най-добре е да отида в читав сервиз и да погледнат какво в действителност е станало и да съм сигурен за причината!

zgabrovski: Мерси много за предложението, възможно е и да се възползвам от него...аз съм по-точно на Ситняково.. но за сега няма да те притеснявам. Нека да чуем и колегите за тяхното мнение, но ми се струва странно съвпадение. Ако имах повече време щях да ги съдя (дори конкретната причина да не е в ОМВ-то.. съм сигурен, че дизела /както и на всякъде другаде/ не отговаря на изискванията за качество!)

_________________
FIAT Marea


Вто Яну 24, 2006 11:14 pm
Профил
UNREAD_POST 
ОК, не ми е никъв проблем точно от там минавам сутрин за работа... Наистина жалко е че не може да ги осъди човек тия изроди, и аз съм сипвал газ там и не съм бил много доволен, но повече няма да припаря...


Вто Яну 24, 2006 11:20 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg