Дата и час: Пет Юни 20, 2025 11:02 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Проблем с дигитално табло на темпра 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 26, 2005 8:00 pm
Мнения: 69
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST Re: не ми работи часовника
trifonare написа:
здравейте, аз също имам проблем с таблото, но не ми работи часовника.
Някой имали идея, как да го оправя.

Преди време и с часовника имах проблем :evil: Провери връзките на таблото, при мене беше там дефекта.


Вто Ное 29, 2005 2:52 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Ное 27, 2005 5:53 pm
Мнения: 19
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST часовника на темпрата
още не съм отварял таблото, но днес на слънчева светлина установих, че часовника работи но не се вижда. може ли да има лампа за осветление, която е изгоряла и затова не се вижда нищо


Вто Ное 29, 2005 10:38 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 26, 2005 8:00 pm
Мнения: 69
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST Re: часовника на темпрата
trifonare написа:
може ли да има лампа за осветление, която е изгоряла и затова не се вижда нищо

Може да. При мен за бензина не се виждаше ясно заради изгоряла лампа. То е...ти и таблото скапано дето имам, какво ли не му се е разваляло.


Вто Ное 29, 2005 11:02 pm
Профил
UNREAD_POST Re: часовника на темпрата
trifonare написа:
още не съм отварял таблото, но днес на слънчева светлина установих, че часовника работи но не се вижда. може ли да има лампа за осветление, която е изгоряла и затова не се вижда нищо


Отвори го. 100% лампата е причината, просто за часовника е само 1 и като изгори тя, нищо не се вижда. Само не знам как се сваля на темпрата таблото... Иначе като го свалиш не е нужно да се разглобява, до крушките има достъп отзад.


Сря Ное 30, 2005 6:19 pm
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Чет Дек 01, 2005 8:42 pm
Мнения: 20
UNREAD_POST ТОВА НЕ Е ДАТЧИК ЗА ТУРБО!
Petrov написа:
И да направя едно уточненйе към колегата Тонов, само лампите в долния ред в ляво не влизат в теста.
А ето къде се намира въпросният куплунг който при смяна на съединителя бяхме забравили да закачим и в последствие и на мен не ми бачкаше индикацията на турбото.
muf_bi4, искам реални примери от собственици на изгорели табла, не празни приказки...



пълни глупости! това дето си го снимал НЯМА нищо общо с никакво турбо! Това е у-вото което ти регулира височината на фаровете докато караш! е*аси тъпото!
ТОВА НЕ Е ДАТЧИК ЗА ТУРБО!

_________________
Nissan Sunny N14 sedan 1.6 16V TWINCAM
PETROL/LPG, pioneer P7600;)


Съб Дек 10, 2005 9:40 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
това е датчика който ти показва колко пълни турбото и може да се фанеме на бас,лично съм сменял този датчик

вързано е към нафтовата помпа с малък маркуч,а към нея има маркуч от всмукателните колектори


Съб Дек 10, 2005 9:46 pm
UNREAD_POST Re: ТОВА НЕ Е ДАТЧИК ЗА ТУРБО!
turbobanana написа:
Petrov написа:
И да направя едно уточненйе към колегата Тонов, само лампите в долния ред в ляво не влизат в теста.
А ето къде се намира въпросният куплунг който при смяна на съединителя бяхме забравили да закачим и в последствие и на мен не ми бачкаше индикацията на турбото.
muf_bi4, искам реални примери от собственици на изгорели табла, не празни приказки...



пълни глупости! това дето си го снимал НЯМА нищо общо с никакво турбо! Това е у-вото което ти регулира височината на фаровете докато караш! е*аси тъпото!
ТОВА НЕ Е ДАТЧИК ЗА ТУРБО!

Колега (ако мога да те нарека така след поста ти) аре пък да нямам реглаж на фаровете, аре пък да ми четеш постовете, аре отиди и си извади маркучето или куплонга и да видим дали ще ти работят показанията на турбото, а бе ти си бил много остър!!!
Виж бе когато незнам нещо или не съм сигурен не се изхвърлям като теб... така, че натисни педала на спирачката и намали малко...


Съб Дек 10, 2005 11:41 pm
UNREAD_POST 
Някой знае ли как може от км да се мине в мили и обратното ?


Нед Дек 11, 2005 5:05 am
UNREAD_POST 
Petrov написа:
Някой знае ли как може от км да се мине в мили и обратното ?


Казват, че на таблото на Темпра имало превключвател. При Типо такова нещо няма и предполагам, че всичко се определя от записаното в чипчето където се пазят и километрите.


Нед Дек 11, 2005 12:51 pm
UNREAD_POST 
Mitko написа:
Petrov написа:
Някой знае ли как може от км да се мине в мили и обратното ?


Казват, че на таблото на Темпра имало превключвател. При Типо такова нещо няма и предполагам, че всичко се определя от записаното в чипчето където се пазят и километрите.


На мен ми казаха да не пипам щото един любознателен като мен, си сменил от км. на мили и после не успял да го върне и освен това не разбрал как го е направил, просто си е тествал на типото с кои бутони в комбинация какво ще стане и ето резулатата :)


Нед Дек 11, 2005 6:03 pm
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Чет Дек 01, 2005 8:42 pm
Мнения: 20
UNREAD_POST 
pugsy написа:
това е датчика който ти показва колко пълни турбото и може да се фанеме на бас,лично съм сменял този датчик

вързано е към нафтовата помпа с малък маркуч,а към нея има маркуч от всмукателните колектори


а как ще обясниш това че аз маркуча съм го извадил съобще а турборо ми работеше до преди 1 месец?
маркуча го нямаше още от както взех колата, а индикатора работеше....това че сега не работи е друг въпрос

_________________
Nissan Sunny N14 sedan 1.6 16V TWINCAM
PETROL/LPG, pioneer P7600;)


Пон Дек 12, 2005 11:34 am
Профил ICQ
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Чет Дек 01, 2005 8:42 pm
Мнения: 20
UNREAD_POST Re: ТОВА НЕ Е ДАТЧИК ЗА ТУРБО!
Petrov написа:
turbobanana написа:
Petrov написа:
И да направя едно уточненйе към колегата Тонов, само лампите в долния ред в ляво не влизат в теста.
А ето къде се намира въпросният куплунг който при смяна на съединителя бяхме забравили да закачим и в последствие и на мен не ми бачкаше индикацията на турбото.
muf_bi4, искам реални примери от собственици на изгорели табла, не празни приказки...



пълни глупости! това дето си го снимал НЯМА нищо общо с никакво турбо! Това е у-вото което ти регулира височината на фаровете докато караш! е*аси тъпото!
ТОВА НЕ Е ДАТЧИК ЗА ТУРБО!

Колега (ако мога да те нарека така след поста ти) аре пък да нямам реглаж на фаровете, аре пък да ми четеш постовете, аре отиди и си извади маркучето или куплонга и да видим дали ще ти работят показанията на турбото, а бе ти си бил много остър!!!
Виж бе когато незнам нещо или не съм сигурен не се изхвърлям като теб... така, че натисни педала на спирачката и намали малко...


а това че не се изхвърляш е похвално! КоЛеГа

_________________
Nissan Sunny N14 sedan 1.6 16V TWINCAM
PETROL/LPG, pioneer P7600;)


Пон Дек 12, 2005 11:35 am
Профил ICQ
UNREAD_POST Re: ТОВА НЕ Е ДАТЧИК ЗА ТУРБО!
turbobanana написа:
Petrov написа:
turbobanana написа:
Petrov написа:
И да направя едно уточненйе към колегата Тонов, само лампите в долния ред в ляво не влизат в теста.
А ето къде се намира въпросният куплунг който при смяна на съединителя бяхме забравили да закачим и в последствие и на мен не ми бачкаше индикацията на турбото.
muf_bi4, искам реални примери от собственици на изгорели табла, не празни приказки...



пълни глупости! това дето си го снимал НЯМА нищо общо с никакво турбо! Това е у-вото което ти регулира височината на фаровете докато караш! е*аси тъпото!
ТОВА НЕ Е ДАТЧИК ЗА ТУРБО!

Колега (ако мога да те нарека така след поста ти) аре пък да нямам реглаж на фаровете, аре пък да ми четеш постовете, аре отиди и си извади маркучето или куплонга и да видим дали ще ти работят показанията на турбото, а бе ти си бил много остър!!!
Виж бе когато незнам нещо или не съм сигурен не се изхвърлям като теб... така, че натисни педала на спирачката и намали малко...


а това че не се изхвърляш е похвално! КоЛеГа

М дам колега, логично е при теб да не е така, като гледам ти си с ТДи, а тази абвиатура е Запазена Марка На VW Group. Явно ти не си с ФИАТски мотор... :?: :!: :?: :!: :?: :mrgreen:


Пон Дек 12, 2005 1:14 pm
UNREAD_POST 
turbobanana написа:
pugsy написа:
това е датчика който ти показва колко пълни турбото и може да се фанеме на бас,лично съм сменял този датчик

вързано е към нафтовата помпа с малък маркуч,а към нея има маркуч от всмукателните колектори


а как ще обясниш това че аз маркуча съм го извадил съобще а турборо ми работеше до преди 1 месец?
маркуча го нямаше още от както взех колата, а индикатора работеше....това че сега не работи е друг въпрос


а какво ще кажеш да ти докарам типото и да пробваме,
датчика пред акумулатора (на мястото на бобината на бензиновите типовци)10000% е за това колко пълни турбото в колекторите,има оше един датчик на колекторите който като напълни докрай турбото и светка в дясно на дисплея една турбинка

и още - къде другаде има датчици да дизела за индикатора на турбото

и още малко - проследи си кабелите и ще се увериш че са за индикатора на таблото,мисля че беше зелен с черно,като се замаси и показва пълно турбо

датчика не за това дали да ти работи турбото или не,а показво колко "работи"


Пон Дек 12, 2005 1:18 pm
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Чет Дек 01, 2005 8:42 pm
Мнения: 20
UNREAD_POST 
pugsy написа:
turbobanana написа:
pugsy написа:
това е датчика който ти показва колко пълни турбото и може да се фанеме на бас,лично съм сменял този датчик

вързано е към нафтовата помпа с малък маркуч,а към нея има маркуч от всмукателните колектори


а как ще обясниш това че аз маркуча съм го извадил съобще а турборо ми работеше до преди 1 месец?
маркуча го нямаше още от както взех колата, а индикатора работеше....това че сега не работи е друг въпрос


а какво ще кажеш да ти докарам типото и да пробваме,
датчика пред акумулатора (на мястото на бобината на бензиновите типовци)10000% е за това колко пълни турбото в колекторите,има оше един датчик на колекторите който като напълни докрай турбото и светка в дясно на дисплея една турбинка

и още - къде другаде има датчици да дизела за индикатора на турбото

и още малко - проследи си кабелите и ще се увериш че са за индикатора на таблото,мисля че беше зелен с черно,като се замаси и показва пълно турбо

датчика не за това дали да ти работи турбото или не,а показво колко "работи"




е то е логично! ама как като НИКОГА НЕ СЪМ ИМАЛ МАРКУЧ ТАМ ми се пълнеше датчика за натоварването да турбото на таблото? обясни ми това! а дали е TDS или TDI разлика не виждам а също предопчитам ВСЕКИ Фолксваген пред скапаната темпра! тая кола всяка седмица я правя и никога не знам какво ще и се преебе! какво като е пълна с екстри? едно признавам само че не гние и пали винаги!

_________________
Nissan Sunny N14 sedan 1.6 16V TWINCAM
PETROL/LPG, pioneer P7600;)


Сря Дек 14, 2005 12:29 am
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg