 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 4:42 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Бравото пали трудно след смяна на изпарител
Автор |
Съобщение |
zgabrovski
|
 Бравото пали трудно след смяна на изпарител
Та колеги, реших да сменя изпарителя на бравото. Не защото му имаше нещо, но понеже тъста си продаде голфа, решихме да ги менкаме защото неговия е нов, на една година, а моя е от 1998. И двата са BRC, 100 модел KW.
Та какво стана: както бях писал тука http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=6563&highlight=%E3%EE%EB%F4+%EF%E0%EB%E8 голфа палеше доста трудно, когато беше топъл. Така и не разбрахме причината.
А бравото, на газ-бензин - без значение, палеше от раз (от четвърт оборот).
И сега, след смяната, бравото взе да пали трудно, като голфа. А голфа, взе да пали от четвърт оборот.
Значи проблема явно е в изпарителите. Каква, обаче може да е причината? BRC - то от голфа го взех миналата година декември, чисто ново, от вносителя. А на моето старото съм сменял мембраните лятото. А миналата пролет, колата ми спря да работи на газ и се оказа, че някакви пружинки вътре в изпарителя са се прецакали, ходих при майстори, нещо ги наместиха, но казаха че изпарителя е над 200000 и си плача за нов.
И още по-неприятното е, че бравото и на бензин взе да пали трудно. Направо се видях в чудо.
Колеги помагайте!
|
Сря Фев 28, 2007 8:27 pm |
|
 |
qnisZ
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm Мнения: 145 Местоположение: Пазарджик Област
|
 Re: Бравото пали трудно след смяна на изпарител
zgabrovski написа: Та колеги, реших да сменя изпарителя на бравото. Не защото му имаше нещо, но понеже тъста си продаде голфа, решихме да ги менкаме защото неговия е нов, на една година, а моя е от 1998. И двата са BRC, 100 модел KW. Та какво стана: както бях писал тука http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=6563&highlight=%E3%EE%EB%F4+%EF%E0%EB%E8 голфа палеше доста трудно, когато беше топъл. Така и не разбрахме причината. А бравото, на газ-бензин - без значение, палеше от раз (от четвърт оборот). И сега, след смяната, бравото взе да пали трудно, като голфа. А голфа, взе да пали от четвърт оборот. Значи проблема явно е в изпарителите. Каква, обаче може да е причината? BRC - то от голфа го взех миналата година декември, чисто ново, от вносителя. А на моето старото съм сменял мембраните лятото. А миналата пролет, колата ми спря да работи на газ и се оказа, че някакви пружинки вътре в изпарителя са се прецакали, ходих при майстори, нещо ги наместиха, но казаха че изпарителя е над 200000 и си плача за нов. И още по-неприятното е, че бравото и на бензин взе да пали трудно. Направо се видях в чудо. Колеги помагайте!
Колега ти си лесен само сменяш гумичките на клапана на самия изпарител и си готов. Мога да ти дам молко повече информация но ми трябва да знам дали изпарителя е с голямата или с малката бобина *едната е по дьлга от другата личи си от прьв поглед*.
А пали трудно защото изпуска газ след като си изгасил колата напьлва смукателните траби и задавя колата и ето защо пали трудно и на газ и на бензин но това не е болка за умиране.
Неможах да разбера защо искаш да сменяш цялия изпарител *та в него има само две мембрани и две пружини* та кой ти каза че трябва да го сменяш и какво се обосноваха? Много ми е интересно да разбера
|
Сря Фев 28, 2007 10:19 pm |
|
 |
zgabrovski
|
Имаш предвид на електромагнитния клапан, предполагам?
А този изпарител, като беше чисто нов, все пак, защо така изпуска газ?
А след него има и още един клапан на газта (там където правих опитите с модула за ламбда контрола).
Лесно ли се сменят тия уплътнения?
|
Чет Мар 01, 2007 12:28 am |
|
 |
zgabrovski
|
Днес ги купих, утре ще пробвам да ги сменя.
Предполагам че се развива котвата на клапана и гумичките са там?
|
Пет Мар 02, 2007 10:36 pm |
|
 |
qnisZ
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 11:12 pm Мнения: 145 Местоположение: Пазарджик Област
|
zgabrovski написа: Днес ги купих, утре ще пробвам да ги сменя. Предполагам че се развива котвата на клапана и гумичките са там?
Колега зависи кой тип е изпарителя ако е с малка бобина има две гимички едната е *О* прьстен а другата е скрита в самир стержен и се сменя много трудно. А другив само отвиваш самия клапан и ще намериш гумичката *то и на двата е така, вадиш бобината и там с 19ключ няма нужда да сваляш цялия изпарител*
УСПЕХ ако има проблеми пиши или по тел.
|
Пет Мар 02, 2007 11:26 pm |
|
 |
zgabrovski
|
Mодела е 100 KW, май в с късата бобина... утре ще развия с ключ 19 и ще гледам иначе купих цяло пликче с малки гумички и О пръстени казаха ми ремонтен комплект за електрическо BRC.
P.S Не съм се отказал от ламбда контрола ... нямам в момента мултицет да мерна ламбдата :(
|
Съб Мар 03, 2007 1:06 am |
|
 |
donnna
|
и аз съм тъй :mrgreen:
откакто сложих газта миналата седмица пали на втория или третия опит - и на бензин и на газ... преди палеше от четвърт...
майстора дето ми слага газта каза че било от бендикса на стартера....
|
Пон Мар 05, 2007 9:53 am |
|
 |
Yavor
|
donnna написа: и аз съм тъй :mrgreen:
откакто сложих газта миналата седмица пали на втория или третия опит - и на бензин и на газ... преди палеше от четвърт...
майстора дето ми слага газта каза че било от бендикса на стартера....
Е па тва за трудно палене от бендикса не го бях чувал... А е и невъзможно - върти ли стартера, значи не е от бендикса.
Отиваш при т.нар. "майстор', трусваш му колата и докато не си я оправи, не си тръгваш.
Или просто имаш нужда от един газ анализ - по принцип като е оставена по-богата сместа по-трудно палят колите на газ, а веднага след като си я мъчил на газ и опиташ на бензин - тя просто е пренмаситена с газ и навираш и бензин - ами дави се добичето и му трябват няколко секунди вуртене да изчисти цилиндрите.
При първо настройване на АГУ обикновено на ухо, винаги оставят сместа богата - да си доволен на прима виста - че върви добре колата, само дето после разхода е добър....
|
Пон Мар 05, 2007 10:12 am |
|
 |
riewsofia
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юни 16, 2011 3:14 pm Мнения: 123 Местоположение: София - Младост
|
 Re: Бравото пали трудно след смяна на изпарител
qnisZ написа: А пали трудно защото изпуска газ след като си изгасил колата напълва смукателните тръби и задавя колата и ето защо пали трудно и на газ и на бензин но това не е болка за умиране. Възможно ли е нов изпарител (турски) да изпуска газ в смукателните тръби? Как може да се провери това?
_________________ Кара Фиат Браво 1.6 16v, 103к.с., 1996г. , газ - бензин
|
Сря Авг 08, 2012 10:57 am |
|
 |
bradfield30
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Юли 24, 2012 12:46 pm Мнения: 10
|
 Re: Бравото пали трудно след смяна на изпарител
Здрасти,моите съвети са следните:смени клапанчето и мембраните на изпраителя.Хубаво е да палиш и гасиш колата на бензин,така не се запушват инжекторите.В края на краищата един добър газаджия би трябвало да ти направи диагностика.
_________________ FIAT MAREA ELX 1.6 1996
|
Пет Авг 10, 2012 3:00 pm |
|
 |
riewsofia
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юни 16, 2011 3:14 pm Мнения: 123 Местоположение: София - Младост
|
 Re: Бравото пали трудно след смяна на изпарител
На изпарител на 10000км да му сменям мембраните ми се вижда лудост  Клапана(редуктора) е слаган късната есен миналата година. Може да проверя дали не се е задръстило филтърчето  Може би проблема не е от газта 
_________________ Кара Фиат Браво 1.6 16v, 103к.с., 1996г. , газ - бензин
|
Нед Авг 12, 2012 3:23 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |