Дата и час: Сря Юли 09, 2025 6:32 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Инжекторите пускат бензин дори при каране на газ!!! 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Така - да , но за моно да речем не е добра идея , както и за пълна инжекция с ръчно ключе.

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Сря Окт 19, 2005 2:21 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Аз съм със моно и защото резервоара ми е все празен сам си прекъснах бензиновата помпа с реле.После питах човека който ми постави газовото мой съученик.Той ми каза че това е най правилния вариант, прекъсване на бензиновата помпа и малко бензин в резервоара за да се подменя иначе се образува клей който запушва филлтърчето на помпата и самата помпа.


Сря Окт 19, 2005 2:58 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Какво да се подменя?
Нали целта на не-прекъсването на помпата е точно в това бензина да цирукупира в системата и да не позволява затлачване...

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Сря Окт 19, 2005 3:05 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
The_Machine написа:
Какво да се подменя?
Нали целта на не-прекъсването на помпата е точно в това бензина да цирукупира в системата и да не позволява затлачване...

Да се подменя бензина.Това при изключена помпа.Защото иначе при пълен резервоар неработеща помпа и работа на бензин веднъж на годината знаете какво ще се получи.А за вредни последствия от това че не работи помпата не ми е казал нищо.Това за прегряване на дюзата не ми изглежда реално


Сря Окт 19, 2005 4:13 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 2:47 pm
Мнения: 7
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Здравейте колеги. Карам Citroen ZX 1.4i, аз също съм с работеща помпа. Това ми носи всеки месец разход окло 10-20лева за да сипвам бензин. Смятам да я прекъсна. Ключа ми е автоматичен и няма как да стане разсъхване на горивните магистрали. Относно хората който забравят за бензина и карат само на газ ... виждал съм москвич който не ще да работи на бензин от това че само едно лято е карал само на газ! Но както сами се досещате той го и пали на газ и е с ръчно ключе! Така че и аз ще спра помпата!


Пет Ное 04, 2005 9:20 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка
Аватар

Регистриран на: Пет Авг 26, 2005 2:21 pm
Мнения: 19
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Пич, аз точно затова съм с автоматично копче и всяко палене ми е на бензим, след което на 2000 оборота преминавам на газ и помпата ми се изключва. Аз лично вече съм 100% убеден че това е удачния вариант.[/quote]

Yavor-e, би ли обяснил как точно си направил това прекъсване на помпата при превключване на газ (ако ти си си го правил де...)? Как си свързал релето, какво е то ... изобщо подробно. Иначе и аз мисля, че това май е най-добрия вариант.

_________________
149.С2.046 Skype: ivogul


Пет Ное 04, 2005 9:41 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 2:47 pm
Мнения: 7
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Като съмнение в мен остава това че след като прекъсна помпата ще ми свети постоянно лампата за грешка в ЕКУ! Но с това ще свикна! :)


Пет Ное 04, 2005 9:58 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 2:47 pm
Мнения: 7
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Вижте какво ми написа logi:

Здравейте аз съм с Рено, но нещата пак са подобни. Превключването на газ става с автоматичен ключ, а разбира се "майстора", който слага газовото го направи с прекъсване на плюса на инжектора (минуса се управлява от еку-то). Защо ли, ами защото така са му казали и така знае, много му се чудих защо 10 минути определяше кой е плюса като реално няма никакво значение какво прекъсваш. Помпата оставаше да работи постоянно. Аз също така забелязах че като се даде на контакт помпата се включва за 20 тина секунди, след което спира, причините за това може да са две - икономия на ток и/или липсата на нужда да работи след като няма консумация. При мен налягането което се подържа е 1 атмосфера, ако е повече се задейства клапан който е близо до инжектора и пуска бензина обратно в резервоара. При това си мисля че помпата е предвидена да дава такъв дебит, че като се отчита че част от бензина се изразходва, ако обаче инжектора не работи то тогава тя ще се претоварва. По въпроса с загряването. На всякъде гледам че се отчита само по един източник за загряване и един за охлаждане, а те са по два. Загряване има от двигателя и от бобината на инжектора, а кое носе повече топлина двигатяля който все пак е на доста разтояние, или бобината която има съпротивление около 10тина ома (запознатите могат да сметнат каква е консумацията), за незапознатите ще кажа че това си е цяла печка. А за охлаждането: освен от преминаващия бензин, се охлажда и от въздуха който не е малко. Аз си спрях помпата преди година и няколко месеца, при това видях че и на двете плюса им се разрешава от едно реле, и директно взех да управлявам него, така това на майстора остана излишно.


Пет Ное 04, 2005 11:17 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Прекъсването става горе-долу по следният начин:
1.Намирате си четирикрако реле , което е постоянно затворено (Т.Е. контактите , които трябва да се прекъсват са свързани при липса на управляващо напрежение в управляващата намотка на релето)
2. Намирате си 4 кабелни обувки
3. Намирате си няколко метра кабел
4. Намирате + на бензиновата помпа
5. режете го и на двата отрязани края слагате по една кабелна обувка , която закачате към двата контакта на релето (питайте в магазина , откъдето ще взимате релето как бяха - мисля , че двете бели крачета са контакта , а двете медножълти крачета са за управляващата намотка)
6. Намирате си кабела , който управлява газовия клапан , емулатора , електрическия изпарител и Т.Н. (обикновено син) и свързвате кабел някъде към този кабел и след това на едно от двете крачета за управляващата намотка на релето.
7. Остана едно краче , на което свързвате маса
8. ГОТОВО :mrgreen:

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Съб Ное 05, 2005 12:49 am
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 2:47 pm
Мнения: 7
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Ако беше драснал една схема предполагам че щеше даже и да е по-ясно! :D Както казват 1 рисунка (схема) замяня понякога над 1000 думи! :wink:


Съб Ное 05, 2005 11:34 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Е... обяснение като за индианци... ако не го схваща някой мисля , че ще е по-добре да отиде в сервиз да му го направят , за да не среже някой кабел , който не трябва...
А това със включването на помпата за няколко секунди след даване на контакт е с цел подкачване на гориво за по-лесен старт.

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Съб Ное 05, 2005 6:05 pm
Профил ICQ
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 8:27 pm
Мнения: 39
Местоположение: Добрич-Град
UNREAD_POST За бензиновата помпа
от доста време се занимавам със газови и аз лично винаги исключвам помпата(така саме учили),представете си какво би станало със нея ако остане да работи на сухо???????????Печена наденица!!!

_________________
браваааааааааа 1.8i


Нед Ное 06, 2005 7:54 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
Ами нали за това клиентите си ги съветваме винаги да имат около 10-ина литра бензин в резервоара...
А помпата като стои на сухо и не работи и се разсъхне цялата пак нищо няма да става от нея...

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Пон Ное 07, 2005 3:09 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am
Мнения: 155
Местоположение: Велико Търново
UNREAD_POST 
The_Machine написа:
Ами нали за това клиентите си ги съветваме винаги да имат около 10-ина литра бензин в резервоара...
А помпата като стои на сухо и не работи и се разсъхне цялата пак нищо няма да става от нея...


А новите автомобили, които стоят с месеци и години по магазините и автокъщите, дали от неработене им се развалят помпите :roll:

_________________
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F


Пон Ное 07, 2005 4:53 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 2:47 pm
Мнения: 7
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Отново подхващам темата! :D
Оказва се че 99% от автомобилите притежават реле през което се подава захранване на помпата и инжекторите. При мен това реле освен всичко друго, включва и подгрева на ламбда сондата.
Обръщам се към всички колеги. Изтеглете си Аутодата. Вижте електрическата схема на автомобила. Със сигурност ако сте инжекцион има реле което безпроблемно да управлявате! Става технически издържано! Може и да се ползва тиристор с ток да речем 5А!
Успех!


Пон Ное 07, 2005 6:40 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg