 |
|
Дата и час: Чет Май 22, 2025 12:28 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Газова уредба за Bravo 1.6 16 V
Автор |
Съобщение |
Zahari Atanasov
Регистриран на: Нед Апр 13, 2008 4:45 pm Мнения: 4 Местоположение: Дупница/София
|
 Газова уредба за Bravo 1.6 16 V
Здравейте,
решил съм да монтирам обикновена газова уредба на Браво 1,6 16В. Необходимо ли е да слагам симулатор и "кихалка" ? Някой може ли да ми препоръча "стабилен" сервиз в София, където да си монтирам газовата уредба ?
|
Нед Апр 13, 2008 4:52 pm |
|
 |
Alex_RT
Кара кола
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 8:12 pm Мнения: 294 Местоположение: Казанлък
|
Здравей колега,по темата има писано доста ако наистина си решил за обикновенна газова то необходимо е да.Незнам дали си добре информиран за особеностите на 1,6 16 клапана. Според мен ако имаш финансова възможност си сложи газов инжекцион.Аз лично съм с газов инжекцион,ако пък ти се виждат много 1200 лв слагай обикновенна ,то тая цена от над 2 лв бензин не се трае наистина...
_________________ Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V SX 1999
|
Нед Апр 13, 2008 5:43 pm |
|
 |
Zahari Atanasov
Регистриран на: Нед Апр 13, 2008 4:45 pm Мнения: 4 Местоположение: Дупница/София
|
1200 лв ми се виждат много . Въпросът е някой колега да препоръча сервиз в София където са му монтирали газова уредба и от който е доволен.
|
Пон Апр 14, 2008 8:51 pm |
|
 |
sok1
|
Zahari Atanasov написа: Въпросът е някой колега да препоръча сервиз в София където са му монтирали газова уредба и от който е доволен.
Тук ми монтираха инжекциона. Сервиза всъщност представлява около 3 гаража, но хората си разбират от работата щом и министерски БМВ-та видях там да газифицират. Името на сервиза е "НЕЩО СИ Комерс". 
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Вто Апр 15, 2008 9:43 pm |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 MGP
Alex_RT написа: Здравей колега,по темата има писано доста ако наистина си решил за обикновенна газова то необходимо е да.Незнам дали си добре информиран за особеностите на 1,6 16 клапана. Според мен ако имаш финансова възможност си сложи газов инжекцион.Аз лично съм с газов инжекцион,ако пък ти се виждат много 1200 лв слагай обикновенна ,то тая цена от над 2 лв бензин не се трае наистина...
Колега, а какви са особеностите на този двигател, че и аз тези дни ще слагам на моята газова уредба?
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Пон Май 12, 2008 3:24 pm |
|
 |
Alex_RT
Кара кола
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 8:12 pm Мнения: 294 Местоположение: Казанлък
|
ами ,при по-новите фиат-и 1,6 16клапана е с пластмасови колектори ,което значи ,че ако монтираш газова уредба с емулатор и ламбда контрол,пак няма гаранция ше ако гръмне,макар и да има "кихалки " няма да ти счупи нещо.Най-често това е кутията на въздушния филтър едно разклонение на пластмасовата тръба за въздуха и самите гумени въздуховоди. Да не говорим че може да се счупят и самите колектрои(ако са пластмасови) ,което не пожелавам на никого.За да се избегнат такива инциденти е ноеобходимо перфектно състояние на запалителната уредба,кабели свещи бобина ... Аз съм виждал на друга такава кола (мареа 1,6) поражения от гръмнала газ и човечецът беше с изпотрошена кутия на филтъра и сложен спортен такъв понеже каза че не намерил кутия и колата му беше нещо не наред поради натрупани грешки.Факт е че колата беше такси,минал човека 30 000 км на газ така, незнам дали беше негова или не но проблем имаше. Има и още нещо ,поради монтирването на така наречената "чашка ( плочка) на газта" са ми казвали че се износва и по-бързо и стъпковия мотор,което аз лично незнам дали е истина,но за описаното по-горе се убедих с очите си.. Имено затова аз реших да дам малко повече пари ама да знам че ще карам ,а и ако решиш да продаваш колата си дори след време всеки оценя качество-Газов инжекцион
_________________ Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V SX 1999
|
Пон Май 12, 2008 7:03 pm |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
Alex_RT написа: ами ,при по-новите фиат-и 1,6 16клапана е с пластмасови колектори ,което значи ,че ако монтираш газова уредба с емулатор и ламбда контрол,пак няма гаранция ше ако гръмне,макар и да има "кихалки " няма да ти счупи нещо.Най-често това е кутията на въздушния филтър едно разклонение на пластмасовата тръба за въздуха и самите гумени въздуховоди. Да не говорим че може да се счупят и самите колектрои(ако са пластмасови) ,което не пожелавам на никого.За да се избегнат такива инциденти е ноеобходимо перфектно състояние на запалителната уредба,кабели свещи бобина ... Аз съм виждал на друга такава кола (мареа 1,6) поражения от гръмнала газ и човечецът беше с изпотрошена кутия на филтъра и сложен спортен такъв понеже каза че не намерил кутия и колата му беше нещо не наред поради натрупани грешки.Факт е че колата беше такси,минал човека 30 000 км на газ така, незнам дали беше негова или не но проблем имаше. Има и още нещо ,поради монтирването на така наречената "чашка ( плочка) на газта" са ми казвали че се износва и по-бързо и стъпковия мотор,което аз лично незнам дали е истина,но за описаното по-горе се убедих с очите си.. Имено затова аз реших да дам малко повече пари ама да знам че ще карам ,а и ако решиш да продаваш колата си дори след време всеки оценя качество-Газов инжекцион
100 % ли съм със пластмасови колектори? Питам защото в много теми колеги питат дали даден автомоблил (ако напр. се продава на части) е със метални или пластмасови колектори. Моята Брава е произведена 10.1995 г. Къде се намират тези колектори, какво представляват за да видя с какви съм.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Пон Май 12, 2008 10:45 pm |
|
 |
Alex_RT
Кара кола
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 8:12 pm Мнения: 294 Местоположение: Казанлък
|
твоята брава е метални колектори 100% ,така че при теб е възможен и вариант и с обикновена газова с емулатор и всичките му там кихалки и т.н. Ако не караш много ( под 15 000км на година ) възвръщаемостта за уредбата спрямо разлика газ-бензин ще отнеме повече време. Аз лично предпочетох по-скъпия вариант и съм доволен ,друг е въпрос кой може да си го позволи, но ако монтирваш обикновена газова отиди при изпитани майстори ,най-добре ако може някой да ти препоръча някой ,който си разбира от работата ;)
_________________ Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V SX 1999
|
Пон Май 12, 2008 10:55 pm |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 МGP
Alex_RT написа: твоята брава е метални колектори 100% ,така че при теб е възможен и вариант и с обикновена газова с емулатор и всичките му там кихалки и т.н. Ако не караш много ( под 15 000км на година ) възвръщаемостта за уредбата спрямо разлика газ-бензин ще отнеме повече време. Аз лично предпочетох по-скъпия вариант и съм доволен ,друг е въпрос кой може да си го позволи, но ако монтирваш обикновена газова отиди при изпитани майстори ,най-добре ако може някой да ти препоръча някой ,който си разбира от работата ;)
Колeга здравей, щом като съм с метални колектори това е много добре за мен защото нямам възможността да солжа Газов инжекцион. Друг е въпроса, че тези дни един приятел ще провери в София на някакво място, на което му казали, че има газови инжекциони на промоционални цени 560 лв., това дали е вярно незнам, но като разбера резултата ще пусна тема в форума. Ако има такава промоция ще сложа ГИ. Значи относно избиването, имам колата от 3-4 месеца и ако бях карал само на газ до сега щях да спестия някъде около 250 лв., което си е половината уредба. А и времето се оправя и ще ползвам повече скутера. Относно майсторите, ще потърся, както казваш, изпипани майстори, а не някакви самозванци.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Вто Май 13, 2008 9:32 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |