 |
|
Дата и час: Съб Юли 12, 2025 4:04 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
аваннс процесори за пропан-бутан и метан
Автор |
Съобщение |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
 аваннс процесори за пропан-бутан и метан
изработвам аванспроцесори за пропан бутан и метан,могат да работят и на трите горива(газ и бензин)
цени:
за една бобина-50лв
за две бобини- 80лв
заплащане след пробване,има и по желание и тестов период за да се настрои колата да върви максимално добре
и икономично
за контакти: Пловдив,дом.тел 032/957724;моб :0898809240
e-mail:daniench@abv.bg
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
Последна промяна dan4o на Пет Сеп 30, 2005 4:24 pm, променена общо 1 път
|
Пет Сеп 30, 2005 3:59 pm |
|
 |
pinko168
|
Я обясни малко повече каква е файдата от тези аванс-процесори всъщност?
|
Пет Сеп 30, 2005 4:09 pm |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
ами ако си на газ, газта гори по-бавно,и се налага да се подаде малко изпреварване на запалването,особенно за метан
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Пет Сеп 30, 2005 4:19 pm |
|
 |
Zaphod
Член на клуба
Регистриран на: Сря Фев 02, 2005 3:41 pm Мнения: 677 Местоположение: София 20 Връбница
|
Дай по-подробно... А ако съм с 5 бобини?
_________________ Alles in Ordnung
|
Пет Сеп 30, 2005 4:26 pm |
|
 |
mariobg
|
:!:
Последна промяна mariobg на Вто Мар 14, 2006 6:27 pm, променена общо 1 път
|
Пет Сеп 30, 2005 7:06 pm |
|
 |
KPEMATOP
Кара кола
Регистриран на: Нед Мар 20, 2005 12:22 pm Мнения: 285 Местоположение: София
|
схемичка що не дадеш на тоя аванс процесор да го видиме...
_________________ 2001g Audi A6 Avant quattro 1.8T
1996g Suzuki GSX-R 750
|
Пет Сеп 30, 2005 9:09 pm |
|
 |
pinko168
|
dan4o написа: ами ако си на газ, газта гори по-бавно,и се налага да се подаде малко изпреварване на запалването,особенно за метан
За метана не знам, ама изпреварването на запалването компютъра на запалването си го увеличава докато "причука" и след това го управлява пак според това, дали има детонация, нали затова колите ни имат "klopf - sensor"(на немски), не знам как е на български, в превод на български е сензор за чукането.
Затова мощността на двигателя с бензин 92 е една, с 95 е друга, а с 98 още по-друга.
При пропан-бутана, дето е ~110, мощността е по-ниска заради по-ниската калоричност.
Електрониката на двигателя винаги слага максимален аванс докато "klopf - sensor"-а каже - стига толкова 
|
Пет Сеп 30, 2005 9:27 pm |
|
 |
KPEMATOP
Кара кола
Регистриран на: Нед Мар 20, 2005 12:22 pm Мнения: 285 Местоположение: София
|
датчик за детонации се казва на български
_________________ 2001g Audi A6 Avant quattro 1.8T
1996g Suzuki GSX-R 750
|
Съб Окт 01, 2005 12:10 am |
|
 |
Petko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Мар 29, 2005 9:53 am Мнения: 155 Местоположение: Велико Търново
|
Промяната на запалването съобразено ли е с някаква диаграма, в зависимост от режима на работа на двигателя.
_________________ Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
|
Пон Окт 03, 2005 9:08 am |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
за пропан-бутан долугоре сте го налучкали,на коли с датчик за детонаций няма голям ефект,за метан е друго,там и голям аванс да се бутне,детонаций не се наблюдават в този вид като на бензин и пропан-бутан,абе сега и да говоря и да не говоря,ефект ще има ако желае някой от пловдив или наблизо да му сложа един,да покара пробно за една седмица ,да си засече разхода и тогава да правим коментарий, та ето и предложението,
ако има колега който е на метан,да му сложа едно пробно,да покара една седмица,ако е доволен да го купи,ако не,си го свалям и възтановявам нещата както са си били,като може да направим ако иска експерименти с различни криви на запалване,така че да се получи максималния ефект, ами това е.
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Сря Окт 05, 2005 12:35 pm |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
mariobg написа: Каква е разликата на твоя спрямо JetSpark?
Каква е разликата на твоя спрямо JetSpark? - http://jethro.viket.net/bgver.html
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Сря Окт 05, 2005 4:52 pm |
|
 |
mariobg
|
:!:
Последна промяна mariobg на Вто Мар 14, 2006 6:27 pm, променена общо 1 път
|
Сря Окт 05, 2005 7:35 pm |
|
 |
KPEMATOP
Кара кола
Регистриран на: Нед Мар 20, 2005 12:22 pm Мнения: 285 Местоположение: София
|
а аз няква схемичка чакам да видя какво представлява туй чудо на техниката...
_________________ 2001g Audi A6 Avant quattro 1.8T
1996g Suzuki GSX-R 750
|
Сря Окт 05, 2005 8:15 pm |
|
 |
dan4o
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 11:40 am Мнения: 126 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
малко отговори на въпроси: за джетспарк-ами подобен е , само дето имам два кабела -за метан и пропан-бутан
и е тригоривен,за схема-ами процесор с захранване 5 волта и определени изводи ги ползвам за входен с игнал
един за изход,на него съм вързал комутатор ,транзистора ми е биполярен 500 волта 15А процесора е пик16ф84а,
има си и програма,на тези които отмествам вхоните сигнали се налага да се съгласуват само нивата на напреженията
защото има комутатори ,дето получават 12в,има и с 5в,има и с 3.5в
аванса не е константен,а се изменя в зависимост от оборотите по една наистина странна графика,ама така върви най-добре,нямам много време и не мога да отговарям често на въпросите,пък ако искам да направя мръсно на джетро и на другите,занимаващи се с това,първо в този форум ще лепна схемата и копие от програмата на пика
_________________ типо 1.4 карбуратор на газ
|
Чет Окт 06, 2005 12:57 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Този аванспроцесор само за карбураторни двигатели ли се ползва? А за моноинжекция? Питам защото не знам 
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Чет Окт 06, 2005 2:08 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |