 |
|
Дата и час: Съб Юни 21, 2025 9:56 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
На колко ви стъпва една кола
Автор |
Съобщение |
dimo_J85
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Дек 15, 2007 2:11 pm Мнения: 75 Местоположение: Бургас
|
за 5000км. в Бургас:
-150лв динамо+50 монтаж и демонтаж
-60-самообтяжна ролка на пистовия(разбита при смяната на динамото)
-50лв-амортесьор с монтаж
-50лв за масло и филтър
-150лв за акумулатор
ЩАСЛИВЕЦ СЪМ НАЛИ? 
_________________ Fiat Brava 1.9TD 100
|
Пон Апр 14, 2008 8:11 pm |
|
 |
Rokambol
|
За ~15000km:
140 - задни амортесьори
85 - термостат
150 - ремъци и ролки
120 - машинка стъкло
20 - г-ра капак
~40 - дълъг накрайник
~555 лв.
Ами това е. Не включвам масла, филтри, антифриз, фреон за климата, както и глезотии като ксенон, CD, говорители и др.
|
Вто Апр 15, 2008 3:12 am |
|
 |
maiden
Кара кола
Регистриран на: Нед Фев 19, 2006 3:57 pm Мнения: 316 Местоположение: София кв. Симеоново
|
Аз понякога се чудя Типо ли карам или Мазерати
Но поддръжката е безкомпромисна!
|
Сря Апр 16, 2008 11:24 am |
|
 |
arsenov
|
Цена на автомобила 6200 ,
2Х каско+гражданска+технически -600лв
ролки+ремъци+масло+работа -500лв
КАТ -100лв
спукан картер -30лв
разпробиване на заден носач за изваждане на стария болт който бе скъсан -70лв
смяна на масла+филтри -150лв
смяна на предни носачи+биалетки+тампони на стаб. щагна - 100лв
И къде отиваш ти може би ?
Какъв е извода 1 година карай продавай и друга кола .
|
Чет Апр 17, 2008 11:56 pm |
|
 |
bebito^^^
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 11:09 pm Мнения: 279 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
до тук над 4000хил.лева и още не е готова изминати километри около 100 
_________________ uno turbo 1.3 i.e
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
Йохан фон Гьоте - Нищо не разкрива по-добре характера на човека, колкото това, на което се смее
  
|
Пет Апр 18, 2008 9:21 pm |
|
 |
msi
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:49 pm Мнения: 22 Местоположение: Велико Търново
|
Господата с желание за нови коли пропускат каското което значително кочва месечната вноска. Освен това на новата кола и пада цената значително в момента в който смените маслото първия път, щото вече се води втора ръка. И ако мислите, че новите коли не се чупят, много се лъжете. Като мине гаранцията и се почва... Поинтересувайте се за цените на частите и знайте, че за нова кола части секънд хенд няма.
Прост пример с Фиат Линея, най-евтиния модел - 1.4 8V ACTIVE, базова цена 21 750 лв. Това е цена за колата с най-ниско ниво на оборудванине, тоест без никакви екстри.
При лизинг за 5 години, месечната вноска без лихвата е 363 лв. Лихвата е около 62 лева. До тук станаха 425 лева. Има такса лизинг 1% - 218 лв.
Каското е 1400 лв годишно тоест по 116 лв на месец.
Излиза, че за прост базов модел на Линея месечната вноска е 541 лв. Съмнавам се че като си купувате нови коли ще са с най-слабите двигатели и никакви екстри.
Силно се съмнявам месечните Ви разходи по типото и бравото да са повече от 541 лв.
Освен това, при лизингова вноска 541 лв месечно е силно препоръчително доходите Ви да са над 1000 лв. иначе живеете за колата си в което пак силно се съмнявам. На всеки му се кара нова кола ама... 
|
Пон Апр 21, 2008 1:43 am |
|
 |
presiqn
|
Какво значение има колк острува и колко ще ти стъпи.Аз ся съм решил на мойта да и слагм спойлери, кожа,маски,брони,джанта,ксенони.Абе едно 2,3 хилки ще фръкнат.И като цяло, крайната цена която образува няма да мога да я взема , ако реша да я продавам.Но преди всичко, прави всчико с любов и кеф, хубавите неща се заплащат.
Нищо лично: Ако не ти се занимава, купиваш една лада за 300,400лв и бой докато те остави и след това и правиш основен за 100лв и си готов ;)
|
Пон Апр 21, 2008 8:13 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
msi написа: Господата с желание за нови коли пропускат каското което значително кочва месечната вноска. Освен това на новата кола и пада цената значително в момента в който смените маслото първия път, щото вече се води втора ръка. И ако мислите, че новите коли не се чупят, много се лъжете. Като мине гаранцията и се почва... Поинтересувайте се за цените на частите и знайте, че за нова кола части секънд хенд няма. Прост пример с Фиат Линея, най-евтиния модел - 1.4 8V ACTIVE, базова цена 21 750 лв. Това е цена за колата с най-ниско ниво на оборудванине, тоест без никакви екстри. При лизинг за 5 години, месечната вноска без лихвата е 363 лв. Лихвата е около 62 лева. До тук станаха 425 лева. Има такса лизинг 1% - 218 лв. Каското е 1400 лв годишно тоест по 116 лв на месец. Излиза, че за прост базов модел на Линея месечната вноска е 541 лв. Съмнавам се че като си купувате нови коли ще са с най-слабите двигатели и никакви екстри. Силно се съмнявам месечните Ви разходи по типото и бравото да са повече от 541 лв. Освен това, при лизингова вноска 541 лв месечно е силно препоръчително доходите Ви да са над 1000 лв. иначе живеете за колата си в което пак силно се съмнявам. На всеки му се кара нова кола ама... 
FIAT Grande Punto 1.4 16V Dinamic идва на цена 449лв месечно при първоначална вноска 4576лв. Лизинга е през Евролийз за 5 години. Колкото за частите 2-ра ръка... Да прав си, че за новите коли няма, но аз в момента карам 2-ри FIAT, който подържам само с нови части. Некрофилията не ме влече.
Новата кола спестява най-ценното при съвременния начин на живот - времето.
PS: Следващия ми FIAT ще е чисто нов.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Пон Апр 21, 2008 9:15 am |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
разбира се, че 2 ръка идва по-тънко, но само при условие, че колата се избере както трябва. въпроса е не по едн акола да са сменени всички части и затова да я купиш, като видиш колко много е сменил. аз от такива бягам. една кола почне ли да се чупи разбираш колко много части има в нея всъщност. мислиш си ето сега ще сменя гарнитура на глава, съединител, маслко и накладки с дискове и после само ще карам. да ама тъкмо ги смениш и след 500 км оф светне ти фиат кода, или изгори бенз помпа, или четките на генератора се свършат и т.н. все интересни неща. като ги смениш тях идват другите и така само сменяш. а ако се вземе една кола на около 150 до 200 000 км, но истински! то сериозни грижи още 100 000 няма да има. двг ако насила не го счупиш кара 400 000-средно. без никакво отваряне. просто колите тук са на по 400 000 и 500 000 като дойдат и после много сменяме. а нова кола си е най-добре, ама иска пари
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Пон Апр 21, 2008 2:20 pm |
|
 |
presiqn
|
Епа замислисе колко хора искат според теб, да карат нови коли.Следващата да съм жив и здрав ще е или някой голям клас на Фиат и Волво.НОВИ!!!!На изплащане.Ся като почна работа на заплата 2000лв ще си взема  , самоче първо трябва да я намеря. 
|
Пон Апр 21, 2008 7:39 pm |
|
 |
Maranello
|
Няма по-ценен и по-щастлив миг във всяко мое утро от това да знам, че слизам на паркинга, цъквам ключето и колата просто пали без проблем. Още по-ценен и щастлив става този миг когато тръгна на дълъг път. Тогава знам, че мога да бъда безкрайно сигурна в моята нова кола. Нищо и никой не може да ми спести времето, което бих прекарала в дребнотемие за части 1-ва, 2-ра и N-та употреба, морги, автокъщи, сервизи и т.н.. Предпочитам 350лв. месечно (колкото плащам за новата си кола) - в полза на комфорта и свободата, които получавам от колата ми.
Успех! Пожелавам на всички да усетят удоволствието от това да имат нова кола. 
|
Пон Апр 21, 2008 11:56 pm |
|
 |
snake
Фиат фанатик
Регистриран на: Пет Окт 21, 2005 1:30 pm Мнения: 984 Местоположение: Пазарджик
|
"Набутването" при нашите евтини коли е пренебрежимо малко в сравнение с други марки. Вчера един познат с Audi A6 се оплакваше, че ако сега реши да си продаде колата, е на загуба около 20 000 лв. Купил я за 30 000, сега можел да й вземе максимум 12-15 000 лв., около 5000 лв. са му стрували обслужването и ремонтите. Казва, че при тези коли нищо не струва по-малко от 200 лв., една ксенонова крушка му струвала толкова  .
И в крайна сметка каква е разликата, горе-долу една и съща работа вършим с коли за 4000 и за 30 000 лв. За малко повече комфорт и завистливи погледи струва ли си да се дават толкова пари ?
_________________ Ex: Fiat Marea Weekend ELX 1.8 16V Ex: Fiat Palio Weekend 75 Ex: Opel Kadett 1.4 - Първата ми любов : )
|
Пон Юни 23, 2008 10:39 am |
|
 |
RuSo_PoNy
|
Значи... мойта стъпи толкова:
колата-3 100лв.
прехвърляне - 80лв.
масло + филтър - 82лв.
колони за задната кора- 69лв.
поправка на спукана броня+огънат калник и боя - 140лв. (дадоха ми 207лв от каското)
Толкова за сега. Предстоят смяна на съединител и СД-също и малко боя, че пак се ожулих, както и смяна на името на талона на колата:)
Иначе е със сменени ролки и ремъци, филтри и т.н. с каско гражданска и преглед. Това е от мен.. 
|
Пон Юни 23, 2008 4:25 pm |
|
 |
Кейн
Кара кола
Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm Мнения: 298 Местоположение: София
|
Никой не отрича кефа от новата кола, и разбира се ако месечната вноска не е повече от 10 процента от месечните ти доходи, работата става съвсем комфортна.
Обаче, истината е че в повечето случаи месечната вноска по скоро клони между 30-50% от месечния доход, което е повече от неприемливо за нормално мислещ човек.
Има следния номер с лизинговите коли:
Ако вземеш една колица за 30 000, с лизинговото оскъпяване за 5 години, грубо ще ти качи цената на около 38 000. Ако внесем авансово 5 000, всеки месец ще плащаме по около 550 лева вноска.
На финала на лизинговия период ще притежаваме кола, която е извън гаранция, карана по български пътища, поддържана в български сервизи, карана с български горива, на цена 38 000 лева. В същият този момент, ако решите да продадете колата, ще можете да я продадете за не повече от 15 000 лева. Като обикновено на такива коли аз им викам "тотална щета" - никога не бих си купил такава кола, от друга страна точно сега е момента в който тя започва наистина да се троши.
Разликата между 38000 и 15000 се нарича по принцип "загуба". И тя възлиза на около 23 000 лева.
Тоест за вски месец, когато сте си купували колата с вноска от 550 лева, тя се е обезценявала с около 380 лева на месец. Тези 380 лева на месец вие ги инкасирате като загуба в момента на изтичане на лизинговия период, когато колата си е вече ваша. Някой може да каже "да обаче има амортизация". ОК, амортизацията е грубо отразена в пазарната цена - 15 000. Обаче остават едни 8000 пари, които са дадени заради кефа да карате нова кола. ТОест кефа за 5 години каране на нова кола ви е излезнал 8000 лева.
Излишно е да споделям че за около 7000 пари, можете да си внесете прекрасна кола, която да карате без проблеми поне 3-4 години. Дори с по 1000 лева годишна поддръжка, което знаете че е тотална каръщина, колата ще ви стъпи на 12 000 за 5 години. Гарантирано така спестявате едни 26 000 лева сравнено с кола на лизинг за около 30 000 пари.
ТОва прави по 5 бона годишно спестени в сравнение с лизинговата кола. Аз лично с тези пари си ходя на екскурзии и подарявам на жената нещо готино.
Е разбира се като седна в колата не ми мирише на нов автомобил, а по скоро на пепелника ми, и на бебешко повърнато :о). Вярно е че има неща по нея дето сам съм си ги поправял и не винаги много успешно.
Отделно - някой скоро сервизирал ли е ожулената си лизингова кола в гаранционен сервиз? Аз мога д ави кажа какво е положението. Колата се приема, в сервиза работят двама бояджии, а в двора има 222 автомобила. Колата може да остана там в продължение на 3-4 седмици. За този месец, в който колата ви е в сервиза, вие продължавате да си правите вноските. И положението с боядисването не може да се отложи - условията на лизинга и пълното каско ви задължават да я подадете на определения сервиз за поправка, защото при следващата градушка която ви набие покрива, а вие не сте си оправили ожуленото от преди това си губите гаранцията на детайла и се почва едно изваждане от собствения джоб ....
Смисълът на лизинговата кола е когато тя се използв аза бачкане и се изкарват пари от нея - транспорт, такси, куриерски услуги, маркетинг, когато договора за лизинг е корпоративен и ако ти се счупи и отиде в сервиз, колата, веднага ти дават оборотна кола, с която да работиш за да си платиш вноската.
Аз пък винаги ще си карам кола втора употреба - излиза мнооого по евтино.
Ако разходите на месец за колата за поддръжка дори се доближат до някакви сериозни суми от порядъка на 15-20% от дохода на месец - намазваш и ските на таратайката и се отбиваш до някой познат автоджамбазин, с някой познат механик, 3 бона на заем без лихва от приятел :о) и си отново на път. Разбира се това последното е в сферата на шегата :о)
_________________ Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
|
Пон Юни 23, 2008 6:49 pm |
|
 |
harifg
Кара кола
Регистриран на: Нед Мар 30, 2008 5:00 pm Мнения: 267 Местоположение: София, Павлово
|
Затова най добрата кола е новият служебен автомобил - само се качваш и караш и не се занимаваш с глупости и не се нервираш излишно.....
_________________ Фиат Браво 1.8 16V GT, нормална газова уредба - 12/100 ......
|
Пон Юни 23, 2008 7:11 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |