Дата и час: Съб Юли 12, 2025 12:40 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Консулт за работа на газ на 1,6 16V Brava 
Автор Съобщение
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 2:36 pm
Мнения: 21
Местоположение: Варна
UNREAD_POST Консулт за работа на газ на 1,6 16V Brava
При изключване на дюзите, през реле лампата ми остава да свети. Дали в този режим се мени и момента на запалване ?
Газовото няма симулатор на дюзите и сондата. Като я взех , лампата не светеше, защото стария чукундур беше изключил само помпата , а дюзите оставил да работят??? Резултата - прецакани дюзи. Текат на поразия - 14/100 на бензин , а на газ -смесено. газ+малко бенз. Сега изключих помпа и дюзи( при работа на газ +12V липсва), но на газ не ще да се регулира добре. Дали компютъра тества и работата на дюзитеМоже би в авариен режим ( лампата свети ) искрата не е в оптималния момент.?!

_________________
FIAT Brava 1,6 16 V


Нед Юли 03, 2005 12:10 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:30 pm
Мнения: 108
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST Za Gazovata uredba
Bez Emulator, a za komputar e nai -dobre,oba4e ne e zaduljitelno.nai-ve4e emulator i posle trqbva da se napravi nastroijka na gaza analizator.Za gaz-kislorodnata nastrojka trqbva da se vidi i smesta na prazen xod.Bez aparatura ne stava.Az imam Brava 1.8. 16V i sum dovolen za 550 lv. gazovo.Samo 4e v burgas moje da se napravi podobno ne6to. :idea:

Без Емулатор, а за компютър е най -добре,обаче не е задължително.най-вече емулатор и после трябва да се направи настроийка на гъза анализатор.За газ-кислородната настройка трябва да се види и сместа на празен ход.Без апаратура не става.Аз имам Брава 1.8. 16В и съм доволен за 550 лв. газово.Само че в бургас може да се направи подобно нещо.

Колега тук пишем на КИРИЛИЦА, постарай се да прочетеш правилника на форума.


Нед Юли 03, 2005 12:35 pm
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 24, 2005 11:46 am
Мнения: 323
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
За пълната инжекция е добре да има емулатор за дюзите и ламбда сондата, а препоръчително е да се сложи и ламбда контрол.
Относно карането на газ, аз и на двете коли съм сложил газови и другите ми колеги,които катрат също на газ досега не са се оплакали. Мниого се е писало по темата,но все още няма есднозначен отговор.


Пет Сеп 16, 2005 3:33 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 02, 2005 3:41 pm
Мнения: 677
Местоположение: София 20 Връбница
UNREAD_POST 
Хехех - еднозначен ще има, когато и тези тримата сложат газ Yellow_Flash_Colorz_PDT_04

_________________
Alles in Ordnung


Пет Сеп 16, 2005 3:37 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пон Май 02, 2005 2:08 pm
Мнения: 326
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Голата истина :haha:

Zaphod написа:
Хехех - еднозначен ще има, когато и тези тримата сложат газ Yellow_Flash_Colorz_PDT_04


:lol: :lol: :lol:

_________________
FIAT Bravo 1.6 16V '97


Пет Сеп 16, 2005 5:30 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm
Мнения: 671
Местоположение: Пловдив 04 Северен
UNREAD_POST 
Crash73 написа:
Какво мислите като цяло за газовата уредба, и как се отразява тя на работата на машината?


Ами аз съм фен на газта. За мен предимствата са няколко.

1. Несъмнените финансови предимства.
2. Газта е много по-екологична от бензина. Аз по принцип съм убеден анти-еколог, но от газта определено има полза поне в големите градове, където повечето живеем.
3. Газта допринася за по-дългия живот на двигателя - поради намаленото количество агресивни газове, подобреното смазване на буталата и високото октаново число.
4. Парадоксално, но при спазване на елементарни експлоатационни правила е по-безопасна от бензина - не се натрупва на локви, разсейва се по-бързо, дори при запалване, гори факелно, без детонации и обратен огън, който при бензина може да детонира целият резервуар. Тръбопроводите са метални и не стареят и не се късат като гумените маркучи на бензина. Не съм чувал газ да се запали на изходящите колектори, докато за бензина е редовен случай.
5. Технически се реализира с по-елементарни устройства, което допълнително увеличава надежността на автомобила.

Разбира се, това ми мнение се отнася за газова уредба, монтирана и експлоатирана поне отчасти грамотно. За съжаление пишман-майстори има колкото си щете.


Пет Сеп 16, 2005 6:57 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm
Мнения: 197
Местоположение: София, кв. Слатина
UNREAD_POST 
За симулатора на дюзите - задължителен е , а този за ламбда сондата - ако компютъра само индикира грешки в ламбдата , но не променя работата си , значи надали има нужда , а ако трупа има 2 варианта - рязане паметта на компютъра през реле или ламбда симулатор.

_________________
http://facebook.com/DeaMotors


Пет Сеп 16, 2005 9:18 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg