 |
|
Дата и час: Съб Юли 12, 2025 12:40 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Консулт за работа на газ на 1,6 16V Brava
Автор |
Съобщение |
tisho
Кара велосипед
Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 2:36 pm Мнения: 21 Местоположение: Варна
|
 Консулт за работа на газ на 1,6 16V Brava
При изключване на дюзите, през реле лампата ми остава да свети. Дали в този режим се мени и момента на запалване ?
Газовото няма симулатор на дюзите и сондата. Като я взех , лампата не светеше, защото стария чукундур беше изключил само помпата , а дюзите оставил да работят??? Резултата - прецакани дюзи. Текат на поразия - 14/100 на бензин , а на газ -смесено. газ+малко бенз. Сега изключих помпа и дюзи( при работа на газ +12V липсва), но на газ не ще да се регулира добре. Дали компютъра тества и работата на дюзитеМоже би в авариен режим ( лампата свети ) искрата не е в оптималния момент.?!
_________________ FIAT Brava 1,6 16 V
|
Нед Юли 03, 2005 12:10 pm |
|
 |
Ricardo
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:30 pm Мнения: 108 Местоположение: Бургас
|
 Za Gazovata uredba
Bez Emulator, a za komputar e nai -dobre,oba4e ne e zaduljitelno.nai-ve4e emulator i posle trqbva da se napravi nastroijka na gaza analizator.Za gaz-kislorodnata nastrojka trqbva da se vidi i smesta na prazen xod.Bez aparatura ne stava.Az imam Brava 1.8. 16V i sum dovolen za 550 lv. gazovo.Samo 4e v burgas moje da se napravi podobno ne6to. :idea:
Без Емулатор, а за компютър е най -добре,обаче не е задължително.най-вече емулатор и после трябва да се направи настроийка на гъза анализатор.За газ-кислородната настройка трябва да се види и сместа на празен ход.Без апаратура не става.Аз имам Брава 1.8. 16В и съм доволен за 550 лв. газово.Само че в бургас може да се направи подобно нещо.
Колега тук пишем на КИРИЛИЦА, постарай се да прочетеш правилника на форума.
|
Нед Юли 03, 2005 12:35 pm |
|
 |
georgiarg
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 24, 2005 11:46 am Мнения: 323 Местоположение: Пловдив
|
За пълната инжекция е добре да има емулатор за дюзите и ламбда сондата, а препоръчително е да се сложи и ламбда контрол.
Относно карането на газ, аз и на двете коли съм сложил газови и другите ми колеги,които катрат също на газ досега не са се оплакали. Мниого се е писало по темата,но все още няма есднозначен отговор.
|
Пет Сеп 16, 2005 3:33 pm |
|
 |
Zaphod
Член на клуба
Регистриран на: Сря Фев 02, 2005 3:41 pm Мнения: 677 Местоположение: София 20 Връбница
|
Хехех - еднозначен ще има, когато и тези тримата сложат газ 
_________________ Alles in Ordnung
|
Пет Сеп 16, 2005 3:37 pm |
|
 |
blader
Кара кола
Регистриран на: Пон Май 02, 2005 2:08 pm Мнения: 326 Местоположение: София
|
Голата истина
Zaphod написа: Хехех - еднозначен ще има, когато и тези тримата сложат газ 
:lol: :lol: :lol:
_________________ FIAT Bravo 1.6 16V '97
|
Пет Сеп 16, 2005 5:30 pm |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Crash73 написа: Какво мислите като цяло за газовата уредба, и как се отразява тя на работата на машината?
Ами аз съм фен на газта. За мен предимствата са няколко.
1. Несъмнените финансови предимства.
2. Газта е много по-екологична от бензина. Аз по принцип съм убеден анти-еколог, но от газта определено има полза поне в големите градове, където повечето живеем.
3. Газта допринася за по-дългия живот на двигателя - поради намаленото количество агресивни газове, подобреното смазване на буталата и високото октаново число.
4. Парадоксално, но при спазване на елементарни експлоатационни правила е по-безопасна от бензина - не се натрупва на локви, разсейва се по-бързо, дори при запалване, гори факелно, без детонации и обратен огън, който при бензина може да детонира целият резервуар. Тръбопроводите са метални и не стареят и не се късат като гумените маркучи на бензина. Не съм чувал газ да се запали на изходящите колектори, докато за бензина е редовен случай.
5. Технически се реализира с по-елементарни устройства, което допълнително увеличава надежността на автомобила.
Разбира се, това ми мнение се отнася за газова уредба, монтирана и експлоатирана поне отчасти грамотно. За съжаление пишман-майстори има колкото си щете.
|
Пет Сеп 16, 2005 6:57 pm |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
За симулатора на дюзите - задължителен е , а този за ламбда сондата - ако компютъра само индикира грешки в ламбдата , но не променя работата си , значи надали има нужда , а ако трупа има 2 варианта - рязане паметта на компютъра през реле или ламбда симулатор.
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Пет Сеп 16, 2005 9:18 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |