Автор |
Съобщение |
delyan_delev
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm Мнения: 37 Местоположение: Бургас
|
Колеги при мен проблема се оказа центровката на помпата имаше голямо предварение. не знам как се получи това но най вероятно старият ми авансатор е бил развален и са дали голямо предварение за да може да пали затова като го смених започнаха ядовете. мраднах помпата четери градуса закъснение и колата заспа.  .
|
Нед Фев 17, 2008 11:24 am |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
с центровката на помпата съм си играл 1000 пъти,или прекъсва или започва да "рита",вчера смених цялата тръба от резервоара до помпата с медна такава същия ефект ,вече започвам да си мисля наистина дали авансатора не е в ред или помпата не задържа налягане.Но пък помпата уж я прави един майстор Стоян от ул ветрушка .Хайде колеги давайте някой не е ли имал същия проблем - сутрин пали от половин развъртане но започва да прекъсва за около 10 сек. после се оправя, като пипна крушата дори леко не прекъсва.Боря се с това 6 месеца без успех.Ще хвана да я изхвърля накрая това проклето колище.
|
Нед Фев 17, 2008 11:58 am |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
колега делев как ги изчисли тия 4 градуса
|
Нед Фев 17, 2008 12:49 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
колеги чудя се едно друго нещо,при мене авансатора е побългаряван с други думи няма куплунг а жиците просто са вързани една за друга .Някой има ли представа дали има значение коя къде е.Да не би да има и някой маймун да ги е разменил.
|
Нед Фев 17, 2008 5:20 pm |
|
 |
delyan_delev
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm Мнения: 37 Местоположение: Бургас
|
Колега центровката я определих с помоща на тестер. А не знам дали има значение как ще са вързани кабелите на авансатора но ако има значение много е вероятно да са ги объркали защото са два еднакви цвята (бели).
|
Пон Фев 18, 2008 10:53 pm |
|
 |
delyan_delev
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm Мнения: 37 Местоположение: Бургас
|
Колега javor68 като запалиш сутрин колата черен пушек ли вади или бял защото мисля че ако е черен не е въздух. А ако си обеден че ти пада горивото един ел. бензинов клапан (като за газово) слагаш за 15лв и си готов.
|
Пон Фев 18, 2008 11:01 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
значи като я запаля сутрин и започва да прекъсва започва да пуши синьо като спре да прекъсва не пуши въобще.кажи ми колега откъде да взема такъв тестер или къде са ти я правили центровката.Междувременно смених цялата входяща тръба от резервоара до филтъра с медна такава ефекта е нулев.оставил съм едно прозрачно маркуче за да гледам какво става като спра за 20 минути и това маркуче се изпразва но след още малко нивото на горивото се подкачва примерно до средата на маркуча.това ме навежда на мисълта че това не е въздух или ако е въздух той се получава защото некое клапанче в помпата не държи и нафтата се разрежда.аз съм слагал пасивно клапанче без успех виж за ел клапан не се бях сетил.но нещата май отиват към помпата,въпреки че един некадърник ми я прави уж и ми взе 300 лв.за тая работа.сега ще пробвам с бутилка с нафта и ще напъхам двата маркуча там да видя какво ще стане.Най предпочитам да отида при някой свестен майстор да ми оправи помпата веднъж за винаги,защото иначе колата пали при -20 градуса без проблем.(само дето трябва да стисна веднъж "крушата".
|
Сря Фев 20, 2008 2:30 pm |
|
 |
delyan_delev
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 11:18 pm Мнения: 37 Местоположение: Бургас
|
Колега тестер за фиат можеш да намериш в сервиз на фият. Мисля че трябва да е закачат да е видят преди да започнеш какви да е ремонти. те не могат да видят много неща но все пак ако разбират ще видят помпата дали електрическата и част е добре ако е горивото не могат да го разберат на тестер.
|
Съб Фев 23, 2008 9:54 am |
|
 |
besnija
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Дек 27, 2006 11:22 am Мнения: 20 Местоположение: София 19 Люлин
|
javor68 написа: колеги чудя се едно друго нещо,при мене авансатора е побългаряван с други думи няма куплунг а жиците просто са вързани една за друга .Някой има ли представа дали има значение коя къде е.Да не би да има и някой маймун да ги е разменил.
Има разбира се значение коя жица къде е.От това зависи посоката на магнитното поле на ел.магнита на клапана(авансатора).
И нещо друго. ГНП на колата има вътре подкачваща помпа която издърпва горивото от резервоара. Може би там ти е проблема, но помпаджиите не обръщат внимание на този елемент, а настройват само помпената част за високото налягане.
_________________ Fiat Marea 1.9td100
|
Чет Фев 28, 2008 10:38 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
ето това е нещото което очаквах да чуя за подкачването и аз имам съмнения в тази посока и си много прав за помпаджиите.Специално съм питал такива "майстори" а те казват "там не би трябвало да има проблем".Не би трябвало но май го има.Въпроса е при кой майстор да се отиде.Знам че има много писания по тоя въпрос един доволен друг не но...кой точно това май сам трябва да реша.явно човек трябва да мине по етапния ред и да се понабута докато уцели ..за съжаление.сега наред е Трайчо дизел да го видиме и него какво ще сътвори.
|
Съб Мар 08, 2008 9:31 pm |
|
 |
besnija
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Дек 27, 2006 11:22 am Мнения: 20 Местоположение: София 19 Люлин
|
Когато се настройва ГНП-то на стенд горивото към помпата се подава принудително от електрическа помпичка вградена в самия стенд.Та затова "помпаджиите" не отчитат факта подкачване на горивото. 
_________________ Fiat Marea 1.9td100
|
Съб Мар 08, 2008 11:54 pm |
|
 |
specialista
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm Мнения: 190 Местоположение: Ямбол
|
Грешиш колега като слагаш всички под общ знаменател.Аз се съобразявам с факта че помпата трябва сама да си засмуче горивото и я свързвам директно(преди захранващата помпа на стенда).За голямо съжаление на собствениците на модела
ТД100 ще им се наложи да правят ремонт на ГНП.На всичко от горе излиза и скъпичко,но неизбежно.
|
Нед Мар 09, 2008 2:20 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
вичко това е много хубаво ама аз като дадох 300 лв за ремонт ефекта какъв е никакъв,гледам колега че си от ямбол аз и до там мога да стигна ако ми гарантираш че можеш да я оправиш.Проблема съм го описал подробно и вече 7-8 месеца се боря с него
|
Нед Мар 09, 2008 3:28 pm |
|
 |
besnija
Кара велосипед
Регистриран на: Сря Дек 27, 2006 11:22 am Мнения: 20 Местоположение: София 19 Люлин
|
specialista написа: Грешиш колега като слагаш всички под общ знаменател.Аз се съобразявам с факта че помпата трябва сама да си засмуче горивото и я свързвам директно(преди захранващата помпа на стенда).За голямо съжаление на собствениците на модела ТД100 ще им се наложи да правят ремонт на ГНП.На всичко от горе излиза и скъпичко,но неизбежно.
ДА извинявам се. Не трябва да се слагат всички под общ знаменател. Предполагам че има и помпаджии които си разбират от работата.Лошото е че трудно се намират точно тези майстори. Ако имаш сервиз в Ямбол кажи къде се намира защото и аз имам известни ядове с ГНП-то. И ако кажеш ще прескоча до там да ги отстраним тези проблеми. 
_________________ Fiat Marea 1.9td100
|
Нед Мар 09, 2008 10:10 pm |
|
 |
javor68
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am Мнения: 86 Местоположение: София 15 Младост
|
да наистина колега аз също бих могъл да прескоча до ямбол не ми е проблем.
|
Пон Мар 10, 2008 10:58 am |
|
|