Дата и час: Вто Май 20, 2025 8:02 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Промяна на оборотите при спиране 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Окт 31, 2005 7:41 pm
Мнения: 4
Местоположение: София
UNREAD_POST Промяна на оборотите при спиране
Здравейте всички. Имам Фиат Пунто 1.9 JTD, 1999г. Има нещо, което се се появява като проблем от време на време. Важо е да се знае, че се случва рядко, не постоянно. Когато карам определено време и се случи така, че освободя от скорост и колата се движи по инерция, при натискане на спирачката рязко, се наблюдава спадане на оборотите от нормалните 800 до 700, дори 650. Съответно двигателят започва да работи неравномерно, с тресене. Това продължава докато е натиснат педалът на сирачката. След спиране на спирачното въздействие всичко е нормално. Интересното е, че се случва рядко, не съм забелязал да се влияе от това дали двигателят е студен или топъл. Ако някой има идея къде може да е проблемът-нека да сподели.
Поздрави на всички от форума


Сря Яну 30, 2008 1:34 pm
Профил
UNREAD_POST 
Сервото на спирачките работи с вакуум. Определени елементи от двигателя, също. Най-вероятно имаш спукано маркуче във вакуумната магистрала или избило серво на спирачките. На първо време огледай хубаво всички тънки маркучета за цепнатина или хлабава/липсваща скоба. Друг вариант е да имаш ненормална консумация в стоповете или стоп-машинката, която да тормози алтернатора. Малко вероятно е, все пак.


Сря Яну 30, 2008 5:42 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am
Мнения: 86
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
сервото работи с вакуум но сервото при дизелите работи с вакуумна помпа което няма пряко отношение с оборотите на двигателя.вакуумната помпа се върти от разпределителния вал.Лично мое мнение виж дали няма общо с ABS-а .


Пон Фев 04, 2008 8:14 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Мар 10, 2007 9:07 am
Мнения: 86
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
малка поправка при - при турбодизелите.нали се сещате какво става съссервото когато турбото стане ефективно ако маркуча е закачен директно на всмукателния колектор.


Пон Фев 04, 2008 8:31 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg