Дата и час: Съб Авг 24, 2019 11:08 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Питане за датчици 
Автор Съобщение
Фиат идол
Фиат идол

Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm
Мнения: 1330
Местоположение: София/Добрич
UNREAD_POST 
bbw написа:
pakumba написа:
ама тези неща с тоците се разбират много много лесно. с един тъп стробоскоп дори ще се хване проблем с искрата. в аутодата има данни за датчиците, измери 2-та температурни. според мен проблема ти е в ламбда сондата! това са 3-те ти общи датчика между бензин и газ- 2 темп. и ламбда :cool:
тпс-а участва в определянето на аванса като караш на газ. нищо друго. а и проблемите с него от друг тип- прекъсвания в 99% от случаите


мерси за инфото утре се захващам да ги проверявам
в какво се изразява прекъсванията от тпс - то.


при определено положение на педала на газта прекъсва- все едно рязко подаваш газ до долу и после рязко пускаш педала. голямо сецане е. тпс-а на диагностика задължително се хваща

_________________
Fiat Temprs'91 1,6 mono


Пет Яну 25, 2008 6:14 pm
Профил
UNREAD_POST 
pakumba написа:
тпс-а участва в определянето на аванса като караш на газ. нищо друго.


:offtopic: Я разясни как точно става това чрез ТПС-а (сензор за определяне позицията на дроселовата клапа).


Съб Яну 26, 2008 2:08 am
Фиат идол
Фиат идол

Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm
Мнения: 1330
Местоположение: София/Добрич
UNREAD_POST 
sok1 написа:
pakumba написа:
тпс-а участва в определянето на аванса като караш на газ. нищо друго.


:offtopic: Я разясни как точно става това чрез ТПС-а (сензор за определяне позицията на дроселовата клапа).


не мога да ти отговоря точно как става. по принцип тпс-а е "not adjustable", но бях на диагностика, на която показа, че тпс-а малко лъже. свалихме го и го почистихме, оправи се, след това при въртене на тпс-а се променяше аванса и по това ми го настоиха пак.
като се замисля не мога да открия никаква кръзка между количеството на сместта подавана към мотора и ъгъла на предварение, но с факта не мога да споря и го приемам за верен :)

_________________
Fiat Temprs'91 1,6 mono


Съб Яну 26, 2008 7:57 am
Профил
UNREAD_POST 
:offtopic: Ако ставаше така, то хората нямаше да слагат аванс-процесори. ТПС-а подава информация на ECU-то клко е отворена/затворена дроселовата клапа. ECU-то пък от своя страна коригира качеството на горивната смес. Те това е. :cool:


Съб Яну 26, 2008 12:06 pm
Фиат идол
Фиат идол

Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm
Мнения: 1330
Местоположение: София/Добрич
UNREAD_POST 
sok1 написа:
:offtopic: Ако ставаше така, то хората нямаше да слагат аванс-процесори. ТПС-а подава информация на ECU-то клко е отворена/затворена дроселовата клапа. ECU-то пък от своя страна коригира качеството на горивната смес. Те това е. :cool:


не е така, защото това ще промени работата на бензин/аванса е друг/. освен това тпс-а както ти каза дава информация за това колко е отворен дросела, което ще обърка компа ако разстроиш тпс.

The sensor signal is used by the Engine Control Unit (ECU) as an input to its control system. The ignition timing and fuel injection timing (and potentially other parameters) are altered depending upon the position of the throttle, and also depending on the rate of change of that position

http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor
:wink:

_________________
Fiat Temprs'91 1,6 mono


Съб Яну 26, 2008 1:24 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg