 |
|
Дата и час: Пет Юли 11, 2025 12:06 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Не всички експерти хвалят газовите уредби
Автор |
Съобщение |
D_boy
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 8:32 am Мнения: 211 Местоположение: София 05 Сердика
|
 Не всички експерти хвалят газовите уредби
Не всички експерти хвалят газовите уредби
05 септември 2005 / Auto.Dir.BG
Никога не бих сложил газова уредба на автомобила си, заяви пред Дарик радио главният редактор на Автомото свят Рай Маринков във връзка с масовото поставяне на газови уредби от шофьорите.
Маринов сподели, че не би допуснал подобна грешка отново и уточни, че ако все пак се прибегне към каране с метан, то задължително трябва да се инсталира качествена уредба. Маринков предупреди, че търговците не са коректни към потребителите и определи предлагания от тях газ като “разни химии”, предупреждавайки за негативни последици за колата. Специално за газовите уредби с метан, главният редактор на автомобилното издание обясни, че са необходими промени в окачването на автомобила, защото този газ е много тежък.
Ивайло Славов от газстанцията в квартал “Горубляне” потвърди, че по-евтината цена на газовите уредби увеличава броя на клиентите и интересът е предимно към турската стока. Той обаче не посочи друго предимство на тези уредби освен по-ниската цена.
_________________ FIAT COUPE 1.8 16V
|
Сря Сеп 07, 2005 9:54 am |
|
 |
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
 Re: Не всички експерти хвалят газовите уредби
D_boy написа: Не всички експерти хвалят газовите уредби ...
Така е ... ама 0.95лв/л е малко по евтино от 2.02лв./л а? 
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Сря Сеп 07, 2005 10:31 am |
|
 |
D_boy
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 8:32 am Мнения: 211 Местоположение: София 05 Сердика
|
Незнам ама моето лично мнение е че са повече минусите а плюса с цената нещо не не покрива недостатъците а пък и мисля че на карбуратор и моно инж.е грехота да не сложиш газ но за по новите пълни инжекций е грехота да и слагаш все пак приказката за брадата и гребена всички я знаеме.
_________________ FIAT COUPE 1.8 16V
|
Сря Сеп 07, 2005 10:40 am |
|
 |
georgiarg
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 24, 2005 11:46 am Мнения: 323 Местоположение: Пловдив
|
Но нали все повече коли се проектират да се движат с алтернативни горива. Все пак разликата в цените на бензина и газта е голяма и най-вероятно ще си остане такава.
|
Сря Сеп 07, 2005 1:21 pm |
|
 |
The_Machine
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:16 pm Мнения: 197 Местоположение: София, кв. Слатина
|
Хм... не самия метан тежи , а неговите бутилки  - имат дебелина на стената от минимум 4 см и общо взето тегло колограм за литър , т.е. ако е 30л бутилка , то тя (празна) тежи около 30 кг, в нея може да се напълни около 5 кг метан (той се мери в килограми , не в литри като пропан-бутана , та килограма е 80-90 стотинки) , но все пак за да можете да изминете пробег от около 200-250 км с едно пълнене ви трябва общ обем на бутилките от около 80-100 л , та смятайте да си дундуркате постоянно 100-120 кг в багажника...
Иначе по-скоро е грехота колата да седи пред блока и да не се кара , "шот нема кинтье за бидзин" , вместо да си сложите пропан-бутан и да си свиркате
На газ съм от около 10-15 години и проблеми никакви, ако имах кола многоточков инжекцион пак щеше да е така.
Предимства на турските уредби освен цената няма - все пак са лицензни почти всички на Ловато и с нищо не се отличават от тях(та все пак Ловато вече се произвежда в Сърбия), та предимства няма , но и недостатъци също  - просто турското производство плаши доста хора...
_________________ http://facebook.com/DeaMotors
|
Сря Сеп 07, 2005 5:26 pm |
|
 |
dr_wolfy
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 15, 2004 6:29 pm Мнения: 128 Местоположение: Стара Загора
|
The_Machine написа: Хм... не самия метан тежи , а неговите бутилки  - имат дебелина на стената от минимум 4 см и общо взето тегло колограм за литър , т.е. ако е 30л бутилка , то тя (празна) тежи около 30 кг, в нея може да се напълни около 5 кг метан (той се мери в килограми , не в литри като пропан-бутана , та килограма е 80-90 стотинки) , но все пак за да можете да изминете пробег от около 200-250 км с едно пълнене ви трябва общ обем на бутилките от около 80-100 л , та смятайте да си дундуркате постоянно 100-120 кг в багажника... Иначе по-скоро е грехота колата да седи пред блока и да не се кара , "шот нема кинтье за бидзин" , вместо да си сложите пропан-бутан и да си свиркате На газ съм от около 10-15 години и проблеми никакви, ако имах кола многоточков инжекцион пак щеше да е така. Предимства на турските уредби освен цената няма - все пак са лицензни почти всички на Ловато и с нищо не се отличават от тях(та все пак Ловато вече се произвежда в Сърбия), та предимства няма , но и недостатъци също  - просто турското производство плаши доста хора...
Напълно съм съгласен с теб!Имам познат в Турция-работи във военен завод произвеждащ продукти за граждански цели!Там правят в момента по лиценз на Lovato газовите уредби FEMA!Качеството е много високо и имат всички нужни сертфикати!
_________________ dr_wolfy's Tipo 1.6 i.e. SX 835C1.000
|
Сря Сеп 07, 2005 5:46 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
да, само че на главния редактор много много не му пука от цената на бензина
а и сигурно колата му е служебна 
|
Чет Сеп 08, 2005 12:02 pm |
|
 |
Abarth.
|
С тоя бензин 2.10 по добре да си купиме 4 трупчета
|
Чет Сеп 08, 2005 12:11 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Няма съмнение, че всичко си има предимства и недостатъци. Важно е да има точна информация и за двете, за да може всеки да си направи сметката и да вземе вярното решение. Естествено финансовата страна на въпроса винаги натежава в полза на по-ефтиното гориво и всеки е склонен да затвори поне едното око  Метана е добра алтернатива, но за съжаление изикванията не позволяват да си "изнасилваме красавиците" с минимум още 120 кг отгоре :cry:
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Чет Сеп 08, 2005 8:56 pm |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Аз лично съм голям фен на газта и то не само заради по-ниската цена.
Големият проблем за повечето потребители идва от лошото монтиране и некадърната настройка, а не от самите газови уредби (турски, италиански или танганайски).
Аз също се изплаших когато отворих капака на Ритмото (току що си го купих) - смесителната плочка със странна конструкция, завързана със свинска опашка за карбуратора. Отстрани зеят процепи, уж за херметичност замазани със силикон. От 4-те шпилки 2 липсват, а 3-тата със скъсана резба. Изпарителя вместо надлъжно, монтиран напречно. И съвсем закономерно - на бензин се изстрелва като ракета, а на газ просто като нормална бегачка.  И разхода е доста голям. А при толкова обеднена смес, нищо чудно и клапаните да пострадат... Та така че сега ме чака пълна преработка на газовата уредба...
|
Нед Сеп 11, 2005 6:46 pm |
|
 |
georgiarg
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 24, 2005 11:46 am Мнения: 323 Местоположение: Пловдив
|
Според мен проблемите с газовата уредба се получават от начина на поставянето и.Нашите "майстори" за да стане по евтина (или от незнание) не слагат емулатори на дюзите и ламбда сондата и ламбда контрол и др. От това двигателя на работи нормално на газ и всеки разправя "че не било като бензина". Моята уредба я сложихме с един колега с целия набор от "джуджавки" и колата тработи перфактно.
|
Пет Сеп 16, 2005 4:45 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |