 |
|
Дата и час: Нед Юни 22, 2025 7:53 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Abadon
|
LEVSKI написа: Колега колко капаро си дал, ако са 100, 200 или 300лв, пращай му много поздрави на продавача, и не се занимавай. Не ти трябва кола, която да вкараш веднага за ремонт. Датчика, е най лесен при мен стана същото, но заради един сервиз с кодовото име АА, и аз ще ти дам датчик, но това няма да ти реши проблема. Незнам каква е причината за такава компресия, но определено на мен не ми харесва. Ако е излъгал за климатика(има такива модели), знай че климатика вече не е екстра, той си е задължение. Коя година е колата, на колко километри е? Кажи всичко за колата, но на мен ми изглеждат доста зле нещата, само за климатика трябва да свали поне 1000лв, но нещата са прекалено много...
400 лв съм дал капаро. За датчика ясно ми е че само той няма как да ми оправи компресията, според майсторите има изкривени клапани, вследствие на това че ангренажния ремък е прехвърлил с 1 или 2 зъба и тъй като на 4 цилиндър компресията си е добре според тях нещата ще минат само със смяна на клапаните, макар че и буталата ще бъдат свалени за да се провери какво е тяхното състояние....
Значи колата е следната 96 година черна на цвят, по купето няма никакви външни или вътрешни забележки всичко си е на 6+, ел. инсталацията е абсолютно изправна, когато бях във Варна да я оглеждаме проверихме всичко — фарове, стопове, мигачи, ел.стъкла, ел.огледала и т.н. всичко си работеше. Амортисьорчетата на капака са опуснали защото капака не може да застои напълно отворен сам. Седи отворен сам но някъде на 2/3 от възможното, тогава при огледа не бях прочел че на едното амортисьорче трябва да има червено пръстенче което да застопорява капака, така че може и да си е било там, но просто да не съм го ползвал. Колата има оригинална музика Pioneer — CD changer с дистанционно на волана + колони на същата фирма сложена в Австрия от където е докарана, акумулатора е чисто нов с книжката си от Австрия. Човека докарал я в България го е купил от там, защото преди да тръгне за родината колата не е палела и след като го е сменил нещата са се оправили. Топката на скоростния лост е сменена с някаква алуминиева (или поне на такъв метал ми приличаше), като цифрите за отделните скорости светят в червено. С две въздушни възглавници е, ел.стъкла и огледала, ксенонови фарове, нови зимни гуми сложени на оригиналните си лети джанти на фиата. Като собственика ми дава още един комплект лети джанти които са почти същите като тези тук и на които има нови летни гуми. Колата е на 132 000 км, като ако е баран километража това трябва да е направено в Австрия, защото собственика докарал я в БГ, въобще си няма представа от автомобили и не е барал нищо по колата от както ги е докарал. Това че собственика няма представа от коли братовчед ми вчера го е установил когато колата е угаснала и той му е рекъл сигурно стартера се повреди и после когато майстора в сервиза му е казал че сигурно има изкривени клапани, той му е казал какво като има изкривени клапани тя трябва да си пали, нали има бензин има и ток....
При първоначалния оглед когато я покарах установих следното — скоростите влизат много добре, съдинителя също отделя много добре, при преминаване през някоя по-голяма дупка от лявата страна се чува едно почукване, така че явно и там има нещо за смяна. От дясно нещата са добре защото нарочно покарах по бурдюрчетата дето са между асфалта и банкета но нямаше проблем, при преминаване през дупки също не се чуваше нищо от дясно. Спирачките също изглеждат добре, при спиране не тресеше или да дърпа на някъде, при оглед на дисковете изглеждаха добре нямат ръб, изкривявания или пукнатини.
А щях да забравя колата е с два ключа черен и червен и картата към тях. Като за отключване се натиска бутон на самия ключ, не знам дали има и аларма това съм забравил да го огледам или просто само централното се командва с бутона на ключа.
Мисля че това е всичко което знам за колата, според вас колко да му дам на този? За ремонта смятайте само частите, защото баща ми е от около 30 години автомонтьор и пари за труд няма да му плащам, братовчед ми и аз сме завършили такова училище но не практикуваме професията. Брадчеда е професионален шофьор пък аз съм ИТ специалист.
Предварително благодаря!
|
Съб Яну 05, 2008 12:06 pm |
|
 |
LEVSKI
|
Най важното, е че по колата няма външни забележки. Поинтересувай се за частите за ремонта по двигателя. За целта ще трябва да я транспортираш от Варна до София, сам прецени колко ще ти струва това. Липсата на климатик си е проблем, поне 1000лв трябва да искаш да ти смъкне, ако по време на пазарлъка е твърдял, че има климатик. Предложи му варианта, ремонта да е за негова сметка, като ти приспадне сумата за ремонта. Не са много километрите. Съединителя на тази кола, започва да сдава багаж, след 150-160 000 км. Знам за няколко случая, с проблем във водната помпа пак горе долу на тези километри. Но от кола до кола, има голяма разлика. Иначе окачването изобщо не е скъпо. При мен комплект носачи с биалетки ми струваше 120лв. На твое място бих се опитал да си взема част от капарото, поне половината и ще се откажа. Но всичко си решаваш сам, ако колата толкова много ти е харесала... Знай, че задължително ще трябва да имаш постоянно на разположение 50% от сумата която ще платиш сега, за евентуални ремонти. Няма ли син алуминиев ключ, на който да пише Фиат? Това за амортисьорите на предния капак е така, има една джаджа която застопорява капака, но се съмнявам да не си я видял. При мен я няма, и капака стой също както ти описваш.
|
Съб Яну 05, 2008 1:26 pm |
|
 |
Abadon
|
Днес този пак се направи на луд, майстора сега му се не работело в понеделник щях да и прави пълна диагностика и тогава да говорим за цената....Явно няма да го взимам това, дано успея да си прибера капарото или поне част от него :evil:
Утре ще ходя да обикалям тука из софия по автокъщите. Някой ако знае къде има купета да казва.
|
Съб Яну 05, 2008 1:42 pm |
|
 |
Gilzata
Кара Симсонка
Регистриран на: Съб Окт 27, 2007 11:59 pm Мнения: 51 Местоположение: Пловдив 02 Източен
|
Утре ще ходя да обикалям тука из софия по автокъщите. Някой ако знае къде има купета да казва.[/quote]
Даваи да ти здавам моито ,а аз да яхам некое турбо че взе да ми идва бавно 
|
Съб Яну 05, 2008 11:37 pm |
|
 |
Dessy
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm Мнения: 252 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
Gilzata написа: Даваи да ти здавам моито ,а аз да яхам некое турбо че взе да ми идва бавно 
И на мен също взе да ми се вижда бавно 
_________________ Fiat Coupe 1.8 16V - ex
Fiat Barchetta 1.8 16V -now
|
Вто Яну 08, 2008 11:03 pm |
|
 |
LEVSKI
|
Dessy написа: Gilzata написа: Даваи да ти здавам моито ,а аз да яхам некое турбо че взе да ми идва бавно  И на мен също взе да ми се вижда бавно 
Хехе, колежке и на теб ли ти се полита? 
|
Вто Яну 08, 2008 11:18 pm |
|
 |
Dessy
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm Мнения: 252 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
Ами да ,нещо не мога да ги усетя тези коне ,искам още 
_________________ Fiat Coupe 1.8 16V - ex
Fiat Barchetta 1.8 16V -now
|
Сря Яну 09, 2008 4:56 pm |
|
 |
Trojaneca
|
Dessy написа: Ами да ,нещо не мога да ги усетя тези коне ,искам още 
Колежке, махай катализатора и слагай спортен филтър, разликата не е голяма, но все пак... 
|
Сря Яну 09, 2008 5:45 pm |
|
 |
Dessy
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm Мнения: 252 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
Trojaneca написа: Dessy написа: Ами да ,нещо не мога да ги усетя тези коне ,искам още  Колежке, махай катализатора и слагай спортен филтър, разликата не е голяма, но все пак... 
Хммм :roll: това вече са глезотии  ......./но ме накара да се замисля доста дълго  /
_________________ Fiat Coupe 1.8 16V - ex
Fiat Barchetta 1.8 16V -now
|
Сря Яну 09, 2008 11:03 pm |
|
 |
LEVSKI
|
Ееее, хайде малко по спокойно с мощностите. Един колега имаше подпис гласящ: Силата е нищо без контрол, а с него идва и голямата отговорност. Замислете се...
|
Сря Яну 09, 2008 11:19 pm |
|
 |
Dessy
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm Мнения: 252 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
Замислих се...............че в София не може да се кара, че усещам и най-малката неравност и се друсам само :evil:
_________________ Fiat Coupe 1.8 16V - ex
Fiat Barchetta 1.8 16V -now
|
Чет Яну 10, 2008 5:30 pm |
|
 |
D_boy
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 8:32 am Мнения: 211 Местоположение: София 05 Сердика
|
Я ме светнете какъв е този ВАРИАТОР при 1.8,сериозно ли е?
_________________ FIAT COUPE 1.8 16V
|
Нед Яну 13, 2008 9:57 pm |
|
 |
vodafon
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 27, 2007 10:28 pm Мнения: 257 Местоположение: Плевен
|
ако те дразни шума като на дизел - да (аз не можех да спя -на психическа основа  )
_________________ coupe- the best
|
Нед Яну 13, 2008 10:39 pm |
|
 |
CHILIEV
|
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Сря Яну 16, 2008 9:16 am |
|
 |
Abadon
|
vodafon написа: ако те дразни шума като на дизел - да (аз не можех да спя -на психическа основа  )
за какво става на въпрос, че нещо изпуснах темата? От вариатура ти едва тракане като на дизел?
|
Пет Яну 18, 2008 4:59 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |