 |
|
Дата и час: Нед Май 25, 2025 1:40 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Paparac
|
Добре, всеки има право на мнение, ама все още не разбирам идеята да се регнеш тук. Все едно да влезеш в клетката на тигъра и да му обясняваш, че не трябва да яде месо :mrgreen:
|
Пет Окт 12, 2007 12:07 am |
|
 |
vw_golf_2_T
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Окт 11, 2007 3:48 pm Мнения: 5 Местоположение: София 15 Младост
|
Paparac написа: Добре, всеки има право на мнение, ама все още не разбирам идеята да се регнеш тук. Все едно да влезеш в клетката на тигъра и да му обясняваш, че не трябва да яде месо :mrgreen:
търсех джанти 15" по красиви така, обаче попаднах на темата
|
Пет Окт 12, 2007 12:17 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
vw_golf_2_T написа: Ferrari написа: vw_golf_2_T написа: и кое зема? нека и аз добавя некоя дума за 2-те коли сравняваните коли са в различен клас на 3-ката окачванането е 70% идентичка с голф 2 какво четох по на горе 3-ката е от 92(има коли 91 по прозорчите) а дравото е 96 мисля че (95) при 3-ката има избор 3/5 врати . при бравото Не. 3-ката е семеен автомобил а не "спортна кола" както се говори за бравото сега малко подръжка, фиата е италианска кола италиянците са недостигнати в дизаинерството тук вече бравото е крачна пред доста коли , не е толково издражлив /електроника ходова част и др. по-налко значителни / като немските коли мерцедес бмв ауди фолксваген дори опел за двигателите ВАГ групата наистива има едни от най читавите двигатели, който спор няма са по добри от фиатските доста от хората знаят за проблемите на фиат двигателите /1.4 12в - особено/ голфа като цяло е по стара технология /по скоро бих определил голф 4 и браво с 1 клас/, но 3-ката има доста приимущества пред бравото , дори в бравото не може да се търси вървеж , давам пример bravo v5-20v(2-та модела) и голф 3-ка 2.0 16v, за другите двигатели не са толкова идентични че да се прави сравняния моя съвет е да купиш 3-ка, по икономиочка по евтина за подръжка и по здрава дръг е въпроса кой на каква кола е попаднал  Мога да ти оборя до един аргументите, но не знам има ли смисъл да го правя. Нито ти ще се убедиш, че браво е по-добро от голф 3, нито ти ще убедиш мен в противното. Дори от поста ти се вижда колко слабо познаваш този модел на FIAT. Но все пак ето малко факти: 1. Голф 3 излиза 92-а и взима кола на годината 93-а. Браво е отговор именно на Голф 3 и неговия пазар цели 2. Браво нямало 5 врати, а какво е Брава? Ами Мареа? 3. Ходавата част на Браво е същата като на Типо, което е модел 88-а година. Не 70% от нея, а 100%. Същата ходова част гупа ФИАТ използват още в куп автомобили. Да казвам ли кога едно окачване се прилага толкова много или ще си отговориш сам? 4. Надежността. В ходовата част и голфа ти и бравото използват една и съща фирма за първоначално вграждане и тя е TRW. Разлика в качеството няма. Електрониката при Голф е Бош. ФИАТ ползват Бош, Марели и Хитачи. Все фирми доказали се с качеството и техническия си напредък. 5. Фиат имат един скапан двигател и това е 1.4 12V, но такъв си имат и Голф 3. Нали си чувал за чайника? Освен това този двигател се спира още 98, а останлите мотори се вграждат и до днес. Да питам ли пак защо? 6. Колкото за вървежа. Преки впечатление от 2.0 20V и 2.0 16V на Голф нямам. Знам какво причинивя 1.6 16V на Голф 2.0 115 коня. както казваше един майстор форда е гюбре , ама е глава над фиат нали бравото се води спортна кола , защо е с такова мижаво окачване ? бравото си е браво и е с 2 врати и толко.. има разлика в моделите/браво браво мареа/ фирмите може да са еднакви за окачване и електроника , но дали са на едно ниво и еднаква издражливост? малко ли ти се вижда цял двигател 1.4 12в ?....колко коли има произведени? как може да се допусне такова нещо??? за чайника не съм чувал  , съжелявам а защо не ме убедиш че бравото е до добро от голф 4 ? примерно може да карам VW но винаги бих се загледал по един опел отколкото фиат на всяка марка трябва да си има , и има фенове
Като казваш за нещо, че лошо или мижаво се аргументирай. Така думите ти нищо не струват за мен и спора губи смисъл.
Ето окачването. Кажи кое не му е наред? Какво според теб е трябвало да се направи по-добре?
PS: По надолу си нахранил и ФОРД. Карам чисто нов такъв. Знам и там за какво изпълнение иде реч и там също можем много да спорим, а ти ако слушаш "майсторския" гаражен фолклор спора ни трябва напълно да спре. Аз обичам да водя спор с технически грамотни хора.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Пет Окт 12, 2007 10:31 am |
|
 |
LEVSKI
|
vw_golf_2_T написа: Paparac написа: Колега vw_golf_2_T, чета ти постовете и се чудя каква е идеята на регистрирането ти в този форум? Да ни убеждаваш колко лоши автомобили са Фиат и колко хубави са VW? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Нали знаеш коя е най-хубавата кола? Отговор - новата :mrgreen: (па ако е служебна вече си пълен рахатлия) :mrgreen: твърдо не, поне като сравнявате автомобили , да бъдат в 1 клас във въпросната тема бравото може да е по добро от голф 3-ка но ако става дума за марка.... 2 мнения няма нали така ? ти колко нови коли си имал , на ново знае секи но мисля че е по важно коя колко ще издържи но немските коли са по добри доказан факт , както е доказан факт че мерцедеса е най-здравата и ненадмината марка
Незнам защо подминавате моя пост. Моята кола откъм стойност е колкото Глоф-3. Изтъкни ми колкото намериш причини, че трябва да я заменя с Голф-3. А какво значи коя колко ще издържи? Зависи за какво ти е колата, мен си ме кефи че върви, че всички я заглеждат и колата е супер, а това че няма да я карам още 15 години изобщо не ми дреме. Относно новата кола...Така е, най-хубавата кола е новата, но между една нова дачия или рено...абе ще задам въпроса по друг начин: Колега между това да излизаш с мис България от преди 10 години, и това да излизаш с някоя млада мадама, ама нали няма нужда я описвам как ще изглежда  , ти кое би избрал? Незнам дали на "немския" мерцедес му се носи славата за най-здрава кола, но да питам коИ за най-бързите коли?
|
Пет Окт 12, 2007 10:50 am |
|
 |
Rokambol
|
Аз бях чувал, че най-здравата марка е Волво, но щом казваш, че е Мерцедес, така да е. Във всеки случай в България като най-здрав автомобил (ако можем така да го наречем) се утвърди Деу Тико. Може да скърцат и да хлопат, но моторите им са на по 500000-1000000км. Колко немски возила са на тия километри? Според мен, здравината на колата зависи преди всичко от задкормилното устройство и тази тема е стара като света и е определено излишна. Ще завърша с мнението на един съфорумник, което обобщава идеята да се кара италиански автомобил - "...искам като си погледна колата, да ми харесва, както отвън, така и от вътре...", край на цитата. Това, специално за Голф не може да се каже.
|
Съб Окт 13, 2007 2:47 am |
|
 |
vw_golf_2_T
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Окт 11, 2007 3:48 pm Мнения: 5 Местоположение: София 15 Младост
|
сега се сещам , има дизелова джета с въпросния чайник на 900 000 км , без основни ремонти по двигателя
а относто красотата на италиснските коли , предпочитам колата ми е да грозна и бавна но да стигна там където съм трагнал и не се спя при майсторите . ако говориме за дизайн на по стари коли клас 80-90 г може да сравним
ритмо с голф и голф 2  , какъв е дизайна на крома , темпра , и още 1-2 модела на който не знам името защото не са известни и имат по 1000 продажби на модел, на фиатаджииите може да ви харесват италианските коли до новите мерцедеси са класове над тез бангии италиански и на дизай и на всичко
и все пак тези почти 26 000 000 произведени голфа не са случайни и ако фиат/драбо браво миреа брава/ беше по добра марка щеше да тези бройки да са ненйни или около 16 или 17 000 000 пасата
какато казах в случея дравото може да е по добро от мк3 , същото като да ставняваме типо и голф3 :mrgreen:
VW е клас над Фиат. спирам да ви отварам очите
|
Съб Окт 13, 2007 11:54 am |
|
 |
Sparco
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Авг 19, 2007 11:17 pm Мнения: 110 Местоположение: Стамболийски / София
|
vw_golf_2_T написа: сега се сещам , има дизелова джета с въпросния чайник на 900 000 км , без основни ремонти по двигателя а относто красотата на италиснските коли , предпочитам колата ми е да грозна и бавна но да стигна там където съм трагнал и не се спя при майсторите . ако говориме за дизайн на по стари коли клас 80-90 г може да сравним ритмо с голф и голф 2  , какъв е дизайна на крома , темпра , и още 1-2 модела на който не знам името защото не са известни и имат по 1000 продажби на модел, на фиатаджииите може да ви харесват италианските коли до новите мерцедеси са класове над тез бангии италиански и на дизай и на всичко и все пак тези почти 26 000 000 произведени голфа не са случайни и ако фиат/драбо браво миреа брава/ беше по добра марка щеше да тези бройки да са ненйни или около 16 или 17 000 000 пасата какато казах в случея дравото може да е по добро от мк3 , същото като да ставняваме типо и голф3 :mrgreen: VW е клас над Фиат. спирам да ви отварам очите
По-тъпи постове не бях чел никога.Нищо лично към колегата.Обаче Идваш и почва да разказа колко били велики Голфовете и как Фиат не струвал.Каква ти е целта?Да ни "отвориш очите".Ти някой велик просветител ли си?Не смяташ ли че е това което правиш е тъпо.Да почнеш във Фиат форум да обясняваш колко велик е голф и как колите на 95% от потребителите тук неструват.И очакваш сигурно всички да ти кажат колко си велик,защото много разбираш.
Постовете ти звучат като на 16 годишен, превъзбуден,плющяш от рацерски хормони побертет,на който тати му има Голф 2.Надявам се да не си такъв.
Много е глупаво да се сравняват марки коли.Всяка си има качества и недостатъци.Сравняват се коли от еднакъв клас,със сходни години,килограми и можност,от един клас!
И ако Фиат имаха 1000 бройки продадени от модел досега одавна Фиат да не съществува.И ако имаха само до 1000 бройки тия коли нямаше да ги има в България втора употреба.
Аз карам 1998г. Браво 2.0 20V HGT- 147 коня.Тази кола има много плюсове и минуси.Има качества,който коли от същата година не са ги помирисвали.Обаче никога няма да почна да разказвам колко е велика тая коли и как Фиат е най.Защото знам и че има и недостатъци.Голфа също има много недостатъци.
Всяка марка се стреми да създава по-добри и по-добри авмоболи-няма класове на марки има класове на автомобили.Какво тия хора,който имат пари да подържат по-скъпи коли са глупави и трябва да им отвориш очите.Е гати принципа-да имаш кола,която вози като каруца,бавна и неприятна за каране,обаче защото е евтин и здрава и айде най-добрата е.По тая логика да си живеем в миналото,защото е било по-евтино.
За всяка класа хора има различен клас коли.Нито едните са тъпи нито другите.Просто всеки си прави избора,но небива да си мисли,че неговият е най-добрия и другите са заблудени.
И това с Мерцедес незнам пък от къде дойде.Мерцедес както всяка кола си има също недостатъци.Новите Мерцедеси били много добри-добри са обаче незнаеш какво ще стане като им изтече гаранцията,която дава производителя.Знаеш ли че на предпоследната С-класа как и раждясват яко ламарините.
Не може да се кажа коя марка е по-добра.Всяка има качества и недостатъци.Просто всеки си прави избора.Но небива да си на принципа-мойто е- най-великото е.Трябва да знаеш недостатъците на колата си и на всички неща от живота за да може да имаш стремеж за нещо по-добро.Да не се задоволяваш с това,което имаш.
Много поздрави на всички.
Sparco 
_________________ Fiat Coupe 1.8 16v MADNESS MOTORSPORT TEAM
|
Съб Окт 13, 2007 12:50 pm |
|
 |
Светослав Стоянов
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Сеп 06, 2007 9:08 pm Мнения: 153 Местоположение: с.Хубавене
|
Сравни новите ти мерцедеси със новите фиати по дизаин и тогава си пиши глупостите, а и още нещо мерцедес не е wv ок! Що не кажеш същото и за WV, че са по готини от фиатките А. :evil:
_________________ BRAVO 1,616v Ако,можеш помогни, ако не поне не пречи!
|
Съб Окт 13, 2007 1:00 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Викам да спира стачката на учителите вече, че темите от голямато междуачсие ги пренесоха във форумите. Спорът е по-як ако има баничка и боза. Като не е в училищната лафка поне го правете в някоя сладкарница и не ни занимай с глупостите си. В моите ученически години голфове нямаше. Тогава такива като теб бащите им ги надъхваха колко по-здрав и хубав бил москвича в сравнение с ладата. Истината е, че не му се е чакало за Лада, колкото и да му се е карала такава и сега не може да каже, че е прецакал мечтата си, а трябва да изглежда пич пред сина си и комшиите с които пият по едно пред блока.
PS: И чайника изобщо не е дизелов. Става дума за ABU мотора. Не ме питай кой е той. Един запален голфаджия би трябвало да го е чувал. Това е двигател, който отнася гарнитурата като за добър ден, а нормално нещо е антифриза просто да изчезва някъде.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Съб Окт 13, 2007 11:22 pm |
|
 |
Rokambol
|
vw_golf_2_T написа: сега се сещам , има дизелова джета с въпросния чайник на 900 000 км ...
Има и камиони на по 2 000 000 км. Ами купи са такъв. Сериозно, бъди възрастен, темата е много банална и без особен смисъл. Щом ти харесва Голф - ок, твой си е, карай го със здраве и без аварии. Не отваряй очите на хора, които са сменили по няколко автомобила, моля те. Айде със здраве.
Последна промяна Rokambol на Нед Окт 14, 2007 12:10 am, променена общо 1 път
|
Съб Окт 13, 2007 11:53 pm |
|
 |
Paparac
|
Тая тема ще я затворя....натам иде реч, Мишо..може и ти..
|
Нед Окт 14, 2007 12:10 am |
|
 |
Rokambol
|
Темата се разводни много. Достатъчно.
|
Нед Окт 14, 2007 12:15 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |